NEWTON Media podpořil kvalitní českou žurnalistiku a předal cenu za inovativní on-line žurnalistiku

NC2017 1 1

Byli jsme u osmého ročníku novinářské ceny Nadace Open Society Fund. Na slavnostním vyhlášení konaném ve čtvrtek 3. května v pražském Divadle Archa nezávislí odborníci, osobnosti mediálního, kulturního, neziskového i akademického sektoru udělili českým žurnalistům ocenění za příspěvky, které byly uveřejněny v České republice od 1. ledna do 31. prosince 2017.

„Je nám ctí být součástí mediálního ekosystému a pomáhat vám ve vaší práci. Dnes navíc cítím velkou hrdost. I přes všechny známé těžkosti totiž vidím, že se v Česku dělá prvotřídní žurnalistika,“ řekl Petr Herian, zakladatel a předseda představenstva NEWTON Media, při předávání ceny za inovativní on-line žurnalistiku trojici redaktorů serveru Aktuálně.cz. Blahopřejeme všem oceněným novinářům a přejeme jim mnoho námětů a úspěšných realizací příspěvků kvalitní české žurnalistiky.

novinarska cena.png

V kategoriích byli oceněni:

  • Ondřej Kundra z Respektu za nejlepší analyticko-investigativní příspěvek v kategorii psané žurnalistiky
  • Saša Uhlová z webu A2larm.cz za nejlepší psanou reportáž (také ocenění Česko-slovenská cena veřejnosti)
  • Apolena Rychlíková z Práva za nejlepší komentář v kategorii psané žurnalistiky
  • Lenka Vrtišková Nejezchlebová z týdeníku Téma za nejlepší rozhovor v kategorii psané žurnalistiky
  • Martin Veselovský ze serveru DVTV za nejlepší rozhovor v kategorii audiovizuální tvorby
  • Tereza Engelová pro server Info.cz za nejlepší audiovizuální reportáž
  • Jana Neumannová z České televize za nejlepší analyticko-investigativní příspěvek v kategorii audiovizuální tvorby
  • tříčlenný tým serveru Aktuálně.cz za inovativní on-line žurnalistiku

Čtěte také

A business woman reading newspaper while working in the office
Blog

Úvod do monitoringu médií: Jak sledování médií může změnit vaše podnikání

V dnešním digitálně propojeném světě je monitoring médií nezbytným nástrojem pro každého, kdo chce účinně spravovat svou značku a vztahy s veřejností. Nezáleží na tom, zda jste malá start-up firma nebo velká nadnárodní korporace; sledování toho, co se o vás říká v médiích, může mít obrovský dopad na vaši firemní strategii a veřejný obraz.

telefon kresba

Jdeme na to!