S MediaHQ dokáže každý připravit tiskovku!

1 1

MediaHQ – to je unikátní nástroj pro distribuci tiskových zpráv, s vlastní databází přes 3000 kontaktů na novináře, který jsme vám přivezli až z dalekého Irska.

Jste PR agentura? Posíláte tiskové zprávy? Komunikujete často s médii? Nebo by se vám pro vaši práci hodila pěkně tučná databáze validovaných a pravidelně aktualizovaných kontaktů na novináře?

Ať už vaše odpověď jakákoliv, funkce MediaHQ vám ušetří spoustu času a starostí. Jdeme se na ně společně podívat?

Databáze relevantních kontaktů

Přešel novinář z jedné redakce do druhé? Nebo si snad změnil e-mail a vy ho teď nemůžete kontaktovat? Už žádné stresy. MediaHQ totiž všechno hlídá za vás. Dává vám k dispozici databázi s více než 3000 kontakty, vše validované a pravidelně aktualizované. Navíc se každým dnem rozrůstá.

Nástroj na rozesílání tiskových zpráv

Víte jak snadné je odeslat e-mail? Že ano? Posílání tiskovek přes MediaHQ je úplně stejná hračka! Vložíte text, přidáte přílohu, zvolíte okruhy novinářů, kterým chcete tiskovku zaslat a zpráva může do světa. Nebo klidně nemusí. Využijte plánovaného odeslání a tiskovky se automaticky ve zvolený čas odešlou za vás.

Vysoce zaměřené media listy

Chcete tiskovku odeslat jen novinářům, kteří píšou o politice? Nebo snad přímo celé redakci konkrétních novin? Díky vysoce zaměřením media listům můžete tiskovku odeslat do rukou přesně těm správným lidem. Naše filtry jsou až třístupňové, takže umožňují naprosto přesné zacílení. Do štítkům si můžete vytvořit media listy na míru svým tématům nebo kampaním, při odesílání pak  stačí daný štítek jen zakliknout. A je hotovo.

Databáze vlastních kontaktů

Že chcete mít v databázi i vlastní kontakty? V pořádku!  Lehce si je můžete importovat přímo z Excelu na jedno kliknutí nebo je vložíte ručně. A pokud budete chtít, MediaHQ se o ně bude starat stejně, jako o celou databázi. Vaše kontakty tak budou vždy aktuální a to bez starostí a času navíc.

Analýza efektivity a přehledné reporty

Zajímá vás, jaká je celková míra doručení, proklikovost nebo snad počty odhlášení? V MediaHQ máte vše přehledně v jednom jediném souhrnu. Stáhněte si report ve formátu PDF a poskytněte své výsledky kolegům nebo klientům. Analýza výkonnosti vám také pomůže rozhodnout, jaký je ideální čas pro naplánování dalšího odeslání nebo vám jednoduše ukáže, kterým zprávám se dařilo nejlépe.

Nevěříte? Tak proč si všechny tyhle výhody nevyzkoušet na vlastní kůži?  Stačí zanechat komentář “chci demo” nebo nás kontaktovat formulář (https://mediahq.newtonmedia.cz/demo) a náš tým vás  provede celým procesem. Zaujaly vás funkce MediaHQ a chtěli byste je znát více do hloubky? Zůstaňte s námi a my vám je postupně všechny, hezky jednu po druhé, představíme.

Čtěte také

OH 04 1
Blog

Sportovci vs. média

Hlavními hvězdami mediálních přehledů se tak stávají sportovci. Slyšíme o nich v televizi, vidíme je na sociálních sítích, píše se o nich na internetu. Kdo z nich je ale ten pomyslný král mediálního prostoru? A kdo jsou jeho (nebo její) vyzyvatelé?  Nad těmito otázkami jsme taky přemýšleli. Nebylo nic snazšího než si pro odpovědi zajít do naší aplikace pro správu médií NewtonOne nové generace, ve které jsme za pár kliků našli všechna potřebná data. 

DALL·E 2024 07 24 09.34.37 A simple illustration showing a business professional wearing less formal clothing, such as a casual shirt and jeans, using a computer to monitor comp
Blog

Hlavní důvody, proč byste měli monitorovat Vaši konkurenci

Ať už jste začínající podnikatel, který právě vstupuje na trh se svým prvním produktem, nebo zavedená značka s desítkami zaměstnanců, s největší pravděpodobností máte hned několik hlavních konkurentů. A ti bojují o stejný segment trhu a stejné zákazníky jako Vy. Jak ale identifikovat, jakou konkurenci má vůbec cenu sledovat a jak se můžete poučit z toho, co o ní píší jejich zákazníci? Na to se společně podíváme v dnešním blogu.

A business woman reading newspaper while working in the office
Blog

Úvod do monitoringu médií: Jak sledování médií může změnit vaše podnikání

V dnešním digitálně propojeném světě je monitoring médií nezbytným nástrojem pro každého, kdo chce účinně spravovat svou značku a vztahy s veřejností. Nezáleží na tom, zda jste malá start-up firma nebo velká nadnárodní korporace; sledování toho, co se o vás říká v médiích, může mít obrovský dopad na vaši firemní strategii a veřejný obraz.

telefon kresba

Jdeme na to!