Vysílání pro psy

dogtv logo final 8x7 tm kopie

Už mají své butiky, kadeřníky, hotely dokonce s lázněmi. A teď se psi mohou dívat i na televizi.

 

Zdroj: DogTV

Speciální vysílání DOGTV pro velmi specifické diváky – pro osamělé a znuděné psy, si mohou naladit předplatitelé v Izraeli a od prvního srpna 2013 i v USA. Práve v Americe chce vysílatel před televizní obrazovky přilákat 46 milionů domácností, které mají alespoň jedno zvíře.

Program sestavili pomocí výzkumů profesionální cvičitelé psů a podílela se také samotná zvířata, která obsah televizního vysílání testovala. Nakonec byl prý upraven podle jejich reakcí. Televize rozhodně nemá své diváky rozčilovat, měli by u ní hlavně odpočívat.

Martin Maruniak
autor je novinář
 

 

Čtěte také

OH 04 1
Blog

Sportovci vs. média

Hlavními hvězdami mediálních přehledů se tak stávají sportovci. Slyšíme o nich v televizi, vidíme je na sociálních sítích, píše se o nich na internetu. Kdo z nich je ale ten pomyslný král mediálního prostoru? A kdo jsou jeho (nebo její) vyzyvatelé?  Nad těmito otázkami jsme taky přemýšleli. Nebylo nic snazšího než si pro odpovědi zajít do naší aplikace pro správu médií NewtonOne nové generace, ve které jsme za pár kliků našli všechna potřebná data. 

DALL·E 2024 07 24 09.34.37 A simple illustration showing a business professional wearing less formal clothing, such as a casual shirt and jeans, using a computer to monitor comp
Blog

Hlavní důvody, proč byste měli monitorovat Vaši konkurenci

Ať už jste začínající podnikatel, který právě vstupuje na trh se svým prvním produktem, nebo zavedená značka s desítkami zaměstnanců, s největší pravděpodobností máte hned několik hlavních konkurentů. A ti bojují o stejný segment trhu a stejné zákazníky jako Vy. Jak ale identifikovat, jakou konkurenci má vůbec cenu sledovat a jak se můžete poučit z toho, co o ní píší jejich zákazníci? Na to se společně podíváme v dnešním blogu.

A business woman reading newspaper while working in the office
Blog

Úvod do monitoringu médií: Jak sledování médií může změnit vaše podnikání

V dnešním digitálně propojeném světě je monitoring médií nezbytným nástrojem pro každého, kdo chce účinně spravovat svou značku a vztahy s veřejností. Nezáleží na tom, zda jste malá start-up firma nebo velká nadnárodní korporace; sledování toho, co se o vás říká v médiích, může mít obrovský dopad na vaši firemní strategii a veřejný obraz.

telefon kresba

Jdeme na to!