TikTok – pomíjivá móda nebo nová sociální síť, kterou byste neměli minout?

tiktok web

TikTok je momentálně nejrychleji rostoucí sociální síť na světě a už dávno není jen pro teenagery.
TikTok je primárně o zábavě, ale to neznamená, že by na něm nešel dělat i skvělý marketing, proto se tam také objevuje čím dál více firem.
Slyšíte o něm všude okolo, ale sami pořád tápete? Nenechte si ujet vlak a nechte se aplikací provést námi.

S TikTokem vás seznámí Adam Zbiejczuk z agentury Influencer.cz, který se věnuje sociálním sítím profesionálně od roku 2007 a v ČR patří mezi první marketéry, kteří na TikToku spouštěli placené kampaně již na podzim loňského roku, a Edita Vyorálková, studentka marketingové komunikace a PR na FSV UK, která je na TikToku jako doma a ukáže vám jej očima jeho uživatelů.

Co je to TikTok

  • Stručná historie – od Musical.ly k boomu během pandemie
  • Čím se liší od ostatních sociálních sítí 
  • Ukázka prostředí aplikace

Kdo je na TikToku

  • Ukázka statistik

Co všechno se dá na TikToku vidět/tvořit

  • sešití, duety, live streamy
  • příklady obsahu 

Jak funguje hlavní stránka

  • Pro tebe x Sleduji
  • Virální videa
  • Algoritmus
  • Trendy

Značky na TikToku

  • Proč být na TikToku
  • Organický obsah vs. reklamní systém vs. influenceři

Reklamy 

  • Aukční reklamy
  • Promované nativní TikToky
  • Reservation Ads (exkluzivní formáty)
  • Ukázky

Lektor:
Adam Zbiejczuk používá LinkedIn od roku 2005. Je spolumajitelem komunikační agentury Influencer.cz, pracoval pro mBank, H1.cz, BMW Česká republika. Radil s LinkedInem firmám jako PPF, KPMG, CTP. Pravidelně přednáší na VŠE nebo MU jako host se specializací na sociální sítě. Pořádá oborová setkání Babeltalk.

Datum: čtvrtek 24. června 2021 od 10:00 h
Doba trvání: 2 hodiny
Kapacita je omezená.
Uzávěrka přihlášek: 21. června 2021
Zvýhodněná cena: 500 Kč (s DPH)

Registrace na online workshop

Po registraci Vám na e-mail dorazí podklady k zaplacení a další postup.

Čtěte také

OH 04 1
Blog

Sportovci vs. média

Hlavními hvězdami mediálních přehledů se tak stávají sportovci. Slyšíme o nich v televizi, vidíme je na sociálních sítích, píše se o nich na internetu. Kdo z nich je ale ten pomyslný král mediálního prostoru? A kdo jsou jeho (nebo její) vyzyvatelé?  Nad těmito otázkami jsme taky přemýšleli. Nebylo nic snazšího než si pro odpovědi zajít do naší aplikace pro správu médií NewtonOne nové generace, ve které jsme za pár kliků našli všechna potřebná data. 

DALL·E 2024 07 24 09.34.37 A simple illustration showing a business professional wearing less formal clothing, such as a casual shirt and jeans, using a computer to monitor comp
Blog

Hlavní důvody, proč byste měli monitorovat Vaši konkurenci

Ať už jste začínající podnikatel, který právě vstupuje na trh se svým prvním produktem, nebo zavedená značka s desítkami zaměstnanců, s největší pravděpodobností máte hned několik hlavních konkurentů. A ti bojují o stejný segment trhu a stejné zákazníky jako Vy. Jak ale identifikovat, jakou konkurenci má vůbec cenu sledovat a jak se můžete poučit z toho, co o ní píší jejich zákazníci? Na to se společně podíváme v dnešním blogu.

A business woman reading newspaper while working in the office
Blog

Úvod do monitoringu médií: Jak sledování médií může změnit vaše podnikání

V dnešním digitálně propojeném světě je monitoring médií nezbytným nástrojem pro každého, kdo chce účinně spravovat svou značku a vztahy s veřejností. Nezáleží na tom, zda jste malá start-up firma nebo velká nadnárodní korporace; sledování toho, co se o vás říká v médiích, může mít obrovský dopad na vaši firemní strategii a veřejný obraz.

telefon kresba

Jdeme na to!