
NEWTON Media posiluje svou strategickou pozici globálního hráče na poli media intelligence
Mediální agentura Mergermarket.com informuje o plánech společnosti NEWTON Media stát se významným poskytovatelem služeb Media Intelligence v Evropě.

Společnost NEWTON Media přizpůsobila organizaci globálním cílům
Věra Lhotská se stala od 1. 1. 2016 generální ředitelkou NEWTONU pro Českou republiku.

Mediální události roku 2015
Analytické oddělení společnosti NEWTON Media, a.s. připravilo pro Českou televizi přehled mediálně nejsledovanějších událostí roku 2015. Nejčastěji se v médiích objevovaly zprávy o migrační krizi, dění spojeném s tzv. islámským

Mediální politické osobnosti roku 2015
Analytické oddělení společnosti NEWTON Media, a.s. připravilo pro Českou televizi přehled mediálně nejsledovanějších politických osobností roku 2015. V médiích byli nejčastěji zmiňováni zejména vrcholní čeští politici: Miloš

NEWTON Media se výrazněji zaměří na mezinárodní byznys
Naše globální CEO Petra Mašínová poskytla rozhovor pro Hospodářské noviny o našem intenzivnějším vstupu do oblasti mezinárodních zakázek. Na poli mezinárodního bysnysu působíme již v rámci poskytování služeb pro Evropský

NEWTON Media Group obsadil další významnou pozici v mezinárodní profesní asociaci
Magdalena Horánska, CEO společnosti MCA Grupa (nyní NEWTON Media SEE), člena NEWTON Media group, byla jmenována viceprezidentkou mezinárodní asociace agentur monitorujících a analyzujících média FIBEP (Fédération Internationale

Miroslav Konvalina posílil tým expertů NEWTON Media
Společnosti NEWTON Media, a. s., se podařilo získat do svých řad další z výrazných PR osobností. Z pozice šéfa tiskového odboru Ministerstva spravedlnosti přišel do společnosti Miroslav Konvalina, novinář

Zrychlujeme a zpřesňujeme vyhledávání
Když je vaše reputace v sázce, nemusíte se brodit tunami mediálního balastu. Zadání z porady vedení pro tiskové útvary bývá v řadě firem i státních institucí obdobné. Nespusťte určitou kauzu

Barcelonské principy 2.0 – svěží pohled na měření komunikace
Barcelonské principy 2.0 – tak se jmenuje nová podoba mezinárodního rámce pro měření výkonu komunikace. Dokument byl odhalen v Londýně a jednoznačně odráží obrovské změny odehrávající se na mediálním

Jak byly aktualizovány Barcelonské Principy?
Změny, které nastaly ve srovnání s původními Barcelonskými Principy 2010 a Barcelonskými Principy 2015 Princip 1Z: Významu stanovování cílů a měřeníNa: Stanovování cílů a měření je zásadní pro komunikaci a PRZatímco

Kam na Facebook pro levné letenky?
Serverů, které upozorňují na akční nabídky letenek, je spousta a pracující smrtelník může jen těžko pravidelně sledovat všechny najednou. Naštěstí většina z nich používá pro šíření výhodných nabídek i své Facebookové

Týden s Prague Pride na sociálních sítích
5. ročník festivalu Prague Pride 2015 vzbudil ohlas také na sociálních sítích. V debatách budily pozornost především osobnosti z oblasti showbysnysu a politiky a také postoje náboženských skupin k festivalu. Hlavní témata festivalu,