NEWTON Media zvítězil v nejprestižnější mezinárodní soutěži firem v oboru Media Intelligence

AMEC 1

Vedení společnosti NEWTON Media převzalo včera na slavnostním večeru v Londýně první cenu v prestižní soutěži AMEC Awards 2016 v kategorii Best Measurement of a Business to Business Campaign. Obsahem vítězné analýzy bylo vyhodnocení vývoje obrazu devizové intervence České národní banky v českých médiích. AMEC Awards jsou v oboru nejvyšším možným oceněním. NEWTON Media tak znovu potvrdil své postavení mezi nejsilnějšími světovými společnostmi v oblasti Media Intelligence.

Analýza NEWTON Media přinesla centrální bance zpětnou vazbu o reakci médií na devizovou intervenci a pomohla jí v nastavení komunikační strategie ve vztahu k veřejnosti. Pro NEWTON Media je udělení první ceny AMEC Awards v dané kategorii mimořádně významným úspěchem v globálním měřítku a potvrzením jeho kvalit v oboru mediálních analýz.

„Jsem hrdá na tým mediálních analýz NEWTON Media, který suverénně obstál v konkurenci světových hráčů na poli Media Intelligence. Po úspěchu v tendru Evropské komise je to další potvrzení kvalit naší práce i směru budoucí strategie NEWTON Media,“ řekla Petra Mašínová, globální CEO NEWTON Media group, po udělení cen v Londýně. Prvním gratulantem byl Barry Leggetter, CEO organizace AMEC: „NEWTON Media je lídrem ve střední a východní Evropě a celé naše odvětví oslavuje jeho zlaté vítězství.“

AMEC_Awards_16-210-1030x687.jpgGlobální CEO Petra Mašínová za společnost NEWTON Media přijala na slavnostním vyhlášení cenu za nejlepší mediální analýzu v kategorii "Best Measurement of a Business to Business Campaign". Zdroj: AMEC
AMEC_Awards_16-211-1030x687.jpgSkupinu NEWTON Media na AMEC Awards v Londýně zastupovali (zleva) Radoslaw Pogoda, Philip Lynch, Magdalena Horánska, Petr Herian a Petra Mašínová. Zdroj: AMEC

Více informací o AMEC Award Winners 2016 naleznete na stránkách AMEC. Prestižní cenu v kategorii Best Measurement of a Business to Business Campaign každoročně uděluje Mezinárodní asociace pro měření a vyhodnocování komunikace – AMEC.

NEWTON Media, a. s.
Společnost NEWTON Media je největší středoevropský poskytovatel služeb mediálního monitoringu a analýz s tradicí od roku 1995. Působí v ČR, na Slovensku, v Polsku, Chorvatsku, Slovinsku, Srbsku, Bosně a Hercegovině a Makedonii. Monitoring a analýzy NEWTON Media pokrývají oblast tradičních médií, internetu a sociálních sítí. Společnost disponuje největším mediálním archivem ve střední Evropě sahajícím do roku 1996. Portfolio služeb s přidanou hodnotou zahrnuje strategické poradenství a návrhy a realizaci doporučení s cílem napomoci klientům posílit jejich konkurenceschopnost. Je členem mezinárodních odborných sdružení FIBEP a AMEC a sdílí mediální obsah s dalšími agenturami z celého světa. Pro více informací navštivte www.newtonmedia.cz/cs.
Mezinárodní asociace pro měření a vyhodnocování komunikace AMEC
Soutěž mezinárodní organizace AMEC, která sdružuje agentury a profesionály v oboru sledování a vyhodnocování mediální komunikace, se zaměřuje na objevování a oceňování výjimečné práce a úspěchů ve výzkumu, měření a analýzách. AMEC má v současnosti více než 120 členů ve 41 celého světa a představitelé NEWTON Media jsou v činnosti této organizace velmi aktivní.

Kontakt pro média:
Oddělení komunikace
E: PR@newtonmedia.cz

Čtěte také

google_alerts_blog
Blog

Google Alerts vs. monitoring médií: vyplatí se placené nástroje? 

Často se nám stává, že se potenciální zákazníci ptají na otázku: Proč bychom si měli platit monitoring médií, když můžeme zdarma využívat vyhledávač nebo rovnou Google Alerts? Nedostaneme z nich stejné výsledky? Jednoduchá odpověď zní: Ne, nedostanete. A v tomto článku vysvětlíme proč.

event_summer
Blog

Letní sezóna v plném proudu: Jak mít přehled o medializaci vaší akce bez starostí

Léto je sice pro některé obdobím odpočinku, ale jiným právě začíná hlavní sezóna. Pro pořadatele festivalů, kulturních a sportovních akcí, ale například i zoo a aquaparky právě začíná vrchol sezony. Pokud i pro vaši práci nastává ta nejdůležitější část roku, pak jsme tady pro vás – pohlídáme vaše mediální data, abyste měli v létě o starost méně.

auto prepisy blog
Blog

Automatické přepisy během chvíle: nově v N1NG

Naše aplikace NewtonOne NG pro správu monitoringu médií se neustále vyvíjí – a teď přichází s funkcí, která výrazně zjednoduší práci všem, kdo pracují se zvukovými záznamy nebo videi. Nově najdete v platformě modul Automatické přepisy.

blog startupy
Blog

Business Intelligence v praxi: startupy a malé firmy

Malé firmy a startupy musí často pracovat s omezenými zdroji a informacemi. Přesto je právě rychlý a přesný přehled o datech klíčem k úspěchu. Business Intelligence (BI) nástroje umožňují shromažďovat, analyzovat a vizualizovat data z různých zdrojů, čímž poskytují cenné informace, které podporují strategické rozhodování a zvyšují efektivitu procesů. Namísto spoléhání se na intuici tak mohou činit rozhodnutí založená na datech.

telefon kresba

Jdeme na to!