NEWTON Media představuje inovovaný nástroj na monitoring sociálních sítí – MSS BUZZ

newton CMYK varianta01 2

NEWTON Media, a.s., dodavatel monitoringu a analýz médií, představila svým klientům novou verzi svého Monitoringu sociálních sítí. Nástroj MSS Buzz je cenově přijatelný a uživatelsky velmi příjemný. Zdroje byly rozšířeny o Google+, diskusní fóra a diskuse pod články. Zkušenější klient zcela jistě ocení jednoduché a přehledné grafy.

"Nová verze MSS Buzz je určena klientům, kterým nestačí mít přehled o dění na sociálních sítích, ale chtějí s daty dále pracovat a vyhodnocovat. Nástroj je rychlý, jednoduchý a přehledný," dodává Ing. Eva Eliášová, obchodní a marketingová ředitelka společnosti NEWTON Media.

„MSS Buzz nově umožňuje uživateli zvolit si vlastní téma, které chce sledovat (vlastní značka, produkty, konkurence apod.). Za zmínku stojí automatické hodnocení sentimentu s možností ručních úprav nebo export výsledků ve formě okamžitých či pravidelných reportů (formáty HTML, Excel, CSV, XML či PDF)“, doplňuje Eliška Vyhnánková, konzultantka sociálních médií společnosti NEWTON Media.

Nedílnou součástí komplexní služby je i nabídka školení "Sociální sítě a jejich marketingové využití". Školení je ideálním začátkem pro všechny, kteří se chtějí seznámit se základy používání sociálních sítí pro propagaci a podnikání. Zajímavé informace se dozví jak zaměstnanci komerčních subjektů, tak zástupci neziskových organizací či státní správy. Školení je užitečným startem pro všechny, kteří mají zájem s propagací začít, přínosné je i pro ty, kteří již firemní profily na Facebooku, Twitteru a ostatních sítích mají a chtějí získat více informací. Zájemci se mohou o volném termínu školení informovat na http://www.newtonmedia.cz/skoleni.

NEWTON Media, a.s. je nadnárodní středoevropskou společností monitorující mediální trh. V elektronické podobě dodává plný obsah zpráv z tisku, zpravodajských pořadů televizních a rozhlasových stanic, agenturního zpravodajství a internetu. NEWTON Media, a.s. vlastní archiv plných znění zpráv, který sahá až do roku 1993. Společnost poskytuje klasický monitoring, monitoring reklamy, on-line monitoring internetu, mediální analýzy, zprávy včasného varování, sleduje sociální sítě. Produkty a služby společnosti jsou vždy maximálně přizpůsobeny požadavkům jednotlivých klientů. Softwarové aplikace včetně uživatelských rozhraní a speciální vyhledávací technologie umožňují klientům pohodlně a efektivně pracovat s informacemi a tvořit tak vlastní přidanou hodnotu.

Čtěte také

šerm (2)
Blog

Do zbraně! Newton zahajuje spolupráci s Českým šermířským svazem

Spojujeme síly s Českým šermířským svazem, prestižní národní sportovní organizací, která se pyšní bohatou historií a řadou úspěchů na mezinárodní scéně. Partnerství přinese inovativní přístupy v oblasti mediálního monitoringu a strategického plánování, které pomohou šermířům efektivněji řídit svou mediální prezentaci a optimalizovat své sportovní aktivity. Společně tak budeme podporovat jak profesionální růst špičkových sportovců, tak i rozvoj mladých talentů.

search
Blog

Funkce vyhledávání: Jak dostat maximum informací z NewtonOne nové generace

I když se snažíme, aby byla práce s naší aplikací NewtonOne nové generace co nejjednodušší, občas se stane, že její uživatelé potřebují poradit. Dnes se proto společně blíže podíváme na zřejmě nejvyužívanější funkci aplikace, a tou je funkce vyhledávání. V tomto článku Vám poradíme, jak s vyhledáváním co nejefektivněji pracovat, abyste z NewtonOne nové generace získali maximum užitečných informací s co nejvyšším přínosem pro Vaši práci. Tak jdeme na to!

Obr koláž titulky
Blog

ESG v médiích: případ olympijských her

Koncept ESG je v posledních letech v médiích skloňován stále častěji. Oproti roku 2019, kdy se v českých médiích termín teprve pomalu představoval, narostlo finanční zhodnocení medializace (tzv. AVE) u zkratky ESG v roce 2023 až na neuvěřitelných 700 mil. Kč. Tento obrovský nárůst publicity je výsledkem nově vzniklé povinnosti firem reportovat podle CSRD směrnice (Corporate Sustainability Reporting Directive), ale také rostoucího zájmu koncových zákazníků, pro které se ESG stává atraktivním tématem.

Proč váš startup potřebuje monitoring médií
Blog

4 důvody, proč Váš startup potřebuje monitoring médií 

Když vstupujete na trh s novou firmou, je tady hned několik kroků, které musíte podniknout. Kromě samotných úkonů, které musíte udělat, aby Vaše firma mohla vůbec začít fungovat, byste se měli zaměřit i na propagaci své práce. Ale jak to udělat, abyste získali maximální užitek i bez celého marketingového týmu?  

trendy
Blog

Jak využít trendujících témat pro posílení Vašeho brandu? 

Každý den produkují firmy i jednotlivci nepřeberné množství obsahu s jediným cílem – získat nového zákazníka. Je proto čím dál těžší zaujmout a přitáhnout pozornost čtenáře, o jehož pozornost bojuje hned několik konkurenčních firem. Jak ale dosáhnout toho, aby zrovna Váš obsah vystupoval nad ostatní? Pojďme se na to společně podívat.

Jana Barakova CEO
Blog

Ohlédnutí Jany Barákové: 6 měsíců ve funkci CEO Newton Media

Někomu se půl roku může zdát jako dlouhá doba, ale pro Janu Barákovou vše uběhlo v rychlém tempu. Od ledna 2024, kdy byla jmenována na pozici ředitelky Newton Media, musela totiž čelit nejedné výzvě. Zajímalo nás, jak toto období plné změn vnímá a jak se se svou novou rolí sžila. Sedli jsme si proto společně ke krátkému rozhovoru, který Vám exkluzivně přinášíme na stránkách tohoto blogu.

telefon kresba

Jdeme na to!