Jak využít LinkedIn pro byznys

linkedin web

LinkedIn zažívá v posledních letech velký boom, který během koronavirových lockdownů ještě akceleroval. Už to není jen pasivní sociální síť s vystaveným životopisem, ale skutečně živé místo, které může pomoci v byznysu. Je důvěryhodnější než FB nebo Twitter, nenajdete zde téměř žádné fake profily, najdete zde největší procento decision makerů, vrcholových manažerů, lidí vzdělanějších a s vyššími příjmy. Zároveň platí, že aktivita je zde pořád ještě nižší než na jiných sítích a díky tomu mohou příspěvky získávat velmi slušné organické dosahy. 

I když profesní – pořád jde o sociální síť (a ještě s poměrně vysokou mírou propojovat se i s méně blízkými lidmi). Během našeho školení se proto zaměříme zejména na to, jak pracovat s osobními profily. 

Co vše se na online workshopu dozvíte?
1) jak profil vylepšit, aby byl skutečně reprezentativní
2) jak rozšiřovat aktivně svoji síť
3) co a jak publikovat a jak LinkedIn skutečně využívat

Dojde ale i na možnosti placených profilů a na koordinaci aktivit mezi jednotlivci (osobní profily) a firemní stránkou. Ukážeme si alespoň stručně také možnosti reklamního systému LinkedInu.
— 
Lektor:
Adam Zbiejczuk používá LinkedIn od roku 2005. Je spolumajitelem komunikační agentury Influencer.cz, pracoval pro mBank, H1.cz, BMW Česká republika. Radil s LinkedInem firmám jako PPF, KPMG, CTP. Pravidelně přednáší na VŠE nebo MU jako host se specializací na sociální sítě. Pořádá oborová setkání Babeltalk.

Datum: čtvrtek 10. června 2021 od 10:00 h
Doba trvání: 2 hodiny
Kapacita je omezená.
Uzávěrka přihlášek: 7. června 2021
Zvýhodněná cena: 500 Kč (s DPH)

Registrace na online workshop

Po registraci Vám na e-mail dorazí podklady k zaplacení a další postup.

Čtěte také

A business woman reading newspaper while working in the office
Blog

Úvod do monitoringu médií: Jak sledování médií může změnit vaše podnikání

V dnešním digitálně propojeném světě je monitoring médií nezbytným nástrojem pro každého, kdo chce účinně spravovat svou značku a vztahy s veřejností. Nezáleží na tom, zda jste malá start-up firma nebo velká nadnárodní korporace; sledování toho, co se o vás říká v médiích, může mít obrovský dopad na vaši firemní strategii a veřejný obraz.

Pozvanka webinar korporace 1
Blog

Webinář týkající se e-commerce a elektroniky

Na webináři vám Vašek a Vojta představí konkrétní mediální výstupy třech českých firem. Uvidíte využití nejnovějších funkcionalit aplikace NewtonOne nové generace. Vašek a Vojta se zaměří nejen na obecné novinky a zajímavosti, ale také rozeberou mediální data těchto

telefon kresba

Jdeme na to!