Vymývání mozků?

sky

Nová technologie dokáže lidem vysílat reklamu do mozku přes speciální vysílač umístěný na okně vlaku!

 

Zdroj: Sky Deutschland

Sky Deutschland a jeho reklamní agentura BBDO Germany se pokouší reklamu zprostředkovat lidem přímo do mozku. Server BBC v této souvislosti informoval jako o „mluvících inzerátech.“

Cestujícím v hromadné dopravě v Mnichově a Cáchách pustili přes speciální vysílač, tzv. Sky Go Audio Transmitter, umístěný na okně vlaku reklamu, ve které jim doporučovali stáhnout si aplikaci Sky Go do smartphonů a následně sledovat streamované video. Speciální vibrace, které mozek dekódoval, resp. zpracoval jako „audio signál“ se spustily v momentu, když se cestující opřel o okno. Nikdo jiný tuto zprávu nemůže slyšet.

 

 

Zdroj: Sky Deutschland

Originální technologie na principu přenosu zvuku do vnitřního ucha (mimochodem na podobném principu funguje i audiovýstup na „brýlích“ Google Glass) okamžitě vzbudila velkou pozornost, ale také i velmi negativní komentáře. Spotřebitelé ji označili za kontroverzní a vyčítají jí například, že porušuje jejich práva na odpočinek a někteří chtěli dokonce „okno rozmlátit.“

Martin Maruniak
autor je novinář
 

 

Čtěte také

1x2
Blog

Sportovci vs. média

Kdo vyjde z mediálního klání jako vítěz?

Rok 2024 je skutečně nabitý sportovními událostmi. Sotva jsme se vzpamatovali z nezapomenutelného hokejového šampionátu, hned tu máme fotbalové EURO. A další velký sportovní svátek začíná zanedlouho ve Francii…

A business woman reading newspaper while working in the office
Blog

Úvod do monitoringu médií: Jak sledování médií může změnit vaše podnikání

V dnešním digitálně propojeném světě je monitoring médií nezbytným nástrojem pro každého, kdo chce účinně spravovat svou značku a vztahy s veřejností. Nezáleží na tom, zda jste malá start-up firma nebo velká nadnárodní korporace; sledování toho, co se o vás říká v médiích, může mít obrovský dopad na vaši firemní strategii a veřejný obraz.

telefon kresba

Jdeme na to!