Do vedení NEWTON Media přichází Věra Lhotská z Economie

V únoru se stala novou členkou vedení společnosti NEWTON Media jedna z nejvýraznějších osobností české mediální branže Věra Lhotská. Po čtrnácti letech opustila mediální společnost Economia, kde působila na pozici ředitelky komunikace a výzkumu i jako marketingová ředitelka. Příchod přední české expertky na mediální výzkumy, jejíž zásluhou se do Česka mimo jiné dostal výzkum zaměřený na životní styl a mediální chování decision makerů LAE, znamená výrazné posílení společnosti NEWTON Media.

„Zvedla jsem se od stolu, kde se obsah tvoří, abych si sedla za stůl, kde se obsah zhodnocuje. Pro dnešní dobu je charakteristický neustálý příval informací s nesnadno rozpoznatelnou relevancí. V tom moři dat je jednoduché se utopit. Ale umíte-li je dobře analyzovat, umíte-li se orientovat ve světě mediálního obsahu, dokážete ulovit nové příležitosti pro business,“ popsala Lhotská cíle svého působení v NEWTONu.

Věra Lhotská bude v NEWTON Media řídit Business Development. Lídr v monitoringu trhu ve střední a jihovýchodní Evropě pokrývající mediální prostor se 75 miliony obyvatel tak získává do svého vedení další zkušenou manažerku.

„Když společnost prochází zásadní změnou kurzu, snažíte se přivést ty největší profesionály s vizí a odhodláním. Příchod Věry Lhotské je přirozenou součástí našeho rozhodnutí poskytovat v NEWTONu služby odpovídající výzvám digitalizovaného a globalizovaného trhu a z nich pramenícím individuálním potřebám klientů,“ dodala Petra Mašínová, globální CEO NEWTON Media group.

Čtěte také

trendy
Blog

Jak využít trendujících témat pro posílení Vašeho brandu? 

Každý den produkují firmy i jednotlivci nepřeberné množství obsahu s jediným cílem – získat nového zákazníka. Je proto čím dál těžší zaujmout a přitáhnout pozornost čtenáře, o jehož pozornost bojuje hned několik konkurenčních firem. Jak ale dosáhnout toho, aby zrovna Váš obsah vystupoval nad ostatní? Pojďme se na to společně podívat.

Jana Barakova CEO
Blog

Ohlédnutí Jany Barákové: 6 měsíců ve funkci CEO Newton Media

Někomu se půl roku může zdát jako dlouhá doba, ale pro Janu Barákovou vše uběhlo v rychlém tempu. Od ledna 2024, kdy byla jmenována na pozici ředitelky Newton Media, musela totiž čelit nejedné výzvě. Zajímalo nás, jak toto období plné změn vnímá a jak se se svou novou rolí sžila. Sedli jsme si proto společně ke krátkému rozhovoru, který Vám exkluzivně přinášíme na stránkách tohoto blogu.

OH 04 1
Blog

Sportovci vs. média

Hlavními hvězdami mediálních přehledů se tak stávají sportovci. Slyšíme o nich v televizi, vidíme je na sociálních sítích, píše se o nich na internetu. Kdo z nich je ale ten pomyslný král mediálního prostoru? A kdo jsou jeho (nebo její) vyzyvatelé?  Nad těmito otázkami jsme taky přemýšleli. Nebylo nic snazšího než si pro odpovědi zajít do naší aplikace pro správu médií NewtonOne nové generace, ve které jsme za pár kliků našli všechna potřebná data. 

DALL·E 2024 07 24 09.34.37 A simple illustration showing a business professional wearing less formal clothing, such as a casual shirt and jeans, using a computer to monitor comp
Blog

Hlavní důvody, proč byste měli monitorovat Vaši konkurenci

Ať už jste začínající podnikatel, který právě vstupuje na trh se svým prvním produktem, nebo zavedená značka s desítkami zaměstnanců, s největší pravděpodobností máte hned několik hlavních konkurentů. A ti bojují o stejný segment trhu a stejné zákazníky jako Vy. Jak ale identifikovat, jakou konkurenci má vůbec cenu sledovat a jak se můžete poučit z toho, co o ní píší jejich zákazníci? Na to se společně podíváme v dnešním blogu.

telefon kresba

Jdeme na to!