SOUTĚŽ pro sportovce i rekreační běžkaře!

Jizerka50 LI

SOUTĚŽ pro sportovce i rekreační běžkaře o startovné zdarma v hodnotě 5 000 Kč na jakýkoliv závod 56. ČEZ Jizerské 50! 

O tradičním závodu běžkařů na 50 km v Jizerských horách už snad slyšel úplně každý. Známý závod je součástí ČEZ SkiTour, který tvoří celkem osm závodů. Podívali jsme se na zmínky jednotlivých závodů v uplynulém roce v českých mediích.  

Udělejte sobě nebo svým blízkým na Vánoce radost a vyhrajte s námi 2 kódy se 100% slevou na jakýkoliv závod v rámci 56. ČEZ Jizerská 50. Pokud nemáte natrénováno a na 50 km se necítíte, nezoufejte. Celá akce s sebou přináší hned několik doprovodných závodů, mezi kterými naleznete běžecké trasy v rozmezí 10-30 km. Tento rok bude mít svoji premiéru ČSOB Jizerská 17. 

A jak se zúčastnit? Stačí, když si tipnete do komentářů u příspěvku na našich sociálních sítí, kolikrát byla Jizerská 50 zmíněna za posledních 25 let v českých tradičních mediích! V pondělí 19. 12. ve 12:00 hodin vám sdělíme správnou odpověď a vybereme dva nejbližší odhady. Alespoň malou nápovědou vám může být, že za uplynulý rok byl počet zmínek 1 006. 

Čtěte také

OH 04 1
Blog

Sportovci vs. média

Hlavními hvězdami mediálních přehledů se tak stávají sportovci. Slyšíme o nich v televizi, vidíme je na sociálních sítích, píše se o nich na internetu. Kdo z nich je ale ten pomyslný král mediálního prostoru? A kdo jsou jeho (nebo její) vyzyvatelé?  Nad těmito otázkami jsme taky přemýšleli. Nebylo nic snazšího než si pro odpovědi zajít do naší aplikace pro správu médií NewtonOne nové generace, ve které jsme za pár kliků našli všechna potřebná data. 

DALL·E 2024 07 24 09.34.37 A simple illustration showing a business professional wearing less formal clothing, such as a casual shirt and jeans, using a computer to monitor comp
Blog

Hlavní důvody, proč byste měli monitorovat Vaši konkurenci

Ať už jste začínající podnikatel, který právě vstupuje na trh se svým prvním produktem, nebo zavedená značka s desítkami zaměstnanců, s největší pravděpodobností máte hned několik hlavních konkurentů. A ti bojují o stejný segment trhu a stejné zákazníky jako Vy. Jak ale identifikovat, jakou konkurenci má vůbec cenu sledovat a jak se můžete poučit z toho, co o ní píší jejich zákazníci? Na to se společně podíváme v dnešním blogu.

A business woman reading newspaper while working in the office
Blog

Úvod do monitoringu médií: Jak sledování médií může změnit vaše podnikání

V dnešním digitálně propojeném světě je monitoring médií nezbytným nástrojem pro každého, kdo chce účinně spravovat svou značku a vztahy s veřejností. Nezáleží na tom, zda jste malá start-up firma nebo velká nadnárodní korporace; sledování toho, co se o vás říká v médiích, může mít obrovský dopad na vaši firemní strategii a veřejný obraz.

telefon kresba

Jdeme na to!