Václav Havel patronem Mezinárodního kongresu asociace agentur monitorujících média FIBEP Praha 2008

fibep

Václav Havel převzal patronát nad konáním 42. kongresu FIBEP v Praze v roce 2008. V současné době zástupci asociace FIBEP (Fédération Internationale des Bureaux d´Extraits de Presse) prověřují připravenost NEWTON I.T. na konání kongresu v květnu 2008.

„Patronát Václava Havla podtrhuje mezinárodní význam a prestiž připravovaného kongresu asociace monitorovacích agentur FIBEP v roce 2008 v Praze,“ sděluje David Farský, CEO společnosti NEWTON I.T., která akci pořádá, a pokračuje: „NEWTON I.T. chápe patronát Václava Havla nad touto konferencí i jako intelektuální výzvu pro hodnotnou diskusi o vizích a cílech oblasti monitoringu médií.“

„Cílem společnosti NEWTON I.T. je zabezpečovat rychlý a přesný informační servis, mediální analýzy či další sofistikované produkty, a to nejen v České republice, ale i v Polsku a na Slovensku, kde máme pobočky. Denním monitoringem médií sledujeme aktuální dění. Připojením „historie“ z našeho unikátního digitálního archivu vzniká příležitost využít komplexní zkušenosti obsažené v informacích pro vzdělávání zaměstnanců či možnost formulovat doporučení našim zákazníkům pro rozhodování o jejich dalších aktivitách,“ doplňuje Farský.

  • NEWTON I.T. má 200 zaměstnanců v Praze, Opavě, Jindřichově Hradci, Bratislavě a ve Varšavě.
  • NEWTON I.T. se zabývá monitoringem tisku, rozhlasového a televizního vysílání a internetových zdrojů. Vytváří mediální analýzy. V současnosti pracuje na možnosti převodu hlasu do textu.
  • NEWTON I.T. zásadně respektuje Autorský zákon. Vlastní unikátní digitální archiv, který obsahuje 45 mil. zpráv, jejichž počet se denně, díky aktuálnímu monitoringu médií, rozrůstá o 50 tisíc příspěvků.
  • NEWTON I.T. je zisková, finančně zdravá a sociálně odpovědná firma. Podporuje řadu neziskových organizací a zakládá si na firemním dárcovství.
  • NEWTON I.T. působí na trhu v ČR a v zahraničí již 12 let.

Čtěte také

OH 04 1
Blog

Sportovci vs. média

Hlavními hvězdami mediálních přehledů se tak stávají sportovci. Slyšíme o nich v televizi, vidíme je na sociálních sítích, píše se o nich na internetu. Kdo z nich je ale ten pomyslný král mediálního prostoru? A kdo jsou jeho (nebo její) vyzyvatelé?  Nad těmito otázkami jsme taky přemýšleli. Nebylo nic snazšího než si pro odpovědi zajít do naší aplikace pro správu médií NewtonOne nové generace, ve které jsme za pár kliků našli všechna potřebná data. 

DALL·E 2024 07 24 09.34.37 A simple illustration showing a business professional wearing less formal clothing, such as a casual shirt and jeans, using a computer to monitor comp
Blog

Hlavní důvody, proč byste měli monitorovat Vaši konkurenci

Ať už jste začínající podnikatel, který právě vstupuje na trh se svým prvním produktem, nebo zavedená značka s desítkami zaměstnanců, s největší pravděpodobností máte hned několik hlavních konkurentů. A ti bojují o stejný segment trhu a stejné zákazníky jako Vy. Jak ale identifikovat, jakou konkurenci má vůbec cenu sledovat a jak se můžete poučit z toho, co o ní píší jejich zákazníci? Na to se společně podíváme v dnešním blogu.

A business woman reading newspaper while working in the office
Blog

Úvod do monitoringu médií: Jak sledování médií může změnit vaše podnikání

V dnešním digitálně propojeném světě je monitoring médií nezbytným nástrojem pro každého, kdo chce účinně spravovat svou značku a vztahy s veřejností. Nezáleží na tom, zda jste malá start-up firma nebo velká nadnárodní korporace; sledování toho, co se o vás říká v médiích, může mít obrovský dopad na vaši firemní strategii a veřejný obraz.

telefon kresba

Jdeme na to!