Mediální analýzy,

které vám dávají smysl

S mediálními daty pracujeme více než 28 let. Naše analýzy tak stojí nejen na datech,
ale i na zkušenostech a profesním rozhledu. Pravidelně získáváme mezinárodní ocenění – můžete si tedy být jistí, že jste v těch správných rukách.

Široké spektrum analyzovaných médií

Analyzujeme data klasických médií (tisk, online, televize, rozhlas) i sociálních médií (Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, diskuze pod články, diskuzní fóra, blogy a uživatelské recenze). Stejně tak i zahraniční média.

04 dalsi
image00005

Zhodnocení mediální komunikace

Dáme vám doporučení na nová témata ke sledování a tipy pro správný výběr médií. Pomůžeme vám při tvorbě marketingové strategie, plánování kampaně, vyhodnocování ESG aktivit, výběru vhodných influencerů nebo vstupu na nový trh.

Spojení lidské zkušenosti a moderních technologií

Našim analytikům dáváme do rukou nejmodernější technologie využívající prvky umělé inteligence. Díky precizním analýzám budete vždy o krok napřed.

image00044
image00005

Výstupy ve vašem stylu

Dbáme na profesionální design všech výstupů. Mediální analýzy budou skvěle ladit s vaším korporátním stylem.

Vyberte si z nejžádanějších typů mediálních analýz

Analýza publicity ukáže, jak a v jakých souvislostech se v médiích píše a mluví o vás, vaší značce a vašich produktech.

Mediální audit analyzuje a ověřuje kvalitu vaší současné komunikace. Má vaše komunikace s médii slabou odezvu a vy nevíte proč? Naši zkušení analytici provedou hloubkové rozhovory s vytipovanými novináři či experty a detailně je vyhodnotí. Výsledky auditu vám pomohou lépe nasměrovat tok informací od vás k zástupcům médií a veřejnosti.

Analýza konkurence prozradí, kde a jakým způsobem se vaše konkurence prezentuje, jaký pro to volí styl a jak je při svých aktivitách úspěšná. Doporučí, čím se lze od konkurentů nebo v rámci celého odvětví inspirovat, čemu byste se naopak měli vyhnout a kde se může skrývat potenciál směřování vaší další komunikace

Analýza influencerů a ambasadorů zjistí, jak úspěšná je vaše vzájemná spolupráce. Ovlivňují influenceři váš mediální obraz pozitivně, nebo ho spíše poškozují?

Social media listening analýza se zabývá tím, o čem lidé diskutují na sociálních sítích.

Analýza vizibility je velmi důležitá při vyhodnocování či plánování reklamních a sponzoringových aktivit. Sleduje, jak často a s jakou významností se logo nebo produkt objevily v konkrétním pořadu, přenosu, mediálním výstupu či na sociálních sítích.

Analýza kampaně přinese informace důležité pro přípravu, vyhodnocení a plánování dalších fází komunikace.

Trendová analýza zkoumá celý segment či kategorii trhu. V rámci analýzy představíme témata komunikace, sledujeme postupy a postoje influencerů nebo opinion leaderů.

Analytika ESG (Environment, Social & Governance) se zaměřuje na udržitelnost a společenskou odpovědnost firem i organizací.

PR reporting na základě individuálně nastavených reportů efektně a efektivně prezentuje výsledky vaší práce. Ať už jde o jednorázovou kampaň nebo pravidelné vyhodnocení, společně připravíme takový report, který bude chtít vedení firmy vidět.

JSME DRŽITELÉ NĚKOLIKA ZLATÝCH OCENĚNÍ

Za nejlepší analýzy v soutěži AMEC Awards 2016, 2017, 2018,
2019 a 2021.

amec
telefon kresba

Jdeme na to!