Parlamentním volbám přizpůsobují služby i analytické společnosti

Praha Poslanecka snemovna Parlamentu Ceske republiky scaled

Společnost NEWTON Media, největší nadnárodní středoevropská společnost monitorující mediální trh, připravila před nadcházejícími parlamentními volbami speciální nabídku monitoringu tohoto tématu. Služba včasného varování například při prvním zveřejnění důležité informace pošle upozornění na mobil, dále pak mediální analýza, která průběžně zhodnocuje mediální obraz, dopad reakcí a chybějící témata v komunikaci, či osobní mediasearch, který obsahuje kompletní databázi jednotlivých mediálních vystoupení.

Společnost NEWTON Media, největší nadnárodní středoevropská společnost monitorující mediální trh, připravila před nadcházejícími parlamentními volbami speciální nabídku monitoringu tohoto tématu. Služba včasného varování například při prvním zveřejnění důležité informace pošle upozornění na mobil, dále pak mediální analýza, která průběžně zhodnocuje mediální obraz, dopad reakcí a chybějící témata v komunikaci, či osobní mediasearch, který obsahuje kompletní databázi jednotlivých mediálních vystoupení.

„Velmi atraktivní je podle našich průzkumů především takzvaná Služba včasného varování, kde se odběratelům okamžitě upozorněním do mobilu objeví zveřejněné informace podle témat či osob, které se rozhodnou mediálním monitoringem sledovat. Odběratel tak bude moci rychle reagovat na důležité změny ještě před masovým rozšířením,“ řekla Gabriela Klementová, Business Development Manager společnosti.

Od počátku září navíc NEWTON Media bude průběžně sledovat internetové zpravodajství – 24 hodin denně, sedm dní v týdnu. V internetovém sledování jsou doposud zařazeny desítky zemí a jejich seznam se stále rozšiřuje. Systémem Newton News je sledováno více než 1500 zpravodajských serverů. Monitorováno je v současnosti 36 zemí.

„Samozřejmě balíček služeb nekončí volbami. Po volbách si může každý odběratel objednat Knihu výstřižků – jde o jedinečný způsob dokumentace kampaně formou reprezentativní knihy v pevné vazbě, která obsahuje nejdůležitější články mediální kampaně,“ dodala Gabriela Klementová.

Mediální analýza v každém okamžiku představuje přehledný rozbor obrazu společnosti, politické strany, osobnosti nebo tématu, který o ní vytvářejí média. Tyto cenné informace, získané na základě obsáhlého množství materiálu, umožňují klientům kvalifikovanější rozhodování a zvyšují ve svém důsledku jejich konkurenční výhodu. Mediální analýza umožňuje vysledovat trendy, odhalit skryté souvislosti a je schopna včas upozornit na rizika i příležitosti.

„Mediální analýza zachytí, v jakých souvislostech je sledovaný subjekt v médiích zmiňován. Umožní tak posoudit, zda některá témata nejsou opomíjena – například v důsledku nedostatku informací. Analýza přinese informace o tom, čím je v médiích obraz sledovaného subjektu vylepšován a co jej nejvíce poškozuje. Výpočet mediálního dopadu rovněž určí, která témata byla zásadní pro vliv na čtenáře a posluchače,“ shrnula Věra Čarná, vedoucí útvaru mediálních analýz.

Společnost NEWTON Media vytváří elektronický archiv plných znění jednotlivých periodik, který se denně rozšiřuje o mnoho desítek tisíc nových zpráv. K převodu článků z grafické podoby do tvaru vhodného k dalšímu zpracování provádějí pomocí vlastního unikátního patentovaného postupu, který zajišťuje absolutní obsahovou shodu s původní tištěnou podobou.

NEWTON Media, a. s., je největší nadnárodní středoevropskou společností monitorující mediální trh. Dodává v elektronické podobě plný obsah zpráv z tisku (novin, časopisů), zpravodajských pořadů televizních a rozhlasových stanic, agenturního zpravodajství a internetu. NEWTON Media, a. s., vlastní nejbohatší archiv plných znění sahající až do roku 1993. Informace zpracovává na vysoké profesionální úrovni a poskytuje celou paletu služeb založenou na práci s nimi. NEWTON Media, a. s., poskytuje klasický monitoring, mediální analýzy, oborové výběry, manažerské a znalostní produkty, zprávy včasného varování a další služby. NEWTON Media, a.s. nabízí široké služby vydavatelům.

