Společnost NEWTON Technologies získala první místo v soutěži Czech Contact Center Award

Nástroj NEWTON Speech Analytics (NSA) společnosti NEWTON Technologies získal první místo v soutěži Czech Contact Center Award. Řešení vytvořené pro rozpoznání hlasu a převodu do textu speciálně do prostředí call centra Conectart bylo oceněno jako nejlepší v kategorii Outbound projektů (Front-Office) určené pro projekty odchozí komunikace. Vyhlášení se uskutečnilo v rámci 17. ročníku konference Call centra, která se konala 22. listopadu 2017 v Praze.

Vítězný projekt NSA výrazně usnadňuje a zrychluje práci kontrolních pracovníků Conectartu. Díky doslovnému přepisu a automatické identifikaci témat a frází mohou kontrolní pracovníci věnovat pozornost klíčovým pasážím a mohou tak rychleji ohodnotit kvalitu hovoru. Řešení zvládne přepsat a analyzovat nahrávku během několika minut a funguje nejen pro češtinu, ale i slovenštinu, polštinu a další slovanské jazyky.

NEWTON Technologies, a. s., je česká společnosti, která se již 10 let specializuje na řešení využívající automatické rozpoznávání řeči a další hlasové technologie se zaměřením na slovanské jazyky. In-house technologie je vyvíjena společně s Technickou univerzitou v Liberci. Na základě spolupráce se sesterskou firmou NEWTON Media, a. s., leaderem monitoringu medií na českém trhu, dochází k pravidelnému upgradu slovníků vzhledem k aktuálnímu dění.

NEWTON Speech Analytics je řešení pro call centra, umožňující pomocí STT technologie převod audio nahrávek do textové podoby a to napříč různými jazyky pro rozpoznávání. Pomocí webového portálu jsou výsledky přepisů demonstrovány společně s nalezenými dotazy a dalšími analýzami. Uživatel má možnost full textového vyhledávání v přepisech hovorů, kontroly nalezených předdefinovaných dotazů, může zde nahrávky hodnotit, nebo sledovat analýzy nad těmito daty.

Čtěte také

OH 04 1
Blog

Sportovci vs. média

Hlavními hvězdami mediálních přehledů se tak stávají sportovci. Slyšíme o nich v televizi, vidíme je na sociálních sítích, píše se o nich na internetu. Kdo z nich je ale ten pomyslný král mediálního prostoru? A kdo jsou jeho (nebo její) vyzyvatelé?  Nad těmito otázkami jsme taky přemýšleli. Nebylo nic snazšího než si pro odpovědi zajít do naší aplikace pro správu médií NewtonOne nové generace, ve které jsme za pár kliků našli všechna potřebná data. 

DALL·E 2024 07 24 09.34.37 A simple illustration showing a business professional wearing less formal clothing, such as a casual shirt and jeans, using a computer to monitor comp
Blog

Hlavní důvody, proč byste měli monitorovat Vaši konkurenci

Ať už jste začínající podnikatel, který právě vstupuje na trh se svým prvním produktem, nebo zavedená značka s desítkami zaměstnanců, s největší pravděpodobností máte hned několik hlavních konkurentů. A ti bojují o stejný segment trhu a stejné zákazníky jako Vy. Jak ale identifikovat, jakou konkurenci má vůbec cenu sledovat a jak se můžete poučit z toho, co o ní píší jejich zákazníci? Na to se společně podíváme v dnešním blogu.

A business woman reading newspaper while working in the office
Blog

Úvod do monitoringu médií: Jak sledování médií může změnit vaše podnikání

V dnešním digitálně propojeném světě je monitoring médií nezbytným nástrojem pro každého, kdo chce účinně spravovat svou značku a vztahy s veřejností. Nezáleží na tom, zda jste malá start-up firma nebo velká nadnárodní korporace; sledování toho, co se o vás říká v médiích, může mít obrovský dopad na vaši firemní strategii a veřejný obraz.

telefon kresba

Jdeme na to!