TikTok – pomíjivá móda nebo nová sociální síť, kterou byste neměli minout?

tiktok web

TikTok je momentálně nejrychleji rostoucí sociální síť na světě a už dávno není jen pro teenagery.
TikTok je primárně o zábavě, ale to neznamená, že by na něm nešel dělat i skvělý marketing, proto se tam také objevuje čím dál více firem.
Slyšíte o něm všude okolo, ale sami pořád tápete? Nenechte si ujet vlak a nechte se aplikací provést námi.

S TikTokem vás seznámí Adam Zbiejczuk z agentury Influencer.cz, který se věnuje sociálním sítím profesionálně od roku 2007 a v ČR patří mezi první marketéry, kteří na TikToku spouštěli placené kampaně již na podzim loňského roku, a Edita Vyorálková, studentka marketingové komunikace a PR na FSV UK, která je na TikToku jako doma a ukáže vám jej očima jeho uživatelů.

Co je to TikTok

  • Stručná historie – od Musical.ly k boomu během pandemie
  • Čím se liší od ostatních sociálních sítí 
  • Ukázka prostředí aplikace

Kdo je na TikToku

  • Ukázka statistik

Co všechno se dá na TikToku vidět/tvořit

  • sešití, duety, live streamy
  • příklady obsahu 

Jak funguje hlavní stránka

  • Pro tebe x Sleduji
  • Virální videa
  • Algoritmus
  • Trendy

Značky na TikToku

  • Proč být na TikToku
  • Organický obsah vs. reklamní systém vs. influenceři

Reklamy 

  • Aukční reklamy
  • Promované nativní TikToky
  • Reservation Ads (exkluzivní formáty)
  • Ukázky

Lektor:
Adam Zbiejczuk používá LinkedIn od roku 2005. Je spolumajitelem komunikační agentury Influencer.cz, pracoval pro mBank, H1.cz, BMW Česká republika. Radil s LinkedInem firmám jako PPF, KPMG, CTP. Pravidelně přednáší na VŠE nebo MU jako host se specializací na sociální sítě. Pořádá oborová setkání Babeltalk.

Datum: čtvrtek 24. června 2021 od 10:00 h
Doba trvání: 2 hodiny
Kapacita je omezená.
Uzávěrka přihlášek: 21. června 2021
Zvýhodněná cena: 500 Kč (s DPH)

Registrace na online workshop

Po registraci Vám na e-mail dorazí podklady k zaplacení a další postup.

Čtěte také

A business woman reading newspaper while working in the office
Blog

Úvod do monitoringu médií: Jak sledování médií může změnit vaše podnikání

V dnešním digitálně propojeném světě je monitoring médií nezbytným nástrojem pro každého, kdo chce účinně spravovat svou značku a vztahy s veřejností. Nezáleží na tom, zda jste malá start-up firma nebo velká nadnárodní korporace; sledování toho, co se o vás říká v médiích, může mít obrovský dopad na vaši firemní strategii a veřejný obraz.

Pozvanka webinar korporace 1
Blog

Webinář týkající se e-commerce a elektroniky

Na webináři vám Vašek a Vojta představí konkrétní mediální výstupy třech českých firem. Uvidíte využití nejnovějších funkcionalit aplikace NewtonOne nové generace. Vašek a Vojta se zaměří nejen na obecné novinky a zajímavosti, ale také rozeberou mediální data těchto

telefon kresba

Jdeme na to!