Nový produkt PR report

pr report joo 1

Zdravíme vás z Newtonu!

  • Máme pro vás nový produkt PR report na pár kliknutí! Jednoduše vytvoříte report z vlastního monitoringu a upravíte tak, jak potřebujete díky možnosti vložení vlastního vizuálu či textového pole.
  • Podívejte se na další díl seriálu k nové generaci NewtonOne, tentokrát na jednoduchou funkci ALERTY.
  • Minulý týden byl ve znamení prezidentských voleb. My jsme se pro zajímavost podívali na titulní stránky deníků v době prezidentských voleb před deseti lety.
  • Kolegové z Newton Technologies díky aplikaci Beey titulkovali poslední prezidentskou debatu.
  • V říjnu 2022 jsme se stali absolutními vítězi Technologická agentura ČR
    s projektem Infodemie. Mrkněte se, proč k nám fyzicky doputovala až teď.
    Více o projektu zde.

Vytvořte si PR report, který dá vašim datům smysl!

Více informací zde

Přehrát

Jak vypadaly titulní stránky deníků v době prezidentských voleb před 10 lety? Přečtěte si více na našem blogu.

Podívejte se na poslední prezidentskou superdebatu chytře!

Aplikace Beey vám přináší kompletní textový přepis, ve kterém se snadno dostanete k tomu, co vás opravdu zajímá. Vyberte si a přehrajte jen nejdůležitější pasáže nebo mluvčí. Orientujte se podle klíčových slov a jednoduše vyhledávejte. Na titulky a interaktivní přepis se můžete těšit i v druhém kole!

Více informací zde!

Konečně i do našich rukou doputovala cena Technologické agentury ČR. Přečtěte si více na našem blogu.

Jaké jsou hlavní funkce aplikace NewtonOne?

  • Anomálie vás informují o prudkém nárůstu neobvyklé aktivity.
  • Alerting & Pravidla vám umožní získat upozornění na zásadní situace.
  • Události, tedy technologie, která umí spojit jednotlivé zprávy z médií tak, že z nich vytvoří aktuální příběh.
  • Mediabase najdete přehlednou databázi novinářů s kontakty, social profily, jejich dosahem, historií
    nebo cílovými skupinami.
  • Chytré vyhledávání – prostřednictvím inteligentního našeptávání s lehkostí najdete hledané produkty, osobnosti, autory, zdroje nebo lokace.
  • Inovovaný dashboard je analytický reporting, který vám umožní vizualizovat data.
  • Samoobsluhu, kde si zvládnete sami objednat všechny naše služby, nazýváme Marketplace

Pokud vám unikl náš minulý newsletter, nevadí! Můžete si ho přečíst zpětně zde.

Děkujeme, že jste dnešní newsletter dočetli až do konce. Těšíme se na viděnou!

Tým Newton Media 💚

Čtěte také

trendy
Blog

Jak využít trendujících témat pro posílení Vašeho brandu? 

Každý den produkují firmy i jednotlivci nepřeberné množství obsahu s jediným cílem – získat nového zákazníka. Je proto čím dál těžší zaujmout a přitáhnout pozornost čtenáře, o jehož pozornost bojuje hned několik konkurenčních firem. Jak ale dosáhnout toho, aby zrovna Váš obsah vystupoval nad ostatní? Pojďme se na to společně podívat.

Jana Barakova CEO
Blog

Ohlédnutí Jany Barákové: 6 měsíců ve funkci CEO Newton Media

Někomu se půl roku může zdát jako dlouhá doba, ale pro Janu Barákovou vše uběhlo v rychlém tempu. Od ledna 2024, kdy byla jmenována na pozici ředitelky Newton Media, musela totiž čelit nejedné výzvě. Zajímalo nás, jak toto období plné změn vnímá a jak se se svou novou rolí sžila. Sedli jsme si proto společně ke krátkému rozhovoru, který Vám exkluzivně přinášíme na stránkách tohoto blogu.

OH 04 1
Blog

Sportovci vs. média

Hlavními hvězdami mediálních přehledů se tak stávají sportovci. Slyšíme o nich v televizi, vidíme je na sociálních sítích, píše se o nich na internetu. Kdo z nich je ale ten pomyslný král mediálního prostoru? A kdo jsou jeho (nebo její) vyzyvatelé?  Nad těmito otázkami jsme taky přemýšleli. Nebylo nic snazšího než si pro odpovědi zajít do naší aplikace pro správu médií NewtonOne nové generace, ve které jsme za pár kliků našli všechna potřebná data. 

DALL·E 2024 07 24 09.34.37 A simple illustration showing a business professional wearing less formal clothing, such as a casual shirt and jeans, using a computer to monitor comp
Blog

Hlavní důvody, proč byste měli monitorovat Vaši konkurenci

Ať už jste začínající podnikatel, který právě vstupuje na trh se svým prvním produktem, nebo zavedená značka s desítkami zaměstnanců, s největší pravděpodobností máte hned několik hlavních konkurentů. A ti bojují o stejný segment trhu a stejné zákazníky jako Vy. Jak ale identifikovat, jakou konkurenci má vůbec cenu sledovat a jak se můžete poučit z toho, co o ní píší jejich zákazníci? Na to se společně podíváme v dnešním blogu.

telefon kresba

Jdeme na to!