NEWTON Media přichází s unikátní mobilní aplikací pro monitoring médií

0303 scaled

NEWTON Media uvádí na česko-slovenský trh historicky první aplikaci, která má zjednodušit a hlavně zefektivnit práci s monitoringem médií. Mobilní aplikace NewtonOne (N1) totiž umožní číst monitoring přímo v mobilu. Nabídne rovnou i scany nebo audiovizuální záznamy mediálních výstupů, grafy znázorňující výsledky monitorování či snadné sdílení s ostatními lidmi v týmu.

Nová mobilní aplikace N1 je alternativou webové aplikace NewtonOne, která v sobě sdružuje různé nástroje pro práci s mediálními daty a disponuje objemným mediálním archivem. Kdokoliv má v desktopové verzi NewtonOne nastavené zasílání tzv. newsmailů – emailů s monitoringem, může nyní díky aplikaci pracovat s denním monitoringem také v mobilu.

„N1 umožňuje pohodlně pročíst newsmail s mediálním monitoringem u snídaně, cestou do kanceláře nebo na schůzku. Všichni z branže víme, že monitoring médií má být ranní informační kávou a zdrojem inspirace pro další kroky v komunikaci, často se k němu ale přes další úkoly nedostaneme včas. Takhle si jej může kdokoliv projít během chvilky i mimo počítač,“ říká k novince Věra Lhotská, CEO NEWTON Media pro Českou republiku.

náhled 4.png

 

Aplikace N1 je ke stažení pro Android a iOS. Umožňuje číst a archivovat přehledy mediálního monitoringu (newsmaily), na každý nový newsmail upozorňuje notifikací. Kromě denního reportu o medializaci zobrazuje graf s podílem zpráv podle mediatypů i multimediální přílohy zprávy – scany článků a záznamy rozhlasového nebo televizního vysílání. Jednotlivé mediální výstupy lze snadno sdílet s dalšími členy týmu, přetažením (swipnutím) jde článek uložit na později nebo jej označit za ne/přečtený. Práce v aplikaci se automaticky synchronizuje s webovou verzí NewtonOne a se zprávami zobrazenými v online režimu je možné následně pracovat i offline.

„Služba je nyní určená pro odběratele newsmailů s monitoringem, ale pracujeme na rozšiřujících funkcionalitách, mimo jiné možnosti sdílet zprávy i s těmi, kdo NewtonOne nepoužívají,“ vysvětluje k funkcím Lhotská. „Velkou přidanou hodnotou je také to, že apka odstraňuje občasné problémy s responzivitou, kdy se v některých emailových klientech nezobrazují newsmaily správně,“ dodává.

Pokud pracuje s newsmaily, mobilní aplikace vám umožní:

  • vždy správné zobrazení newsmailů
  • získat rychlý přehled o podílu zpráv podle mediatypů díky grafické vizualizaci
  • prohlížet zprávy v nastaveném seskupení a řazení zpráv
  • zobrazit počet duplicitních článků
  • filtrovat zprávy podle tematických uzlů
  • okamžitý přístup k metadatům a multimediálním přílohám
  • ukládání důležitých zpráv do vlastní knihovny
  • snadné a rychlé sdílení klíčových zpráv
  • propisování údajů o přečtenosti zpráv do webové aplikace
  • pracovat s mediálními výstupy v offline režimu

Kontakt pro média: David Mitrenga | e-mail: david.mitrenga@newtonmedia.cz | mobil: + 420 602 291 182

Quanda.png

O NEWTON Media

Společnost NEWTON Media je lídrem Media Intelligence služeb na evropském trhu. Naše analýzy tradičních a digitálních médií pomáhají klientům optimalizovat komunikaci v České republice, na Slovensku, v Polsku, ve Velké Británii a v dalších osmi zemích jihovýchodní Evropy.

S pomocí rozsáhlé databáze monitorovaných zdrojů, důsledného data miningu a komplexních analýz tradičních i digitálních médií pomáháme zlepšovat komunikační strategie velkým korporacím, institucím a firmám, stejně jako ministerstvům nebo neziskovým organizacím.

Našemu variabilnímu produktovému portfoliu dominuje trojice základních služeb, která tvoří logický řetězec: monitoring, archiv a analýzy. Monitorujeme česká i zahraniční tradiční, nová a sociální média. Analyzujeme reakce publika a veřejnosti. Vypracováváme komplexní studie mediálního obrazu. Jsme členy profesních asociací AMEC a FIBEP a držitelé tří zlatých ocenění za nejlepší analýzy v soutěži AMEC Awards 2016, 2017 a 2018.

Čtěte také

OH 04 1
Blog

Sportovci vs. média

Hlavními hvězdami mediálních přehledů se tak stávají sportovci. Slyšíme o nich v televizi, vidíme je na sociálních sítích, píše se o nich na internetu. Kdo z nich je ale ten pomyslný král mediálního prostoru? A kdo jsou jeho (nebo její) vyzyvatelé?  Nad těmito otázkami jsme taky přemýšleli. Nebylo nic snazšího než si pro odpovědi zajít do naší aplikace pro správu médií NewtonOne nové generace, ve které jsme za pár kliků našli všechna potřebná data. 

DALL·E 2024 07 24 09.34.37 A simple illustration showing a business professional wearing less formal clothing, such as a casual shirt and jeans, using a computer to monitor comp
Blog

Hlavní důvody, proč byste měli monitorovat Vaši konkurenci

Ať už jste začínající podnikatel, který právě vstupuje na trh se svým prvním produktem, nebo zavedená značka s desítkami zaměstnanců, s největší pravděpodobností máte hned několik hlavních konkurentů. A ti bojují o stejný segment trhu a stejné zákazníky jako Vy. Jak ale identifikovat, jakou konkurenci má vůbec cenu sledovat a jak se můžete poučit z toho, co o ní píší jejich zákazníci? Na to se společně podíváme v dnešním blogu.

A business woman reading newspaper while working in the office
Blog

Úvod do monitoringu médií: Jak sledování médií může změnit vaše podnikání

V dnešním digitálně propojeném světě je monitoring médií nezbytným nástrojem pro každého, kdo chce účinně spravovat svou značku a vztahy s veřejností. Nezáleží na tom, zda jste malá start-up firma nebo velká nadnárodní korporace; sledování toho, co se o vás říká v médiích, může mít obrovský dopad na vaši firemní strategii a veřejný obraz.

telefon kresba

Jdeme na to!