MEDIAINFO RSS

  • Bude konference, jdeme na chlebíčky

    Bude konference, jdeme na chlebíčky

    3. 6. 2014

    Snad všechny organizace veřejné i státní sféry čas od času potřebují nějakým způsobem komunikovat s vnějším světem, s veřejností. Zprostředkovateli této…

  • Jak se bránit festivalové reklamě

    Jak se bránit festivalové reklamě

    2. 6. 2014

    Porota slovenské reklamní soutěže Zlatý Klinec se důrazně distancovala od kampaní vytvářených čistě pro reklamní soutěže. Foto: Nejúspěšnější slovenská reklamní

  • Kouzlení slovem

    Kouzlení slovem

    30. 5. 2014

    „Na počátku bylo slovo (…) a to slovo bylo Bůh.“ (Jan 1,1-3) Od Bible, přes Churchillův výrok o krvi, potu a slzách, až po chytlavou píseň “Let It Go” z loňské…

  • Tak jde čas s českým bulvárem

    Tak jde čas s českým bulvárem

    29. 5. 2014

    Bulvární deníky jsou pro čtenáře atraktivní, podávají jim do jisté míry nesmyslné informace, ovšem v krásném balení. Zatímco v jiných evropských zemích bulvární…

  • Ucho 2014

    Ucho 2014

    28. 5. 2014

    Film Karla Kachyni Ucho je velmi dobrou ukázkou toho, jakou moc mají odposlechy. Státní tajná bezpečnost odposlouchávala často nejenom zahraniční diplomaty, ale…

  • Média jsou v krizi, říká mediální guru Denis McQuail

    Média jsou v krizi, říká mediální guru Denis McQuail

    27. 5. 2014

    „Současný mediální svět zažívá období krize, a to hned na několika úrovních. Nejmarkantněji je to znát na práci samotných žurnalistů, kteří jsou vystaveni…

  • PIAF pomalu dospívá

    PIAF pomalu dospívá

    26. 5. 2014

    Byl to ambiciózní plán. Když se před pěti lety konal první ročník Prague International Advertising Festival, vypadalo to jako zbytečné mrhání penězi. Majitel…

  • Umí česká diplomacie tweetovat?

    Umí česká diplomacie tweetovat?

    21. 5. 2014

    Jak si vedou čeští twiplomaté ve srovnání se svými americkými a izraelskými protějšky? Umí česká diplomatická zastoupení v zahraničí používat Twitter pro…

  • Těžký úděl porevolučních šéfredaktorů

    Těžký úděl porevolučních šéfredaktorů

    20. 5. 2014

    Česká média jsou vzhledem ke kompletní generační výměně po pádu komunistického režimu unikátní. Na uvolněná místa po novinářích spjatých s komunistickým režimem…

  • Čeští novináři objevili kouzlo crowdfundingu

    Čeští novináři objevili kouzlo crowdfundingu

    19. 5. 2014

    Zdá se, že zlaté doby novinařině skončily a v současnosti je těžké sehnat na kvalitní žurnalistiku peníze. Média se tak poohlížejí po inovativních metodách…

NEWTON Media

Na Pankráci 1683/127
budova Gemini A
140 00 Praha 4

+420 225 540 111 - NEWTON Media
+420 225 540 201 - obchodní oddělení
obchodni@newtonmedia.cz
IČ: 28168356
DIČ: CZ28168356

Kontaktujte nás

Kontaktujte nás

Facebook

  • Podle nové studie dokáže Twitter předvídat nebezpečné situace až o hodinu rychleji než policie.

    10. 7. 2017

LinkedIn

  • NEWTON Media, a.s. vlastní unikátní archiv mediálních zdrojů, který sahá v některých...

    Praha 4, 201-500 zaměstnanců
Webdesign: Cyber Fox, s.r.o.