NEWTON Media, a.s., dodavatel monitoringu a analýz médií, představila svým klientům novou verzi svého Monitoringu sociálních sítí. Nástroj MSS Buzz je cenově přijatelný a uživatelsky velmi příjemný. Zdroje byly rozšířeny o Google+, diskusní fóra a diskuse pod články. Zkušenější klient zcela jistě ocení jednoduché a přehledné grafy.
"Nová verze MSS Buzz je určena klientům, kterým nestačí mít přehled o dění na sociálních sítích, ale chtějí s daty dále pracovat a vyhodnocovat. Nástroj je rychlý, jednoduchý a přehledný," dodává Ing. Eva Eliášová, obchodní a marketingová ředitelka společnosti NEWTON Media.
„MSS Buzz nově umožňuje uživateli zvolit si vlastní téma, které chce sledovat (vlastní značka, produkty, konkurence apod.). Za zmínku stojí automatické hodnocení sentimentu s možností ručních úprav nebo export výsledků ve formě okamžitých či pravidelných reportů (formáty HTML, Excel, CSV, XML či PDF)“, doplňuje Eliška Vyhnánková, konzultantka sociálních médií společnosti NEWTON Media.
Nedílnou součástí komplexní služby je i nabídka školení "Sociální sítě a jejich marketingové využití". Školení je ideálním začátkem pro všechny, kteří se chtějí seznámit se základy používání sociálních sítí pro propagaci a podnikání. Zajímavé informace se dozví jak zaměstnanci komerčních subjektů, tak zástupci neziskových organizací či státní správy. Školení je užitečným startem pro všechny, kteří mají zájem s propagací začít, přínosné je i pro ty, kteří již firemní profily na Facebooku, Twitteru a ostatních sítích mají a chtějí získat více informací. Zájemci se mohou o volném termínu školení informovat na http://www.newtonmedia.cz/skoleni.
NEWTON Media, a.s. je nadnárodní středoevropskou společností monitorující mediální trh. V elektronické podobě dodává plný obsah zpráv z tisku, zpravodajských pořadů televizních a rozhlasových stanic, agenturního zpravodajství a internetu. NEWTON Media, a.s. vlastní archiv plných znění zpráv, který sahá až do roku 1993. Společnost poskytuje klasický monitoring, monitoring reklamy, on-line monitoring internetu, mediální analýzy, zprávy včasného varování, sleduje sociální sítě. Produkty a služby společnosti jsou vždy maximálně přizpůsobeny požadavkům jednotlivých klientů. Softwarové aplikace včetně uživatelských rozhraní a speciální vyhledávací technologie umožňují klientům pohodlně a efektivně pracovat s informacemi a tvořit tak vlastní přidanou hodnotu.