Nové vedení NEWTON Media. Zakladatel firmy Petr Herian předsedou představenstva. Petra Mašínová se ujímá pozice generální ředitelky

petr herian nove

Petr HERIAN, většinový vlastník a zakladatel společnosti NEWTON Media, a. s., se s platností od 18. 6. 2014 stal předsedou jejího představenstva.

Petr Herian založil původní společnost NEWTON Information Technology s. s r. o. již v roce 1995. K inovacím, které významně napomohly rozvoji firmy, patří průlomové vytvoření elektronického archivu článků v plném znění. Společnost NEWTON vyvinula také unikátní patentovaný systém na zpracování mediálních obsahů a analýz. Souběžně s podporou růstu NEWTON Media a.s. jako technologicky vyspělé firmy věnoval Petr Herian svou energii také vývoji softwaru pro rozpoznávání a přepis řeči. V roce 2008 založil specializovanou společnost NEWTON Technologies a.s., která dnes v oboru vývoje softwaru pro tvorbu dokumentů pomocí hlasu patří ke špičce. Petr Herian se velmi aktivně věnuje filantropii.

Petra MAŠÍNOVÁ se od 1.7.2014 stala novou generální ředitelkou společnosti NEWTON Media, a. s.

Petra Mašínová má rozsáhlé zkušenosti z oblasti korporátní komunikace, spolupráce s médii a PR. Před nástupem na současnou pozici vedla divizi McCann Communication & Consulting. Její předchozí praxe zahrnuje od roku 2007 pozici ředitelky PR a komunikace společností NWR a OKD. V předchozím období pracovala rovněž jako ředitelka pro evropské fondy v České spořitelně a rozsáhlé zkušenosti získala v rámci práce na Ministerstvu zahraničních věcí ČR a na Stálém zastoupení ČR při EU v Bruselu.

NEWTON Media, a.s., je česká technologická společnost se středoevropskou působností, monitorující a analyzující média na trzích České republiky, Polska a Slovenska s více než 55 miliony obyvatel. V elektronické podobě dodává plný obsah zpráv z tisku, zpravodajských pořadů televizních a rozhlasových stanic, agenturního zpravodajství a internetu. NEWTON Media, a.s., oslaví v příštím roce 20 let své existence. Vlastní unikátní digitální archiv plných znění zpráv, který sahá až do roku 1993. Společnost poskytuje klasický monitoring, monitoring reklamy, on-line monitoring internetu, mediální analýzy, oborové výběry, zprávy včasného varování, sleduje a analyzuje sociální sítě.

Čtěte také

OH 04 1
Blog

Sportovci vs. média

Hlavními hvězdami mediálních přehledů se tak stávají sportovci. Slyšíme o nich v televizi, vidíme je na sociálních sítích, píše se o nich na internetu. Kdo z nich je ale ten pomyslný král mediálního prostoru? A kdo jsou jeho (nebo její) vyzyvatelé?  Nad těmito otázkami jsme taky přemýšleli. Nebylo nic snazšího než si pro odpovědi zajít do naší aplikace pro správu médií NewtonOne nové generace, ve které jsme za pár kliků našli všechna potřebná data. 

DALL·E 2024 07 24 09.34.37 A simple illustration showing a business professional wearing less formal clothing, such as a casual shirt and jeans, using a computer to monitor comp
Blog

Hlavní důvody, proč byste měli monitorovat Vaši konkurenci

Ať už jste začínající podnikatel, který právě vstupuje na trh se svým prvním produktem, nebo zavedená značka s desítkami zaměstnanců, s největší pravděpodobností máte hned několik hlavních konkurentů. A ti bojují o stejný segment trhu a stejné zákazníky jako Vy. Jak ale identifikovat, jakou konkurenci má vůbec cenu sledovat a jak se můžete poučit z toho, co o ní píší jejich zákazníci? Na to se společně podíváme v dnešním blogu.

A business woman reading newspaper while working in the office
Blog

Úvod do monitoringu médií: Jak sledování médií může změnit vaše podnikání

V dnešním digitálně propojeném světě je monitoring médií nezbytným nástrojem pro každého, kdo chce účinně spravovat svou značku a vztahy s veřejností. Nezáleží na tom, zda jste malá start-up firma nebo velká nadnárodní korporace; sledování toho, co se o vás říká v médiích, může mít obrovský dopad na vaši firemní strategii a veřejný obraz.

telefon kresba

Jdeme na to!