Philip Lynch navštívil Prahu s přednáškou na téma efektivního vyhodnocování komunikace

06 1

Philip Lynch, odborník s dlouholetými zkušenostmi v oboru Media Intelligence, vedl ve středu 6. září v Centru současného umění DOX v Praze besedu na téma efektivního vyhodnocování komunikace. Klienti NEWTON Media měli jedinečnou příležitost na konkrétních příkladech z praxe vidět, jak lze vyhodocování měření komunikace aplikovat při tvorbě marketingového a komunikačního plánu. Philip Lynch je generálním ředitelem londýnské pobočky NEWTON Insight, která se specializuje na analýzy sociálních medií a pomáhá tak klientům upravit budoucí komunikační strategii.

Komunikace se v posledních letech stále více přesouvá do digitálního světa. Je proto důležité se scházet a diskutovat nad tím, jak se při měření a vyhodnocování komunikační strategie vypořádat s propojením sociálních a tradičních médií. Nejen proto jsme se letos rozhodli stát se součástí série mezinárodních vzdělávacích akcí AMEC Measurement Month. Tato iniciativa se koná již druhým rokem a umožňuje lidem z oboru PR a široké veřejnosti, aby se sešli a sdíleli aktuální poznatky z této oblasti.

V dnešní době je velmi snadné získat přístup k obrovskému množství dat. Co už ale tak snadné není, je sesbíraná data efektivně analyzovat a vyvozovat z nich hodnotné závěry. Jak výsledky měření proměnit v konkrétní východiska pro další komunikaci? Je nutné začít přemýšlet nad rámec a snažit se propojovat komunikaci s organizačními cíli. Lidé na základě naší komunikace mění své chování, což je viditelné a měřitelné. Je třeba klást správné otázky, přistupovat k analýze dat selektivně a zaměřit se na ty ukazatele, které jsou pro zodpovězení našich otázek relevantní.
V marketingu a PR vždy šlo o umění vyprávět příběh. Abychom mohli budovat, chránit a vylepšovat naši image, musíme ke komunikaci přistupovat instinktivně a zároveň pozorně vnímat to, co nám říkají data.

Čtěte také

OH 04 1
Blog

Sportovci vs. média

Hlavními hvězdami mediálních přehledů se tak stávají sportovci. Slyšíme o nich v televizi, vidíme je na sociálních sítích, píše se o nich na internetu. Kdo z nich je ale ten pomyslný král mediálního prostoru? A kdo jsou jeho (nebo její) vyzyvatelé?  Nad těmito otázkami jsme taky přemýšleli. Nebylo nic snazšího než si pro odpovědi zajít do naší aplikace pro správu médií NewtonOne nové generace, ve které jsme za pár kliků našli všechna potřebná data. 

DALL·E 2024 07 24 09.34.37 A simple illustration showing a business professional wearing less formal clothing, such as a casual shirt and jeans, using a computer to monitor comp
Blog

Hlavní důvody, proč byste měli monitorovat Vaši konkurenci

Ať už jste začínající podnikatel, který právě vstupuje na trh se svým prvním produktem, nebo zavedená značka s desítkami zaměstnanců, s největší pravděpodobností máte hned několik hlavních konkurentů. A ti bojují o stejný segment trhu a stejné zákazníky jako Vy. Jak ale identifikovat, jakou konkurenci má vůbec cenu sledovat a jak se můžete poučit z toho, co o ní píší jejich zákazníci? Na to se společně podíváme v dnešním blogu.

A business woman reading newspaper while working in the office
Blog

Úvod do monitoringu médií: Jak sledování médií může změnit vaše podnikání

V dnešním digitálně propojeném světě je monitoring médií nezbytným nástrojem pro každého, kdo chce účinně spravovat svou značku a vztahy s veřejností. Nezáleží na tom, zda jste malá start-up firma nebo velká nadnárodní korporace; sledování toho, co se o vás říká v médiích, může mít obrovský dopad na vaši firemní strategii a veřejný obraz.

telefon kresba

Jdeme na to!