Prestižní AMEC International Summit 2015 se letos koná ve Stockholmu 3. a 4. června

AMEC

Ve dnech 3. a 4. června 2015 se uskuteční AMEC Stockholm Summit 2015, již 8. ročník největšího mezinárodního setkání zabývajícího se měřením a vyhodnocováním efektivity komunikace.  

Letošní ročník nese název Winning the Game – from local silos to global integration a je věnován problémům a výzvám, jimž čelí značky, které chtějí vstoupit na globální trh. Ve dvou dnech se v panelových diskusích představí více než 50 zástupců společností působících v oboru analýz, měření a vyhodnocování komunikace i jejich největší klienti, kteří se podělí o své zkušenosti, ověřené postupy i náměty na nové modely evaluace a exekuce komunikačních strategií.

AMEC International Summit je nejen nejrespektovanější událostí svého oboru, kde se rodí nové způsoby výzkumu komunikace a posouvají se hranice těch současných, ale také mimořádnou příležitostí pro navázání mezinárodních obchodních partnerství.

Tato stránka summitu je letos ještě umocněna nově zařazenou částí programu, která je přímo určena k setkání s novými obchodními partnery a koná se v předvečer AMEC Stockholm Summitu 2015, 2. června 2015.

Pro více informací si prohlédněte web summitu, kde se až do pátku 30. 4. můžete registrovat s výraznou slevou.

 

 

Čtěte také

OH 04 1
Blog

Sportovci vs. média

Hlavními hvězdami mediálních přehledů se tak stávají sportovci. Slyšíme o nich v televizi, vidíme je na sociálních sítích, píše se o nich na internetu. Kdo z nich je ale ten pomyslný král mediálního prostoru? A kdo jsou jeho (nebo její) vyzyvatelé?  Nad těmito otázkami jsme taky přemýšleli. Nebylo nic snazšího než si pro odpovědi zajít do naší aplikace pro správu médií NewtonOne nové generace, ve které jsme za pár kliků našli všechna potřebná data. 

DALL·E 2024 07 24 09.34.37 A simple illustration showing a business professional wearing less formal clothing, such as a casual shirt and jeans, using a computer to monitor comp
Blog

Hlavní důvody, proč byste měli monitorovat Vaši konkurenci

Ať už jste začínající podnikatel, který právě vstupuje na trh se svým prvním produktem, nebo zavedená značka s desítkami zaměstnanců, s největší pravděpodobností máte hned několik hlavních konkurentů. A ti bojují o stejný segment trhu a stejné zákazníky jako Vy. Jak ale identifikovat, jakou konkurenci má vůbec cenu sledovat a jak se můžete poučit z toho, co o ní píší jejich zákazníci? Na to se společně podíváme v dnešním blogu.

A business woman reading newspaper while working in the office
Blog

Úvod do monitoringu médií: Jak sledování médií může změnit vaše podnikání

V dnešním digitálně propojeném světě je monitoring médií nezbytným nástrojem pro každého, kdo chce účinně spravovat svou značku a vztahy s veřejností. Nezáleží na tom, zda jste malá start-up firma nebo velká nadnárodní korporace; sledování toho, co se o vás říká v médiích, může mít obrovský dopad na vaši firemní strategii a veřejný obraz.

telefon kresba

Jdeme na to!