Václav Havel patronem Mezinárodního kongresu asociace agentur monitorujících média FIBEP Praha 2008

fibep

Václav Havel převzal patronát nad konáním 42. kongresu FIBEP v Praze v roce 2008. V současné době zástupci asociace FIBEP (Fédération Internationale des Bureaux d´Extraits de Presse) prověřují připravenost NEWTON I.T. na konání kongresu v květnu 2008.

„Patronát Václava Havla podtrhuje mezinárodní význam a prestiž připravovaného kongresu asociace monitorovacích agentur FIBEP v roce 2008 v Praze,“ sděluje David Farský, CEO společnosti NEWTON I.T., která akci pořádá, a pokračuje: „NEWTON I.T. chápe patronát Václava Havla nad touto konferencí i jako intelektuální výzvu pro hodnotnou diskusi o vizích a cílech oblasti monitoringu médií.“

„Cílem společnosti NEWTON I.T. je zabezpečovat rychlý a přesný informační servis, mediální analýzy či další sofistikované produkty, a to nejen v České republice, ale i v Polsku a na Slovensku, kde máme pobočky. Denním monitoringem médií sledujeme aktuální dění. Připojením „historie“ z našeho unikátního digitálního archivu vzniká příležitost využít komplexní zkušenosti obsažené v informacích pro vzdělávání zaměstnanců či možnost formulovat doporučení našim zákazníkům pro rozhodování o jejich dalších aktivitách,“ doplňuje Farský.

  • NEWTON I.T. má 200 zaměstnanců v Praze, Opavě, Jindřichově Hradci, Bratislavě a ve Varšavě.
  • NEWTON I.T. se zabývá monitoringem tisku, rozhlasového a televizního vysílání a internetových zdrojů. Vytváří mediální analýzy. V současnosti pracuje na možnosti převodu hlasu do textu.
  • NEWTON I.T. zásadně respektuje Autorský zákon. Vlastní unikátní digitální archiv, který obsahuje 45 mil. zpráv, jejichž počet se denně, díky aktuálnímu monitoringu médií, rozrůstá o 50 tisíc příspěvků.
  • NEWTON I.T. je zisková, finančně zdravá a sociálně odpovědná firma. Podporuje řadu neziskových organizací a zakládá si na firemním dárcovství.
  • NEWTON I.T. působí na trhu v ČR a v zahraničí již 12 let.

Čtěte také

šerm (2)
Blog

Do zbraně! Newton zahajuje spolupráci s Českým šermířským svazem

Spojujeme síly s Českým šermířským svazem, prestižní národní sportovní organizací, která se pyšní bohatou historií a řadou úspěchů na mezinárodní scéně. Partnerství přinese inovativní přístupy v oblasti mediálního monitoringu a strategického plánování, které pomohou šermířům efektivněji řídit svou mediální prezentaci a optimalizovat své sportovní aktivity. Společně tak budeme podporovat jak profesionální růst špičkových sportovců, tak i rozvoj mladých talentů.

search
Blog

Funkce vyhledávání: Jak dostat maximum informací z NewtonOne nové generace

I když se snažíme, aby byla práce s naší aplikací NewtonOne nové generace co nejjednodušší, občas se stane, že její uživatelé potřebují poradit. Dnes se proto společně blíže podíváme na zřejmě nejvyužívanější funkci aplikace, a tou je funkce vyhledávání. V tomto článku Vám poradíme, jak s vyhledáváním co nejefektivněji pracovat, abyste z NewtonOne nové generace získali maximum užitečných informací s co nejvyšším přínosem pro Vaši práci. Tak jdeme na to!

Obr koláž titulky
Blog

ESG v médiích: případ olympijských her

Koncept ESG je v posledních letech v médiích skloňován stále častěji. Oproti roku 2019, kdy se v českých médiích termín teprve pomalu představoval, narostlo finanční zhodnocení medializace (tzv. AVE) u zkratky ESG v roce 2023 až na neuvěřitelných 700 mil. Kč. Tento obrovský nárůst publicity je výsledkem nově vzniklé povinnosti firem reportovat podle CSRD směrnice (Corporate Sustainability Reporting Directive), ale také rostoucího zájmu koncových zákazníků, pro které se ESG stává atraktivním tématem.

Proč váš startup potřebuje monitoring médií
Blog

4 důvody, proč Váš startup potřebuje monitoring médií 

Když vstupujete na trh s novou firmou, je tady hned několik kroků, které musíte podniknout. Kromě samotných úkonů, které musíte udělat, aby Vaše firma mohla vůbec začít fungovat, byste se měli zaměřit i na propagaci své práce. Ale jak to udělat, abyste získali maximální užitek i bez celého marketingového týmu?  

trendy
Blog

Jak využít trendujících témat pro posílení Vašeho brandu? 

Každý den produkují firmy i jednotlivci nepřeberné množství obsahu s jediným cílem – získat nového zákazníka. Je proto čím dál těžší zaujmout a přitáhnout pozornost čtenáře, o jehož pozornost bojuje hned několik konkurenčních firem. Jak ale dosáhnout toho, aby zrovna Váš obsah vystupoval nad ostatní? Pojďme se na to společně podívat.

Jana Barakova CEO
Blog

Ohlédnutí Jany Barákové: 6 měsíců ve funkci CEO Newton Media

Někomu se půl roku může zdát jako dlouhá doba, ale pro Janu Barákovou vše uběhlo v rychlém tempu. Od ledna 2024, kdy byla jmenována na pozici ředitelky Newton Media, musela totiž čelit nejedné výzvě. Zajímalo nás, jak toto období plné změn vnímá a jak se se svou novou rolí sžila. Sedli jsme si proto společně ke krátkému rozhovoru, který Vám exkluzivně přinášíme na stránkách tohoto blogu.

telefon kresba

Jdeme na to!