Mikulášská nadílka v Newtonu!
Ve čtvrtek 5. prosince jsme měli v našich kancelářích netradiční návštěvu. Zavítal k nám totiž Mikuláš, anděl i čert! A protože jsme čekali, že by se něco takového mohlo stát,
Newton analýza: Jak na sítích komunikují ministři a jejich ministerstva?
Sociální sítě se staly neodmyslitelnou součástí komunikace veřejných činitelů. Jak už to ale bývá, někomu to jde lépe, a někdo naopak poněkud zaostává. Rozhodli jsme se prozkoumat, jak si v této oblasti vedou naši ministři a jejich ministerstva. Výsledky vás možná překvapí!
Další krok na cestě za inovacemi: Využití AI v analýze mediálních dat
Důležitý milník na cestě k inovacím! Vyjednávání s jednotlivými mediálními domy s cílem umožnit využití umělé inteligence pro analýzu textu výrazně postoupilo. Díky podpisu AI dodatku k naší licenční smlouvě se
5 způsobů, jak využít media intelligence pro rozvoj turismu ve městech
I to nejmenší město se může stát turisticky atraktivní, když dokáže správně komunikovat své přednosti. Ať už jsou to přírodní krásy, zajímavá ubytování nebo historické památky – každé místo dokáže přitáhnout určitou cílovou skupinu. Jak ale dosáhnout toho, aby se návštěvníci rozhodli přijet zrovna k Vám?
Newton se zúčastnil kongresu mezinárodní asociace FIBEP
V říjnu jsme měli tu čest se zúčastnit velkého shromáždění pořádaného asociací FIBEP, která je jedinou mezinárodní asociací sdružující společnosti zabývající se monitoringem médií a media
Společné setkání se zástupci státní správy v Museu Kampa
Ve středu 16. října 2024 jsme se v podvečerních hodinách sešli v krásném prostředí Musea Kampa v Praze ke společnému setkání členů týmu Newton Media a zástupců tiskových a komunikačních oddělení v rámci státní a veřejné správy.
Moderní samospráva: Jak zefektivnit práci s mediálními daty
Moderní úřad, pokud chce být otevřený a pružně reagovat na podněty veřejnosti, by se měl naučit pracovat s mediálními daty. Ta mu napoví nejen jaká nálada panuje ve společnosti v souvislosti s krajskou politikou, ale také dovolí rychle reagovat na mediální kauzy a PR krize. Kvalitní a pravidelný monitoring médií je zkrátka něco, co by žádný krajský ani městský úřad neměl zanedbat. Jak ale vybrat ten, který Vám poskytne tu nejvyšší přidanou hodnotu?
Analýza mediálních výstupů příznivců a odpůrců zálohování
V posledních letech se ve veřejném prostoru se stále častěji objevuje nové téma, které by mohlo mít celospolečenské dopady, pokud se legislativně prosadí. Řeč je o snaze zavést povinné zálohování PET lahví a hliníkových plechovek od nápojů s cílem zvýšit míru recyklace a opětovné využití již použitých obalů. Vláda sice novelu obalového zákona právě dnes schválila na svém zasedání, nicméně návrh ještě musí projít parlamentem. Proti kampani k zálohování se ale vzedmula i vlna kritiky a odporu vůči změnám v dosavadním systému. Který z těchto dvou táborů zatím vítězí v mediálním prostoru?
Newton Media mění adresu: od října nás najdete v myhive na Pražského povstání
Newton Media má za sebou dlouho očekávaný přesun do nových kanceláří. Po neuvěřitelných 16 letech jsme opustili naše staré kanceláře v budově Gemini A v ulici Na Pankráci, které si
Do zbraně! Newton zahajuje spolupráci s Českým šermířským svazem
Spojujeme síly s Českým šermířským svazem, prestižní národní sportovní organizací, která se pyšní bohatou historií a řadou úspěchů na mezinárodní scéně. Partnerství přinese inovativní přístupy v oblasti mediálního monitoringu a strategického plánování, které pomohou šermířům efektivněji řídit svou mediální prezentaci a optimalizovat své sportovní aktivity. Společně tak budeme podporovat jak profesionální růst špičkových sportovců, tak i rozvoj mladých talentů.
Funkce vyhledávání: Jak dostat maximum informací z NewtonOne nové generace
I když se snažíme, aby byla práce s naší aplikací NewtonOne nové generace co nejjednodušší, občas se stane, že její uživatelé potřebují poradit. Dnes se proto společně blíže podíváme na zřejmě nejvyužívanější funkci aplikace, a tou je funkce vyhledávání. V tomto článku Vám poradíme, jak s vyhledáváním co nejefektivněji pracovat, abyste z NewtonOne nové generace získali maximum užitečných informací s co nejvyšším přínosem pro Vaši práci. Tak jdeme na to!
ESG v médiích: případ olympijských her
Koncept ESG je v posledních letech v médiích skloňován stále častěji. Oproti roku 2019, kdy se v českých médiích termín teprve pomalu představoval, narostlo finanční zhodnocení medializace (tzv. AVE) u zkratky ESG v roce 2023 až na neuvěřitelných 700 mil. Kč. Tento obrovský nárůst publicity je výsledkem nově vzniklé povinnosti firem reportovat podle CSRD směrnice (Corporate Sustainability Reporting Directive), ale také rostoucího zájmu koncových zákazníků, pro které se ESG stává atraktivním tématem.