Twitter bude pomáhat při měření sledovanosti televizí

twitter logo

Twitter se pouští do dosud pro něj neznámých vod. Společnost 1. srpna 2013 oznámila partnerství se známou společností na měření sledovanosti Kantar Media.

 

Logo Twitter, Zdroj: Profimedia.cz

Kantar Media spolupráci potvrdila oficiálně na svých internetových stránkách. Záměrem je vytvoření nového balíčku nástrojů na podporu plánování a analýz pro televizní průmysl. První z nových produktů bude komerčně dostupný pro britské televizní společnosti, mediální agentury a zbytek mediální sféry v roce 2014.

„Tyto nástroje budou přinášet sociální televizní data z Twitteru spolu s odborným výzkumem sledovanosti společnosti Kantar Media, čímž umožní televizním společnostem vyhodnotit programy a seriály, efektivněji plánovat promování programů a pomáhat nákupčím a prodejcům reklamního prostoru komplexněji integrovat sociální data do televize jako do součásti mediálního mixu,“ píše se v tiskové zprávě. 

„Rozruch kolem sociálních médií v televizním odvětví stále roste a nabývá na významu. V posledních letech televizní společnosti a podobně i zadavatelé zažívají dynamický růst a zvyšující se rozruch týkající se televizního programování a reklamy. V oblasti sociálních medií je Twitter jediná platforma, která je veřejná, v reálném čase a konverzační. Tyto vlastnosti udělaly z Twitteru jedinečný soubor dat pro účely škálového měření konverzace o TV na sociální síti a přináší nové nástroje pro televizní společnosti, agentury a značky, aby pochopily, a posílily sociální angažovanost v oblasti jejich programování,“ prohlásil v této souvislosti Andy Brown, šéf agentury Kantar Media.

„Televize a Twitter jsou silně komplementární formy médií. Naši uživatelé rádi používají Twitter během sledování televize na to, aby mohli komunikovat a zapojit se do živé společenské konverzace o TV. Tímto způsobem se Twitter stal živým společníkem při sledování televize pro miliony lidí ve Velké Británii a po celém světě,“ dodal COO sociální sítě Twitter Ali Rowghani.
 

Martin Maruniak
autor je novinář
 

 

Čtěte také

OH 04 1
Blog

Sportovci vs. média

Hlavními hvězdami mediálních přehledů se tak stávají sportovci. Slyšíme o nich v televizi, vidíme je na sociálních sítích, píše se o nich na internetu. Kdo z nich je ale ten pomyslný král mediálního prostoru? A kdo jsou jeho (nebo její) vyzyvatelé?  Nad těmito otázkami jsme taky přemýšleli. Nebylo nic snazšího než si pro odpovědi zajít do naší aplikace pro správu médií NewtonOne nové generace, ve které jsme za pár kliků našli všechna potřebná data. 

DALL·E 2024 07 24 09.34.37 A simple illustration showing a business professional wearing less formal clothing, such as a casual shirt and jeans, using a computer to monitor comp
Blog

Hlavní důvody, proč byste měli monitorovat Vaši konkurenci

Ať už jste začínající podnikatel, který právě vstupuje na trh se svým prvním produktem, nebo zavedená značka s desítkami zaměstnanců, s největší pravděpodobností máte hned několik hlavních konkurentů. A ti bojují o stejný segment trhu a stejné zákazníky jako Vy. Jak ale identifikovat, jakou konkurenci má vůbec cenu sledovat a jak se můžete poučit z toho, co o ní píší jejich zákazníci? Na to se společně podíváme v dnešním blogu.

A business woman reading newspaper while working in the office
Blog

Úvod do monitoringu médií: Jak sledování médií může změnit vaše podnikání

V dnešním digitálně propojeném světě je monitoring médií nezbytným nástrojem pro každého, kdo chce účinně spravovat svou značku a vztahy s veřejností. Nezáleží na tom, zda jste malá start-up firma nebo velká nadnárodní korporace; sledování toho, co se o vás říká v médiích, může mít obrovský dopad na vaši firemní strategii a veřejný obraz.

telefon kresba

Jdeme na to!