NEWTON Media v novém. Změna vizuální identity a inovované portfolio služeb

newton CMYK varianta01 1

Hlavním impulzem pro rebranding je rozšíření služeb, s nímž vstupujeme do blížícího se dvacátého jubilea naší existence na trhu mediálního monitoringu a analýz. Výročí, které nás čeká v příštím roce, oslavíme v „novém kabátě“. Ten symbolizuje nové logo a vizuální identita z přední české kreativní dílny Dynamo design. To nejpodstatnější je ale nové pojetí naší nabídky klientům.

Digitální data z médií a řady dalších zdrojů, jejich kombinace a analytické zpracování představují obrovskou příležitost. V reakci na nárůst množství dat, nové výzvy digitalizovaného a globalizovaného trhu a potřeby klientů jsme se rozhodli rozšířit produktové portfolio o služby s přidanou hodnotou. Sem nově spadá strategické poradenství a doporučení i samotná jejich realizace. Cílem je nabídnout celé spektrum služeb, které podporují konkurenceschopnost klientů.

„Nový kabát“ je symbolem našeho rozhodnutí uchopit změněnou tržní realitu jako výzvu. Vydáváme se novou cestou, na níž nabízíme komplexní služby šité na míru. Nové logo v sobě logicky odráží všechny tyto změny. Je tvořeno čtyřmi barevnými plochami, které symbolizují hlavní produkty NEWTON Media. Barevné plochy se navzájem překrývají a navazují na sebe, stejně jako jednotlivé produkty. Plochy vždy procházejí středem loga, tj. symbolicky přes klienta, který je v centru dění. Logo tak vyjadřuje full-servis, šitý na míru. Individuální přístup k jednotlivým klientům a jejich konkrétním potřebám je vyjádřen flexibilitou loga – existuje několik možných variant uspořádání čtyř barevných objektů v logotypu. Všechny tyto varianty jsou si rovny a vycházejí z pravidelné geometrické sítě. Společnost Dynamo design, jež je autorem nové vizuální podoby, vycházela z klíčových slov, která vystihují podstatu služeb a přístupu ke klientům. Nové pojetí loga tak reflektuje osobní přístup, individuální řešení na míru každému klientovi, inovaci, technologie a v neposlední řadě odbornost a profesionalitu firemního týmu NEWTON Media. Do „nového kabátu“ se oděly i naše profily na sociálních sítích Facebook, TwitterLinkedIN.

logo1.png

varianty jednotlivých logotypů

Čtěte také

dira_na_trhu_blog
Blog

Objevte nové obchodní příležitosti díky monitoringu médií

Máte nápad na podnikání, ale nejste si jistí, jestli vás s ním někdo nepředběhl? Pokud hledáte díru na trhu, která by vám umožnila prorazit s novým produktem nebo službou, existuje několik způsobů, jak ji objevit. Najít nové obchodní příležitosti a být o krok před konkurencí je klíčové, a to nejen pro začínající podnikatele, ale i pro zavedené firmy.

google_alerts_blog
Blog

Google Alerts vs. monitoring médií: vyplatí se placené nástroje? 

Často se nám stává, že se potenciální zákazníci ptají na otázku: Proč bychom si měli platit monitoring médií, když můžeme zdarma využívat vyhledávač nebo rovnou Google Alerts? Nedostaneme z nich stejné výsledky? Jednoduchá odpověď zní: Ne, nedostanete. A v tomto článku vysvětlíme proč.

event_summer
Blog

Letní sezóna v plném proudu: Jak mít přehled o medializaci vaší akce bez starostí

Léto je sice pro některé obdobím odpočinku, ale jiným právě začíná hlavní sezóna. Pro pořadatele festivalů, kulturních a sportovních akcí, ale například i zoo a aquaparky právě začíná vrchol sezony. Pokud i pro vaši práci nastává ta nejdůležitější část roku, pak jsme tady pro vás – pohlídáme vaše mediální data, abyste měli v létě o starost méně.

auto prepisy blog
Blog

Automatické přepisy během chvíle: nově v N1NG

Naše aplikace NewtonOne NG pro správu monitoringu médií se neustále vyvíjí – a teď přichází s funkcí, která výrazně zjednoduší práci všem, kdo pracují se zvukovými záznamy nebo videi. Nově najdete v platformě modul Automatické přepisy.

telefon kresba

Jdeme na to!