Společné setkání se zástupci státní správy v Museu Kampa

IMG 9914
Ve středu 16. října 2024 jsme se v podvečerních hodinách sešli v krásném prostředí Musea Kampa v Praze ke společnému setkání členů týmu Newton Media a zástupců tiskových a komunikačních oddělení v rámci státní a veřejné správy.

Atmosféru večera umocnila možnost prohlédnout si novou výstavu s názvem Identita – příběh českého grafického designu, která jistě nejednoho z nás inspirovala k novému pojetí grafiky i u našich vlastních komunikačních kampaní.  

 

Především jsme ale toto neformální setkání využili k diskuzi o současných výzvách, které zástupce státní správy trápí v oblasti monitoringu médií a analýz.

Moderované diskuze se zúčastnila Nikoleta Nemečkayová (manažerka komunikace, Globsec), Tereza Schejbalová (vedoucí odboru vnějších vztahů a kultury, Městská část Praha 3) a Kateřina Semrádová (tisková mluvčí, Nemocnice Pardubického kraje).  

IMG 9924

Jedním z klíčových témat diskuze byla potřeba efektivnějšího a rychlejšího zpracování mediálních dat, které umožní okamžité reakce na veřejné mínění a aktuální události. Dalším diskutovaným bodem byla důležitost spolupráce mezi veřejnými institucemi a profesionály z oblasti marketingu a PR pro zajištění transparentní a srozumitelné komunikace směrem k občanům. 

Setkání nám nabídlo nejen příležitost sdílet zkušenosti a názory, ale také navázat nové kontakty a otevřít prostor pro další spolupráci, která posílí efektivitu naší práce v oblasti monitoringu médií a komunikace. 

Děkujeme Muzeu Kampa a všem zúčastněným za příjemné setkání a těšíme se na další podnětné diskuze i v budoucnu! A na závěr přinášíme několik fotek pro představu, jak to na místě vypadalo.  

IMG 9920
IMG 9943
IMG 5813
IMG 5808
IMG 9932
IMG 5818
IMG 9911
image 20241016 160422 be41e77e

Čtěte také

google_alerts_blog
Blog

Google Alerts vs. monitoring médií: vyplatí se placené nástroje? 

Často se nám stává, že se potenciální zákazníci ptají na otázku: Proč bychom si měli platit monitoring médií, když můžeme zdarma využívat vyhledávač nebo rovnou Google Alerts? Nedostaneme z nich stejné výsledky? Jednoduchá odpověď zní: Ne, nedostanete. A v tomto článku vysvětlíme proč.

event_summer
Blog

Letní sezóna v plném proudu: Jak mít přehled o medializaci vaší akce bez starostí

Léto je sice pro některé obdobím odpočinku, ale jiným právě začíná hlavní sezóna. Pro pořadatele festivalů, kulturních a sportovních akcí, ale například i zoo a aquaparky právě začíná vrchol sezony. Pokud i pro vaši práci nastává ta nejdůležitější část roku, pak jsme tady pro vás – pohlídáme vaše mediální data, abyste měli v létě o starost méně.

auto prepisy blog
Blog

Automatické přepisy během chvíle: nově v N1NG

Naše aplikace NewtonOne NG pro správu monitoringu médií se neustále vyvíjí – a teď přichází s funkcí, která výrazně zjednoduší práci všem, kdo pracují se zvukovými záznamy nebo videi. Nově najdete v platformě modul Automatické přepisy.

blog startupy
Blog

Business Intelligence v praxi: startupy a malé firmy

Malé firmy a startupy musí často pracovat s omezenými zdroji a informacemi. Přesto je právě rychlý a přesný přehled o datech klíčem k úspěchu. Business Intelligence (BI) nástroje umožňují shromažďovat, analyzovat a vizualizovat data z různých zdrojů, čímž poskytují cenné informace, které podporují strategické rozhodování a zvyšují efektivitu procesů. Namísto spoléhání se na intuici tak mohou činit rozhodnutí založená na datech.

telefon kresba

Jdeme na to!