Naše globální CEO Petra Mašínová poskytla rozhovor pro Hospodářské noviny o našem intenzivnějším vstupu do oblasti mezinárodních zakázek. Na poli mezinárodního bysnysu působíme již v rámci poskytování služeb pro Evropský Parlament a Evropskou Komisi. V současné době soutěžíme například o významnou zakázku pro NATO. Mimo jiné dále uvedla, že klientům dnes nabízíme komplexní řešení v podobě "mediálního auditu": "Jsme schopni klientům poskytnout doporučení na základě analýzy," uvedla Petra Mašínová. V příštím roce spustí společnost novou platformu, propojující výstupy z tradičních médií i sociálních sítí. Celý rozhovor si můžete přečíst zde.

Blog
Kampaň #Nechmeldeti zastínila v médiích většinu pivních nápojů
Kampaň #Nechmeldeti, kterou 12. dubna spustila organizace Suchej únor, oslovila v médiích přes šest miliónů Čechů. Mohla tak zasáhnout až 70 % populace České republiky starší 15ti let