Jak změřit úspěšnost PR kampaní v roce 2025
Public relations (PR) hrají klíčovou roli při budování pozitivního obrazu značky – ať už jde o jednotlivce, firmy nebo instituce. Utvářejí vztahy s veřejností s cílem zlepšit vnímání dané značky u cílové skupiny. V dnešní době však PR specialisté nemusí všechno zvládat sami – existuje celá řada nástrojů, které jim mohou práci výrazně usnadnit. Pojďme se na ně společně podívat!
#newtoninsights: TOP 5 zpráv roku 2024
Začátek nového roku vždy přináší jedinečnou příležitost zpomalit, ohlédnout se a zhodnotit uplynulých dvanáct měsíců. Je to čas bilancování – chvíle, kdy si připomínáme klíčové momenty, úspěchy i výzvy, které nás provázely. A nejinak je tomu i v případě zpráv a událostí, které proběhly v mediálním prostoru.
Krásné Vánoce a vše nejlepší v novém roce
Milí klienti, partneři a přátelé, s blížícími se svátky bychom Vám rádi poděkovali za Vaši důvěru a spolupráci. Tento rok pro nás byl plný změn a inovací, které jsme
Car of the Year 2025: Porovnání mediálních dat 3 finalistů
Prestižní anketa Car of the Year je zpět a s ní i dlouho očekávaný seznam sedmi finalistů pro rok 2025. Který model se stane králem automobilového světa?
Podívali jsme se blíže na mediální data 3 nominovaných finalistů, abychom podle vlastní sady kritérií určili, které z aut získá nejvíce bodů.
Představujeme Vám Isaaca® – AI asistenta nové generace
Stejně jako Isaac Newton přispěl svými objevy k vědecké revoluci, i my v Newton Media měníme způsob práce
s mediálními daty díky nejmodernějším technologiím.
Naším cílem je přinášet inovace
a posouvat hranice, a proto přicházíme s revolučním řešením na českém trhu – s Vaším novým parťákem pro analýzu dat: Isaacem.
Oborové novinky: Poznatky z AMEC Measurement Month
Nezanedbáváme své vzdělávání ani na chvíli! I letos jsme se zúčastnili virtuální události s názvem AMEC Measurement Month, která každoročně během měsíce listopadu přináší sérii přednášek, webinářů a diskuzí na témata, která aktuálně hýbou světem media intelligence.
Mikulášská nadílka v Newtonu!
Ve čtvrtek 5. prosince jsme měli v našich kancelářích netradiční návštěvu. Zavítal k nám totiž Mikuláš, anděl i čert! A protože jsme čekali, že by se něco takového mohlo stát,
Newton analýza: Jak na sítích komunikují ministři a jejich ministerstva?
Sociální sítě se staly neodmyslitelnou součástí komunikace veřejných činitelů. Jak už to ale bývá, někomu to jde lépe, a někdo naopak poněkud zaostává. Rozhodli jsme se prozkoumat, jak si v této oblasti vedou naši ministři a jejich ministerstva. Výsledky vás možná překvapí!
Další krok na cestě za inovacemi: Využití AI v analýze mediálních dat
Důležitý milník na cestě k inovacím! Vyjednávání s jednotlivými mediálními domy s cílem umožnit využití umělé inteligence pro analýzu textu výrazně postoupilo. Díky podpisu AI dodatku k naší licenční smlouvě se
5 způsobů, jak využít media intelligence pro rozvoj turismu ve městech
I to nejmenší město se může stát turisticky atraktivní, když dokáže správně komunikovat své přednosti. Ať už jsou to přírodní krásy, zajímavá ubytování nebo historické památky – každé místo dokáže přitáhnout určitou cílovou skupinu. Jak ale dosáhnout toho, aby se návštěvníci rozhodli přijet zrovna k Vám?
Newton se zúčastnil kongresu mezinárodní asociace FIBEP
V říjnu jsme měli tu čest se zúčastnit velkého shromáždění pořádaného asociací FIBEP, která je jedinou mezinárodní asociací sdružující společnosti zabývající se monitoringem médií a media
Společné setkání se zástupci státní správy v Museu Kampa
Ve středu 16. října 2024 jsme se v podvečerních hodinách sešli v krásném prostředí Musea Kampa v Praze ke společnému setkání členů týmu Newton Media a zástupců tiskových a komunikačních oddělení v rámci státní a veřejné správy.