MCA Grupa změnila název na NEWTON Media SEE

newton CMYK varianta01

Skupina MCA Grupa, lídr v oblasti monitoringu a analýz médií v zemích bývalé Jugoslávie a člen skupiny NEWTON Media, se od poloviny června jmenuje NEWTON Media SEE.

„Přejmenování přichází po třech letech od vstupu NEWTON Media na Balkán a je úspěšným završením první fáze konsolidace uvnitř skupiny. Daří se nám vyměňovat si navzájem zkušenosti a sdílet úspěšné produkty, procesy a projekty,“ řekl Petr Herian, předseda představenstva NEWTON Media.

V rámci skupiny v posledních letech vzniklo regionální výrobní centrum včetně překladatelského hubu, skupinové centrum pro analytické kódování a postupně se sjednocuje vývoj, používané nástroje i IT infrastruktura. To vše zvyšuje kvalitu služeb, které skupina NEWTON Media nabízí svým klientům v prostředí moderních aplikací.

Skupina NEWTON Media SEE má sídlo ve slovinské Ljubljani a zahrnuje 13 společností, které se zabývají monitoringem médií, mediálními analýzami, výzkumem trhu, mystery shoppingem a automatickým rozpoznáním řeči. Patří do ní slovinské firmy Kliping a Genion, chorvatské společnosti Presscut, Medianet, Briefing analize, Briefing mediji, MSA Adria, NEWTON Technologies, srbský Kliping, bosenský Kliping a Parametar a makedonský Kliping a MMA.

Čtěte také

OH 04 1
Blog

Sportovci vs. média

Hlavními hvězdami mediálních přehledů se tak stávají sportovci. Slyšíme o nich v televizi, vidíme je na sociálních sítích, píše se o nich na internetu. Kdo z nich je ale ten pomyslný král mediálního prostoru? A kdo jsou jeho (nebo její) vyzyvatelé?  Nad těmito otázkami jsme taky přemýšleli. Nebylo nic snazšího než si pro odpovědi zajít do naší aplikace pro správu médií NewtonOne nové generace, ve které jsme za pár kliků našli všechna potřebná data. 

DALL·E 2024 07 24 09.34.37 A simple illustration showing a business professional wearing less formal clothing, such as a casual shirt and jeans, using a computer to monitor comp
Blog

Hlavní důvody, proč byste měli monitorovat Vaši konkurenci

Ať už jste začínající podnikatel, který právě vstupuje na trh se svým prvním produktem, nebo zavedená značka s desítkami zaměstnanců, s největší pravděpodobností máte hned několik hlavních konkurentů. A ti bojují o stejný segment trhu a stejné zákazníky jako Vy. Jak ale identifikovat, jakou konkurenci má vůbec cenu sledovat a jak se můžete poučit z toho, co o ní píší jejich zákazníci? Na to se společně podíváme v dnešním blogu.

A business woman reading newspaper while working in the office
Blog

Úvod do monitoringu médií: Jak sledování médií může změnit vaše podnikání

V dnešním digitálně propojeném světě je monitoring médií nezbytným nástrojem pro každého, kdo chce účinně spravovat svou značku a vztahy s veřejností. Nezáleží na tom, zda jste malá start-up firma nebo velká nadnárodní korporace; sledování toho, co se o vás říká v médiích, může mít obrovský dopad na vaši firemní strategii a veřejný obraz.

telefon kresba

Jdeme na to!