Existují relevantní kontakty v mediálním světě? To se dozvíte na webináři!

IMG 1827

Zdravíme z Newton Media! Přečtěte si naše novinky nebo se rovnou přihlaste na nadcházející akci! 🙂

Existují relevantní kontakty v mediálním světě?

Příští týden ve středu 7. 12. 2022 od 14:30 hodin se bude konat speciální webinář: Relevantní kontakty v mediálním světě! Naši kolegové Michal HronešVáclav Trunec vám prozradí, jak získat relevantní audience nejen z našeho produktového portfolia. Přijďte se v praxi podívat na to, co nabízí jeden z našich mnoha nástrojů pro vaše dokonalé cílení!

Registrujte se zde, ať vám nic neunikne!


Pro velký zájem chystáme další workshopy!

Rok 2022 se pomalu blíží ke konci a my máme za sebou mimo jiné mnoho úspěšných workshopů. Připravujeme pro vás další! Vyplňte, prosím, online dotazník a dejte nám vědět, jaké témata jsou pro vás důležitá. 🙂

Na výběr je několik zajímavých témat: 

📌 Krizová komunikace

📌 PR & komunikace

📌 Influenceři & ambasadoři

📌 Správa sociálních sítí

📌 Správa firemních profilů na sociálních sítích

📌 Nástroje pro analýzu médií a sociálních sítí

📌 Marketingové nástroje v komunikaci s vašimi klienty

📌 Komunikační dovednosti před kamerou


Minulý týden jsme spustili nejrelevantnější a pravidelně aktualizovanou databázi novinářů!

Pokud vám informace o databázi unikly, nezoufejte! Veškeré informace najdete zde.

Čtěte také

OH 04 1
Blog

Sportovci vs. média

Hlavními hvězdami mediálních přehledů se tak stávají sportovci. Slyšíme o nich v televizi, vidíme je na sociálních sítích, píše se o nich na internetu. Kdo z nich je ale ten pomyslný král mediálního prostoru? A kdo jsou jeho (nebo její) vyzyvatelé?  Nad těmito otázkami jsme taky přemýšleli. Nebylo nic snazšího než si pro odpovědi zajít do naší aplikace pro správu médií NewtonOne nové generace, ve které jsme za pár kliků našli všechna potřebná data. 

DALL·E 2024 07 24 09.34.37 A simple illustration showing a business professional wearing less formal clothing, such as a casual shirt and jeans, using a computer to monitor comp
Blog

Hlavní důvody, proč byste měli monitorovat Vaši konkurenci

Ať už jste začínající podnikatel, který právě vstupuje na trh se svým prvním produktem, nebo zavedená značka s desítkami zaměstnanců, s největší pravděpodobností máte hned několik hlavních konkurentů. A ti bojují o stejný segment trhu a stejné zákazníky jako Vy. Jak ale identifikovat, jakou konkurenci má vůbec cenu sledovat a jak se můžete poučit z toho, co o ní píší jejich zákazníci? Na to se společně podíváme v dnešním blogu.

A business woman reading newspaper while working in the office
Blog

Úvod do monitoringu médií: Jak sledování médií může změnit vaše podnikání

V dnešním digitálně propojeném světě je monitoring médií nezbytným nástrojem pro každého, kdo chce účinně spravovat svou značku a vztahy s veřejností. Nezáleží na tom, zda jste malá start-up firma nebo velká nadnárodní korporace; sledování toho, co se o vás říká v médiích, může mít obrovský dopad na vaši firemní strategii a veřejný obraz.

telefon kresba

Jdeme na to!