Nové vedení NEWTON Media. Zakladatel firmy Petr Herian předsedou představenstva. Petra Mašínová se ujímá pozice generální ředitelky

petr herian nove

Petr HERIAN, většinový vlastník a zakladatel společnosti NEWTON Media, a. s., se s platností od 18. 6. 2014 stal předsedou jejího představenstva.

Petr Herian založil původní společnost NEWTON Information Technology s. s r. o. již v roce 1995. K inovacím, které významně napomohly rozvoji firmy, patří průlomové vytvoření elektronického archivu článků v plném znění. Společnost NEWTON vyvinula také unikátní patentovaný systém na zpracování mediálních obsahů a analýz. Souběžně s podporou růstu NEWTON Media a.s. jako technologicky vyspělé firmy věnoval Petr Herian svou energii také vývoji softwaru pro rozpoznávání a přepis řeči. V roce 2008 založil specializovanou společnost NEWTON Technologies a.s., která dnes v oboru vývoje softwaru pro tvorbu dokumentů pomocí hlasu patří ke špičce. Petr Herian se velmi aktivně věnuje filantropii.

Petra MAŠÍNOVÁ se od 1.7.2014 stala novou generální ředitelkou společnosti NEWTON Media, a. s.

Petra Mašínová má rozsáhlé zkušenosti z oblasti korporátní komunikace, spolupráce s médii a PR. Před nástupem na současnou pozici vedla divizi McCann Communication & Consulting. Její předchozí praxe zahrnuje od roku 2007 pozici ředitelky PR a komunikace společností NWR a OKD. V předchozím období pracovala rovněž jako ředitelka pro evropské fondy v České spořitelně a rozsáhlé zkušenosti získala v rámci práce na Ministerstvu zahraničních věcí ČR a na Stálém zastoupení ČR při EU v Bruselu.

NEWTON Media, a.s., je česká technologická společnost se středoevropskou působností, monitorující a analyzující média na trzích České republiky, Polska a Slovenska s více než 55 miliony obyvatel. V elektronické podobě dodává plný obsah zpráv z tisku, zpravodajských pořadů televizních a rozhlasových stanic, agenturního zpravodajství a internetu. NEWTON Media, a.s., oslaví v příštím roce 20 let své existence. Vlastní unikátní digitální archiv plných znění zpráv, který sahá až do roku 1993. Společnost poskytuje klasický monitoring, monitoring reklamy, on-line monitoring internetu, mediální analýzy, oborové výběry, zprávy včasného varování, sleduje a analyzuje sociální sítě.

Čtěte také

google_alerts_blog
Blog

Google Alerts vs. monitoring médií: vyplatí se placené nástroje? 

Často se nám stává, že se potenciální zákazníci ptají na otázku: Proč bychom si měli platit monitoring médií, když můžeme zdarma využívat vyhledávač nebo rovnou Google Alerts? Nedostaneme z nich stejné výsledky? Jednoduchá odpověď zní: Ne, nedostanete. A v tomto článku vysvětlíme proč.

event_summer
Blog

Letní sezóna v plném proudu: Jak mít přehled o medializaci vaší akce bez starostí

Léto je sice pro některé obdobím odpočinku, ale jiným právě začíná hlavní sezóna. Pro pořadatele festivalů, kulturních a sportovních akcí, ale například i zoo a aquaparky právě začíná vrchol sezony. Pokud i pro vaši práci nastává ta nejdůležitější část roku, pak jsme tady pro vás – pohlídáme vaše mediální data, abyste měli v létě o starost méně.

auto prepisy blog
Blog

Automatické přepisy během chvíle: nově v N1NG

Naše aplikace NewtonOne NG pro správu monitoringu médií se neustále vyvíjí – a teď přichází s funkcí, která výrazně zjednoduší práci všem, kdo pracují se zvukovými záznamy nebo videi. Nově najdete v platformě modul Automatické přepisy.

blog startupy
Blog

Business Intelligence v praxi: startupy a malé firmy

Malé firmy a startupy musí často pracovat s omezenými zdroji a informacemi. Přesto je právě rychlý a přesný přehled o datech klíčem k úspěchu. Business Intelligence (BI) nástroje umožňují shromažďovat, analyzovat a vizualizovat data z různých zdrojů, čímž poskytují cenné informace, které podporují strategické rozhodování a zvyšují efektivitu procesů. Namísto spoléhání se na intuici tak mohou činit rozhodnutí založená na datech.

telefon kresba

Jdeme na to!