Prohlubte své znalosti sociálních sítí na jarních workshopech NEWTON Media

social 1148035 640

Připravili jsme pro vás další sérii úspěšných workshopů, které jsme tentokrát okořenili špetkou novinek. Naši skvělí lektoři se s vámi podělí o ověřené recepty na ovládnutí sociálních sítí.

Ukáží vám, jak zvládnout emoce v online prostředí a zahnat ktizi, tvořit atraktivní textový i vizuální obsah na sociálních sítích, chytře pracovat s placenou reklamou na Facebooku. Můžete se také dozvědět, jak využít Instagram a YouTube pro budování image značky a LinkedIn pro networking. Proberou s vámi ukázkové příklady z praxe a dají Vám tipy na užitečné nástroje i okamžitou odpověď na všechny Vaše otázky.

Přijďte se inspirovat na některý z našich kreativních workshopů do neformálního prostředí Tančící kuchyně nebo Home Kitchen v centru Prahy. Potkáte se s českými experty sociálních médií a objevíte všechny možnosti sociálních sítí.

Čtěte také

OH 04 1
Blog

Sportovci vs. média

Hlavními hvězdami mediálních přehledů se tak stávají sportovci. Slyšíme o nich v televizi, vidíme je na sociálních sítích, píše se o nich na internetu. Kdo z nich je ale ten pomyslný král mediálního prostoru? A kdo jsou jeho (nebo její) vyzyvatelé?  Nad těmito otázkami jsme taky přemýšleli. Nebylo nic snazšího než si pro odpovědi zajít do naší aplikace pro správu médií NewtonOne nové generace, ve které jsme za pár kliků našli všechna potřebná data. 

DALL·E 2024 07 24 09.34.37 A simple illustration showing a business professional wearing less formal clothing, such as a casual shirt and jeans, using a computer to monitor comp
Blog

Hlavní důvody, proč byste měli monitorovat Vaši konkurenci

Ať už jste začínající podnikatel, který právě vstupuje na trh se svým prvním produktem, nebo zavedená značka s desítkami zaměstnanců, s největší pravděpodobností máte hned několik hlavních konkurentů. A ti bojují o stejný segment trhu a stejné zákazníky jako Vy. Jak ale identifikovat, jakou konkurenci má vůbec cenu sledovat a jak se můžete poučit z toho, co o ní píší jejich zákazníci? Na to se společně podíváme v dnešním blogu.

A business woman reading newspaper while working in the office
Blog

Úvod do monitoringu médií: Jak sledování médií může změnit vaše podnikání

V dnešním digitálně propojeném světě je monitoring médií nezbytným nástrojem pro každého, kdo chce účinně spravovat svou značku a vztahy s veřejností. Nezáleží na tom, zda jste malá start-up firma nebo velká nadnárodní korporace; sledování toho, co se o vás říká v médiích, může mít obrovský dopad na vaši firemní strategii a veřejný obraz.

telefon kresba

Jdeme na to!