Jak využít LinkedIn pro byznys

linkedin web

LinkedIn zažívá v posledních letech velký boom, který během koronavirových lockdownů ještě akceleroval. Už to není jen pasivní sociální síť s vystaveným životopisem, ale skutečně živé místo, které může pomoci v byznysu. Je důvěryhodnější než FB nebo Twitter, nenajdete zde téměř žádné fake profily, najdete zde největší procento decision makerů, vrcholových manažerů, lidí vzdělanějších a s vyššími příjmy. Zároveň platí, že aktivita je zde pořád ještě nižší než na jiných sítích a díky tomu mohou příspěvky získávat velmi slušné organické dosahy. 

I když profesní – pořád jde o sociální síť (a ještě s poměrně vysokou mírou propojovat se i s méně blízkými lidmi). Během našeho školení se proto zaměříme zejména na to, jak pracovat s osobními profily. 

Co vše se na online workshopu dozvíte?
1) jak profil vylepšit, aby byl skutečně reprezentativní
2) jak rozšiřovat aktivně svoji síť
3) co a jak publikovat a jak LinkedIn skutečně využívat

Dojde ale i na možnosti placených profilů a na koordinaci aktivit mezi jednotlivci (osobní profily) a firemní stránkou. Ukážeme si alespoň stručně také možnosti reklamního systému LinkedInu.
— 
Lektor:
Adam Zbiejczuk používá LinkedIn od roku 2005. Je spolumajitelem komunikační agentury Influencer.cz, pracoval pro mBank, H1.cz, BMW Česká republika. Radil s LinkedInem firmám jako PPF, KPMG, CTP. Pravidelně přednáší na VŠE nebo MU jako host se specializací na sociální sítě. Pořádá oborová setkání Babeltalk.

Datum: čtvrtek 10. června 2021 od 10:00 h
Doba trvání: 2 hodiny
Kapacita je omezená.
Uzávěrka přihlášek: 7. června 2021
Zvýhodněná cena: 500 Kč (s DPH)

Registrace na online workshop

Po registraci Vám na e-mail dorazí podklady k zaplacení a další postup.

Čtěte také

OH 04 1
Blog

Sportovci vs. média

Hlavními hvězdami mediálních přehledů se tak stávají sportovci. Slyšíme o nich v televizi, vidíme je na sociálních sítích, píše se o nich na internetu. Kdo z nich je ale ten pomyslný král mediálního prostoru? A kdo jsou jeho (nebo její) vyzyvatelé?  Nad těmito otázkami jsme taky přemýšleli. Nebylo nic snazšího než si pro odpovědi zajít do naší aplikace pro správu médií NewtonOne nové generace, ve které jsme za pár kliků našli všechna potřebná data. 

DALL·E 2024 07 24 09.34.37 A simple illustration showing a business professional wearing less formal clothing, such as a casual shirt and jeans, using a computer to monitor comp
Blog

Hlavní důvody, proč byste měli monitorovat Vaši konkurenci

Ať už jste začínající podnikatel, který právě vstupuje na trh se svým prvním produktem, nebo zavedená značka s desítkami zaměstnanců, s největší pravděpodobností máte hned několik hlavních konkurentů. A ti bojují o stejný segment trhu a stejné zákazníky jako Vy. Jak ale identifikovat, jakou konkurenci má vůbec cenu sledovat a jak se můžete poučit z toho, co o ní píší jejich zákazníci? Na to se společně podíváme v dnešním blogu.

A business woman reading newspaper while working in the office
Blog

Úvod do monitoringu médií: Jak sledování médií může změnit vaše podnikání

V dnešním digitálně propojeném světě je monitoring médií nezbytným nástrojem pro každého, kdo chce účinně spravovat svou značku a vztahy s veřejností. Nezáleží na tom, zda jste malá start-up firma nebo velká nadnárodní korporace; sledování toho, co se o vás říká v médiích, může mít obrovský dopad na vaši firemní strategii a veřejný obraz.

telefon kresba

Jdeme na to!