Nejpoužívanější hashtagy českého internetu roku 2018

38f7d158e6546d5d90f89ba86cbc56f9534f05b0

Jaké hashtagy se nejčastěji objevovaly na českém internetu v roce 2018? Naši analytici si pro vás připravili žebříčky TOP hashtagů českého Twitteru, Instagramu a Facebooku.

 

Wordcloud nejpoužívanějších hashtagů na českém Twitteru v roce 2018

Twitter_Nejpouzivanejsi hashtagy 2018.png

TOP 50 nejpoužívanějších hashtagů na českém Twitteru v roce 2018

Twitter_Nejpouzivanejsi hashtagy 2018_prehled.png

Wordcloud nejpoužívanějších hashtagů na českém Instagramu v roce 2018

Wordcloud nejpoužívanějších hashtagů na českém Instagramu v roce 2018TOP 50 nejpoužívanějších hashtagů na českém Instagramu v roce 2018

TOP 50 nejpoužívanějších hashtagů na českém Instagramu v roce 2018

Wordcloud nejpoužívanějších hashtagů na českém Facebooku v roce 2018

Facebook_Nejpouzivanejsi hashtagy 2018.pngTOP 50 nejpoužívanějších hashtagů na českém Facebooku v roce 2018

Facebook_Nejpouzivanejsi hashtagy 2018_prehled.png

Využíváte sociální sítě pro svůj byznys? Zajímá vás, jak na nich efektivně komunikovat a nakopnout tak své podnikání? Napište na ► social@newtonmedia.cz a domluvte si individuální školení komunikace v sociálních médiích nebo si nechte provést analýzu komunikace vaší značky.

MEDIAINFO

 

MEDIAINFO
Magazín NEWTON Media, a.s.
 

 

Čtěte také

OH 04 1
Blog

Sportovci vs. média

Hlavními hvězdami mediálních přehledů se tak stávají sportovci. Slyšíme o nich v televizi, vidíme je na sociálních sítích, píše se o nich na internetu. Kdo z nich je ale ten pomyslný král mediálního prostoru? A kdo jsou jeho (nebo její) vyzyvatelé?  Nad těmito otázkami jsme taky přemýšleli. Nebylo nic snazšího než si pro odpovědi zajít do naší aplikace pro správu médií NewtonOne nové generace, ve které jsme za pár kliků našli všechna potřebná data. 

DALL·E 2024 07 24 09.34.37 A simple illustration showing a business professional wearing less formal clothing, such as a casual shirt and jeans, using a computer to monitor comp
Blog

Hlavní důvody, proč byste měli monitorovat Vaši konkurenci

Ať už jste začínající podnikatel, který právě vstupuje na trh se svým prvním produktem, nebo zavedená značka s desítkami zaměstnanců, s největší pravděpodobností máte hned několik hlavních konkurentů. A ti bojují o stejný segment trhu a stejné zákazníky jako Vy. Jak ale identifikovat, jakou konkurenci má vůbec cenu sledovat a jak se můžete poučit z toho, co o ní píší jejich zákazníci? Na to se společně podíváme v dnešním blogu.

A business woman reading newspaper while working in the office
Blog

Úvod do monitoringu médií: Jak sledování médií může změnit vaše podnikání

V dnešním digitálně propojeném světě je monitoring médií nezbytným nástrojem pro každého, kdo chce účinně spravovat svou značku a vztahy s veřejností. Nezáleží na tom, zda jste malá start-up firma nebo velká nadnárodní korporace; sledování toho, co se o vás říká v médiích, může mít obrovský dopad na vaši firemní strategii a veřejný obraz.

telefon kresba

Jdeme na to!