NEWTON Technologies bude digitalizovat vysílání Rádia TOK FM

Background NTE 2015 1 1

NEWTON Technologies bude partnerem inovativního digitálního projektu „Search the Radio“ Rádia TOK FM. V rámci ročního projektu vznikne řešení umožňující digitalizaci rádiového ob-sahu za použití samoučícího transkripčního systému. Společnost Google vybrala Search the Radio v kategorii prototypových projektů ve čtvrtém kole svého inovačního fondu Digital News Initiative jako jeden ze čtyř v Polsku.

Pořady Rádia TOK FM lze nyní poslouchat online nebo ve formě podcastů na webové stránce www.tokfm.pl či v mobilní aplikaci. Rádio TOK FM využije inteligentní technologie NEWTON Techno-logies pro převod řeči na text za účelem přepisu současných a vybraných archivních audiozáznamů. Ke stávajícím metadatům nyní přibude i kompletní obsah vysílání, ve kterém bude možné nejen číst, ale i hledat prostřednictvím speciálního vyhledávače obsahu.

„Po úspěšných projektech na rozpoznávání a přepis řeči v češtině budeme moci zúročit své zkušenos-ti i v jiném slovanském jazyce. Těší mě, že naše technologie dostala znovu příležitost prokázat své kvality v další digitální výzvě,“ uvedl Petr Herian, CEO společnosti NEWTON Technologies.

„Jsme pozitivně překvapeni, že společnost Google ocenila projekt, který podporuje digitalizaci rozhla-sového podnikání. Text je stále základním ‚jazykem‘ internetu. Úspěch automatického přepisu obsahu z rádia na text započne další fázi vývoje online přítomnosti provozovatelů rozhlasového vysílání,“ říká Adam Fijałkowski, viceprezident Agora Radio Group.

Digitální zpravodajskou iniciativu (Digital News Initiative) vytvořil Google spolu s vydavateli z celé Ev-ropy pro rozvoj kvalitní žurnalistiky za pomoci technologií a inovací. V rámci fondu DNI mohou vydavatelé žádat o spolufinancování inovativních projektů. Ve čtvrtém kole Google rozdělí více než 20 milionů eur mezi tvůrce 102 projektů z 26 evropských zemí. Více informací zde.

O NEWTON Technologies

Společnost NEWTON Technologies, a. s., je lídrem ve vývoji a implementaci technologií převodu řeči do textu pro slovanské jazyky. Vyvíjí řešení pro call centra umožňující převod nahrávek do textu a jeho následnou analytiku. Její technologie jsou otevřené pro implementaci do produktů třetích stran. Přepisovou technologii využívá sester-ská skupina NEWTON Media pro online monitoring televizního a rozhlasového vysílání a vyhledávání ve svém rozsáhlém audiovizuálním archivu. Dodává také profesionální diktovací techniku světových značek Philips a Olympus a nabízí přepis audiovizuálních záznamů na zakázku.

Kontakt pro tisk:

Pavel Barták
E: pavel.bartak@newtontech.cz
M: +420 602 524 871

Čtěte také

OH 04 1
Blog

Sportovci vs. média

Hlavními hvězdami mediálních přehledů se tak stávají sportovci. Slyšíme o nich v televizi, vidíme je na sociálních sítích, píše se o nich na internetu. Kdo z nich je ale ten pomyslný král mediálního prostoru? A kdo jsou jeho (nebo její) vyzyvatelé?  Nad těmito otázkami jsme taky přemýšleli. Nebylo nic snazšího než si pro odpovědi zajít do naší aplikace pro správu médií NewtonOne nové generace, ve které jsme za pár kliků našli všechna potřebná data. 

DALL·E 2024 07 24 09.34.37 A simple illustration showing a business professional wearing less formal clothing, such as a casual shirt and jeans, using a computer to monitor comp
Blog

Hlavní důvody, proč byste měli monitorovat Vaši konkurenci

Ať už jste začínající podnikatel, který právě vstupuje na trh se svým prvním produktem, nebo zavedená značka s desítkami zaměstnanců, s největší pravděpodobností máte hned několik hlavních konkurentů. A ti bojují o stejný segment trhu a stejné zákazníky jako Vy. Jak ale identifikovat, jakou konkurenci má vůbec cenu sledovat a jak se můžete poučit z toho, co o ní píší jejich zákazníci? Na to se společně podíváme v dnešním blogu.

A business woman reading newspaper while working in the office
Blog

Úvod do monitoringu médií: Jak sledování médií může změnit vaše podnikání

V dnešním digitálně propojeném světě je monitoring médií nezbytným nástrojem pro každého, kdo chce účinně spravovat svou značku a vztahy s veřejností. Nezáleží na tom, zda jste malá start-up firma nebo velká nadnárodní korporace; sledování toho, co se o vás říká v médiích, může mít obrovský dopad na vaši firemní strategii a veřejný obraz.

telefon kresba

Jdeme na to!