Nově přepisované zdroje – podcasty a YouTube pořady

Newton Media nově nabízí svým klientům prémiovou službu přepisu podcastů a YouTube videí.

Sledované zdroje jsou pro lepší přehlednost seřazeny do tří balíčků: byznys, zpravodajství a recenze automotiv. Kromě uvedených balíčků si můžete přidat do svých služeb jakýkoliv jiný podcast nebo YouTube kanál, který je důležitý pro Váš byznys.

Seznam nově přepisovaných zdrojů - podcasty a YouTube pořady

Novinka je nastavena tak, aby Vám poskytla možnost doplnit si žádané zdroje, ale přitom Vás nezahlcovala podcasty a YouTube kanály, které pro Vás nejsou relevantní. Zdroje neustále rozšiřujeme a doplňujeme.

Máte zájem i vy o přepisy nových zdrojů ve svém monitoringu nebo archivu?
Napište nám na help@newtonmedia.eu a můžete si je zdarma vyzkoušet na 14 dní.

Podcastovému fenoménu se bude rovněž věnovat bezplatný online webinář, který Newton Media chystá na 29. června 2021 ve spolupráci s předními českými influencery.

Čtěte také

OH 04 1
Blog

Sportovci vs. média

Hlavními hvězdami mediálních přehledů se tak stávají sportovci. Slyšíme o nich v televizi, vidíme je na sociálních sítích, píše se o nich na internetu. Kdo z nich je ale ten pomyslný král mediálního prostoru? A kdo jsou jeho (nebo její) vyzyvatelé?  Nad těmito otázkami jsme taky přemýšleli. Nebylo nic snazšího než si pro odpovědi zajít do naší aplikace pro správu médií NewtonOne nové generace, ve které jsme za pár kliků našli všechna potřebná data. 

DALL·E 2024 07 24 09.34.37 A simple illustration showing a business professional wearing less formal clothing, such as a casual shirt and jeans, using a computer to monitor comp
Blog

Hlavní důvody, proč byste měli monitorovat Vaši konkurenci

Ať už jste začínající podnikatel, který právě vstupuje na trh se svým prvním produktem, nebo zavedená značka s desítkami zaměstnanců, s největší pravděpodobností máte hned několik hlavních konkurentů. A ti bojují o stejný segment trhu a stejné zákazníky jako Vy. Jak ale identifikovat, jakou konkurenci má vůbec cenu sledovat a jak se můžete poučit z toho, co o ní píší jejich zákazníci? Na to se společně podíváme v dnešním blogu.

A business woman reading newspaper while working in the office
Blog

Úvod do monitoringu médií: Jak sledování médií může změnit vaše podnikání

V dnešním digitálně propojeném světě je monitoring médií nezbytným nástrojem pro každého, kdo chce účinně spravovat svou značku a vztahy s veřejností. Nezáleží na tom, zda jste malá start-up firma nebo velká nadnárodní korporace; sledování toho, co se o vás říká v médiích, může mít obrovský dopad na vaši firemní strategii a veřejný obraz.

telefon kresba

Jdeme na to!