Rádio na zastávkach MHD

best fm

Rádio Best FM spúšťa v spolupráci s RadioPoint vysielanie na zastávkach bratislavskej MHD.

 

Foto: Best FM

Slovenské rádio Best FM rozširuje príjem svojho vysielania. Zatiaľ len počas augusta bude možné na 24 zástavkách MHD v Bratislave počúvať vysielanie rádia Best FM. Z reproduktorov budú ľudia, čakajúci na spoje mestkje hromadnej dopravy, počuť aktuálne správy z domova, zo sveta či športu, dopravný servis každú polhodinu alebo predpoveď počasia každú štvrťhodinu. „Best FM sa takto dostane ešte bližšie k svojim poslucháčom. Šírenie vysielania na zastávkach MHD je pre nás ďalšou príležitosťou ako dokázať, že Best FM je tu pre Vás,“ tvrdí manažér rádia Best FM Richard Dírer v oficiálnej tlačovej správe.

Vysielanie Best FM si cestujúci, ktorí čakajú na autobus, električku alebo trolejbus, budú môcť vychutnať každý pracovný deň od 6:00 do 20:00.

Radio Pointy na MHD boli naposledy využívané počas MS v hokeji. Podľa blogu Omediach.com na najfrekventovanejších bratislavských zastávkach vysielalo naživo Rádio Slovensko zápasy slovenskej reprezentácie.

Martin Maruniak
autor je novinář
 

 

Čtěte také

OH 04 1
Blog

Sportovci vs. média

Hlavními hvězdami mediálních přehledů se tak stávají sportovci. Slyšíme o nich v televizi, vidíme je na sociálních sítích, píše se o nich na internetu. Kdo z nich je ale ten pomyslný král mediálního prostoru? A kdo jsou jeho (nebo její) vyzyvatelé?  Nad těmito otázkami jsme taky přemýšleli. Nebylo nic snazšího než si pro odpovědi zajít do naší aplikace pro správu médií NewtonOne nové generace, ve které jsme za pár kliků našli všechna potřebná data. 

DALL·E 2024 07 24 09.34.37 A simple illustration showing a business professional wearing less formal clothing, such as a casual shirt and jeans, using a computer to monitor comp
Blog

Hlavní důvody, proč byste měli monitorovat Vaši konkurenci

Ať už jste začínající podnikatel, který právě vstupuje na trh se svým prvním produktem, nebo zavedená značka s desítkami zaměstnanců, s největší pravděpodobností máte hned několik hlavních konkurentů. A ti bojují o stejný segment trhu a stejné zákazníky jako Vy. Jak ale identifikovat, jakou konkurenci má vůbec cenu sledovat a jak se můžete poučit z toho, co o ní píší jejich zákazníci? Na to se společně podíváme v dnešním blogu.

A business woman reading newspaper while working in the office
Blog

Úvod do monitoringu médií: Jak sledování médií může změnit vaše podnikání

V dnešním digitálně propojeném světě je monitoring médií nezbytným nástrojem pro každého, kdo chce účinně spravovat svou značku a vztahy s veřejností. Nezáleží na tom, zda jste malá start-up firma nebo velká nadnárodní korporace; sledování toho, co se o vás říká v médiích, může mít obrovský dopad na vaši firemní strategii a veřejný obraz.

telefon kresba

Jdeme na to!