Produkty a služby společnosti jsou vždy maximálně přizpůsobeny požadavkům jednotlivých klientů. Standardně je nabízen zkušební provoz zdarma pro prověření vysoké úrovně služeb NEWTON Media, a.s. Softwarové aplikace včetně uživatelských rozhraní a speciální vyhledávací technologie, které byly vyvinuty na míru naší společností, umožňují klientům pohodlně a efektivně pracovat s informacemi a tvořit tak vlastní přidanou hodnotu.

Čtěte také

šerm (2)
Blog

Do zbraně! Newton zahajuje spolupráci s Českým šermířským svazem

Spojujeme síly s Českým šermířským svazem, prestižní národní sportovní organizací, která se pyšní bohatou historií a řadou úspěchů na mezinárodní scéně. Partnerství přinese inovativní přístupy v oblasti mediálního monitoringu a strategického plánování, které pomohou šermířům efektivněji řídit svou mediální prezentaci a optimalizovat své sportovní aktivity. Společně tak budeme podporovat jak profesionální růst špičkových sportovců, tak i rozvoj mladých talentů.

search
Blog

Funkce vyhledávání: Jak dostat maximum informací z NewtonOne nové generace

I když se snažíme, aby byla práce s naší aplikací NewtonOne nové generace co nejjednodušší, občas se stane, že její uživatelé potřebují poradit. Dnes se proto společně blíže podíváme na zřejmě nejvyužívanější funkci aplikace, a tou je funkce vyhledávání. V tomto článku Vám poradíme, jak s vyhledáváním co nejefektivněji pracovat, abyste z NewtonOne nové generace získali maximum užitečných informací s co nejvyšším přínosem pro Vaši práci. Tak jdeme na to!

Obr koláž titulky
Blog

ESG v médiích: případ olympijských her

Koncept ESG je v posledních letech v médiích skloňován stále častěji. Oproti roku 2019, kdy se v českých médiích termín teprve pomalu představoval, narostlo finanční zhodnocení medializace (tzv. AVE) u zkratky ESG v roce 2023 až na neuvěřitelných 700 mil. Kč. Tento obrovský nárůst publicity je výsledkem nově vzniklé povinnosti firem reportovat podle CSRD směrnice (Corporate Sustainability Reporting Directive), ale také rostoucího zájmu koncových zákazníků, pro které se ESG stává atraktivním tématem.

Proč váš startup potřebuje monitoring médií
Blog

4 důvody, proč Váš startup potřebuje monitoring médií 

Když vstupujete na trh s novou firmou, je tady hned několik kroků, které musíte podniknout. Kromě samotných úkonů, které musíte udělat, aby Vaše firma mohla vůbec začít fungovat, byste se měli zaměřit i na propagaci své práce. Ale jak to udělat, abyste získali maximální užitek i bez celého marketingového týmu?  

trendy
Blog

Jak využít trendujících témat pro posílení Vašeho brandu? 

Každý den produkují firmy i jednotlivci nepřeberné množství obsahu s jediným cílem – získat nového zákazníka. Je proto čím dál těžší zaujmout a přitáhnout pozornost čtenáře, o jehož pozornost bojuje hned několik konkurenčních firem. Jak ale dosáhnout toho, aby zrovna Váš obsah vystupoval nad ostatní? Pojďme se na to společně podívat.

Jana Barakova CEO
Blog

Ohlédnutí Jany Barákové: 6 měsíců ve funkci CEO Newton Media

Někomu se půl roku může zdát jako dlouhá doba, ale pro Janu Barákovou vše uběhlo v rychlém tempu. Od ledna 2024, kdy byla jmenována na pozici ředitelky Newton Media, musela totiž čelit nejedné výzvě. Zajímalo nás, jak toto období plné změn vnímá a jak se se svou novou rolí sžila. Sedli jsme si proto společně ke krátkému rozhovoru, který Vám exkluzivně přinášíme na stránkách tohoto blogu.

telefon kresba

Jdeme na to!