Poslechněte si rozhovor Petry Mašínové (CEO) pro rádio Zet

IMG 5721a 1 scaled

"To co my teď děláme je, že snažíme doručit klientovi na základě analýzy také jakési doporučení a případně mu pomoci s jeho realizací. To doporučení vůbec nemusí být v oblasti public relations nebo komunikace, protože vy z těch dat přečtete mnohem víc, než jestli ten klient potřebuje PR. Myslím si, že dnešní doba neumožňuje prodávat kusá řešení, musíte jít do té komplexnosti a snažit se podporovat konkurenceschopnost, ne jenom image."

Celý rozhovor naleznete na webu rádia Zet.

 

Čtěte také

A business woman reading newspaper while working in the office
Blog

Úvod do monitoringu médií: Jak sledování médií může změnit vaše podnikání

V dnešním digitálně propojeném světě je monitoring médií nezbytným nástrojem pro každého, kdo chce účinně spravovat svou značku a vztahy s veřejností. Nezáleží na tom, zda jste malá start-up firma nebo velká nadnárodní korporace; sledování toho, co se o vás říká v médiích, může mít obrovský dopad na vaši firemní strategii a veřejný obraz.

telefon kresba

Jdeme na to!