Vysílání pro psy

dogtv logo final 8x7 tm kopie

Už mají své butiky, kadeřníky, hotely dokonce s lázněmi. A teď se psi mohou dívat i na televizi.

 

Zdroj: DogTV

Speciální vysílání DOGTV pro velmi specifické diváky – pro osamělé a znuděné psy, si mohou naladit předplatitelé v Izraeli a od prvního srpna 2013 i v USA. Práve v Americe chce vysílatel před televizní obrazovky přilákat 46 milionů domácností, které mají alespoň jedno zvíře.

Program sestavili pomocí výzkumů profesionální cvičitelé psů a podílela se také samotná zvířata, která obsah televizního vysílání testovala. Nakonec byl prý upraven podle jejich reakcí. Televize rozhodně nemá své diváky rozčilovat, měli by u ní hlavně odpočívat.

Martin Maruniak
autor je novinář
 

 

Čtěte také

A business woman reading newspaper while working in the office
Blog

Úvod do monitoringu médií: Jak sledování médií může změnit vaše podnikání

V dnešním digitálně propojeném světě je monitoring médií nezbytným nástrojem pro každého, kdo chce účinně spravovat svou značku a vztahy s veřejností. Nezáleží na tom, zda jste malá start-up firma nebo velká nadnárodní korporace; sledování toho, co se o vás říká v médiích, může mít obrovský dopad na vaši firemní strategii a veřejný obraz.

telefon kresba

Jdeme na to!