Probuďte své profily sociálních médií. Povíme vám, jak to vzít od podlahy a nešlápnout přitom vedle

Přezimovali jste v pořádku? A co vaše „social media skills“? Potřebovaly by trochu oživit a obohatit o novinky, které přinesl nabitý závěr roku? Víme, co s tím! Nechte své profily na sociálních sítích rozkvést s novými nápady a postupy. Jarní série workshopů sociálních médií je tu.

Novou inspiraci a znalosti získáte v příjemném prostředí Home Kitchen v centru Prahy. V malé skupince vedené zkušenými lektory spolu se spoustou dobrého jídla a kávy nebudete chtít, aby workshop skončil. Tak vzhůru do registrace, místa budou už jen ubývat.

Dozvíte se:

  • jak zvládat krizové situace v online prostředí
  • jak tvořit atraktivní textový i vizuální obsah na sociálních sítích
  • jak chytře pracovat s Facebookem
  • jak využít Instagram, YouTube a influencery pro budování image značky

Naši lektoři s Vámi projdou ukázkové příklady z praxe a dají Vám tipy na užitečné nástroje i okamžitou odpověď na všechny Vaše otázky. Neváhejte dlouho, kapacita každého workshopu je 10 osob. Chcete jít na více workshopů, nebo přijít s dalšími kolegy? Tak to budete mít se slevou 20–25 % (více informací v popisu každého workshopu).

Čtěte také

OH 04 1
Blog

Sportovci vs. média

Hlavními hvězdami mediálních přehledů se tak stávají sportovci. Slyšíme o nich v televizi, vidíme je na sociálních sítích, píše se o nich na internetu. Kdo z nich je ale ten pomyslný král mediálního prostoru? A kdo jsou jeho (nebo její) vyzyvatelé?  Nad těmito otázkami jsme taky přemýšleli. Nebylo nic snazšího než si pro odpovědi zajít do naší aplikace pro správu médií NewtonOne nové generace, ve které jsme za pár kliků našli všechna potřebná data. 

DALL·E 2024 07 24 09.34.37 A simple illustration showing a business professional wearing less formal clothing, such as a casual shirt and jeans, using a computer to monitor comp
Blog

Hlavní důvody, proč byste měli monitorovat Vaši konkurenci

Ať už jste začínající podnikatel, který právě vstupuje na trh se svým prvním produktem, nebo zavedená značka s desítkami zaměstnanců, s největší pravděpodobností máte hned několik hlavních konkurentů. A ti bojují o stejný segment trhu a stejné zákazníky jako Vy. Jak ale identifikovat, jakou konkurenci má vůbec cenu sledovat a jak se můžete poučit z toho, co o ní píší jejich zákazníci? Na to se společně podíváme v dnešním blogu.

A business woman reading newspaper while working in the office
Blog

Úvod do monitoringu médií: Jak sledování médií může změnit vaše podnikání

V dnešním digitálně propojeném světě je monitoring médií nezbytným nástrojem pro každého, kdo chce účinně spravovat svou značku a vztahy s veřejností. Nezáleží na tom, zda jste malá start-up firma nebo velká nadnárodní korporace; sledování toho, co se o vás říká v médiích, může mít obrovský dopad na vaši firemní strategii a veřejný obraz.

telefon kresba

Jdeme na to!