NEWTON miluje start-upy

Společnost NEWTON Media se rozhodla vytvořit výhodnou nabídku pro start-upy. Coby technologická firma chce NEWTON tímto gestem podpořit rozvoj nové ekonomiky a umožnit i firmám, které jsou v rozjezdu, využít kvalitní mediální data.

Začínající firmy mohou stejně jako ty zavedené velmi dobře těžit z dat z mediálního prostoru. Pomůže jim to získat přehled o svém mediálním obrazu, konkurenci či trendech v oboru. Na základě monitoringu je pak možné data analyzovat, vyhodnotit a na jejich základě stavět promyšlenější strategie. Finanční možnosti jsou často ale při startu samozřejmě jiné než po letech úspěšného působení na trhu.

Praha, Brno i další místa v Česku hostí dynamické mladé talenty, zdatné nejen v IT. Právě pro start-upy je určen Balíček mediální inteligence se speciální slevou 55,5%.

Jak ukazuje tento graf, téma start-upů v českých médiích v posledních pěti letech citelně roste.

Graf Start-upy.JPG

 

NEWTON Media má i mezinárodní záběr, a tak nemusí jít pouze o data z České republiky. V současné sobě je společnost přítomna na 8 evropských trzích. "Nová energie je v ekonomice třeba – a my chceme těmto mladým firmám částečně usnadnit jejich první kroky. Snazší přístup ke kvalitním mediálním datům jim může ukázat, jak podstatná je dobrá informace pro úspěšné podnikání," uzavírá globální CEO NEWTON Media group Petra Mašínová.

Kontakt: premysl.tomasek@NEWTONmedia.cz

NEWTON Media, a.s.
NEWTON Media je největší středoevropský poskytovatel služeb mediálního monitoringu a analýz s tradicí, sahající do roku 1995. Působí v ČR, na Slovensku, v Polsku, Chorvatsku, Slovinsku, Srbsku, Bosně a Hercegovině a Makedonii. Monitoring a analýzy NEWTON Media pokrývají oblast “tradičních” médií, internetu a sociálních sítí. Společnost disponuje největším mediálním archivem ve střední Evropě, sahajícím do roku 1996. Klienti rovněž využívají služby včasného varování při krizové komunikaci, monitoring reklamy i trénink v oblasti sociálních sítí. Portfolio služeb s přidanou hodnotou zahrnuje strategické poradenství a návrhy a realizaci doporučení s cílem napomoci klientům posílit jejich konkurenceschopnost. NEWTON Media poskytuje služby s přeshraničním a vícejazyčným přesahem. Je členem mezinárodních odborných sdružení FIBEP a AMEC a sdílí mediální obsah s dalšími agenturami z celého světa.

Čtěte také

OH 04 1
Blog

Sportovci vs. média

Hlavními hvězdami mediálních přehledů se tak stávají sportovci. Slyšíme o nich v televizi, vidíme je na sociálních sítích, píše se o nich na internetu. Kdo z nich je ale ten pomyslný král mediálního prostoru? A kdo jsou jeho (nebo její) vyzyvatelé?  Nad těmito otázkami jsme taky přemýšleli. Nebylo nic snazšího než si pro odpovědi zajít do naší aplikace pro správu médií NewtonOne nové generace, ve které jsme za pár kliků našli všechna potřebná data. 

DALL·E 2024 07 24 09.34.37 A simple illustration showing a business professional wearing less formal clothing, such as a casual shirt and jeans, using a computer to monitor comp
Blog

Hlavní důvody, proč byste měli monitorovat Vaši konkurenci

Ať už jste začínající podnikatel, který právě vstupuje na trh se svým prvním produktem, nebo zavedená značka s desítkami zaměstnanců, s největší pravděpodobností máte hned několik hlavních konkurentů. A ti bojují o stejný segment trhu a stejné zákazníky jako Vy. Jak ale identifikovat, jakou konkurenci má vůbec cenu sledovat a jak se můžete poučit z toho, co o ní píší jejich zákazníci? Na to se společně podíváme v dnešním blogu.

A business woman reading newspaper while working in the office
Blog

Úvod do monitoringu médií: Jak sledování médií může změnit vaše podnikání

V dnešním digitálně propojeném světě je monitoring médií nezbytným nástrojem pro každého, kdo chce účinně spravovat svou značku a vztahy s veřejností. Nezáleží na tom, zda jste malá start-up firma nebo velká nadnárodní korporace; sledování toho, co se o vás říká v médiích, může mít obrovský dopad na vaši firemní strategii a veřejný obraz.

telefon kresba

Jdeme na to!