Letos nás návštěvníci mohli najít u našeho nového stánku, kde jsme strávili velmi produktivní (a místy i velmi vtipný!) den naplněný zajímavými rozhovory s ostatními účastníky. V NEWTON fotokoutku vznikla nejedna veselá fotka, losovalo se o ceny a hlavně se rozdávala dobrá nálada. Díky všem, kteří se u nás zastavili!
Letošní ročník pro nás byl mimořádně inspirativní. Ústředním motivem celé konference se stala důvěra – důvěra v kampaních, značky i v samotnou komunikaci. Podtitul „Proč mají věřit právě vám?!“ výstižně pojmenovává klíčový problém současného marketingu. V době, kdy publikum zahlcuje nekonečné množství obsahu, je stále náročnější vyniknout – a ještě těžší přesvědčit, že právě vám stojí za to věřit. Na konferenci zazněly ověřené strategie, konkrétní řešení a inspirativní příběhy, které ukazují, jak budovat a udržet důvěru.

Na pódiu se pod taktovkou pohotového moderátora Daniela Stacha se svými příspěvky vystřídali zahraniční řečníci zvučných jmen, jako například hvězda Marcus Collins, marketingový stratég a profesor marketingu University of Michigan nebo expert na marketingovou efektivitu Andrew Tindall. Z českých speakerů zaujala přednáška o důvěryhodnosti médií šéfredaktora Seznam Zpráv Roberta Čásenského, představení komunikační platformy #MeziSvými prostřednictvím Ivy Menclové, Head of Brand Strategy z T-Mobile nebo vnímání světa neurodivergentních lidí v podání Zdeňky Zlatuškové z DENTSU. Celý program se také online titulkoval a překládal z angličtiny do češtiny a naopak pomocí Beey Live naší sesterské společnosti Newton Technologies.
Děkujeme organizátorům z Blue Events za spolupráci. Už teď se těšíme na další inspirativní ročník!
Jak to na letošním Communication summitu vypadalo se můžete podívat v naší fotogalerii.









