NEWTON Media hostila Nová média na kreativním semináři

newton CMYK varianta01 3

Za účasti téměř 20 zástupců z řad mladých manažerů, podnikatelů a inovátorů se uskutečnilo v sobotu neformální setkání platformy B4Y (Business For Youth), která sdružuje mladé lidi z oblasti komerčních internetových projektů. V novém sídle společnosti NEWTON Media, a.s. (Na Pankráci, budova Gemini) proběhly prezentace a diskuse týkající se problematiky „Nových médií“ (komunitní weby, vznikající internetové technologie apod.)

V prostředí příjemně tvůrčím a designově inspirativním přivítal účastníky Tomáš Beránek, projektový manažer NEWTON Media, a. s., a Adam Hazdra, který ve společnosti pracuje jako produktový manažer.

Dopolední část programu byla věnována vystoupení Tomáše Botka, studenta Masarykovy univerzity v Brně. Informoval o multimediálním vzdělávacím systému, který je určen žákům základních škol. Tento systém se chce stát alternativou současného pojetí vzdělávání tím, že přinese více interakce do vyučování. Botek vysvětlil, že pojetí vychází z myšlenky Jana Ámose Komenského „škola hrou“. Následovala bouřlivá diskuse účastníků o možných úskalích celého projetu s cílem vybrat pro jeho autory nejvhodnější obchodní model .

Svými zážitky z půlroční stáže v Hong Kongu z pohledu studenta a podnikatele zpestřil odpolední blok Jiří Benedikt, student vysoké školy ekonomické v Praze. Marek Soldát, ředitel fy OLS s.r.o., představil unikátní řešení webové architektury na bázi CMS (Content Management Systém – systém pro správu obsahu), které jeho firma vyvíjí. Setkání bylo dle prvních ohlasů samotných účastníků hodnoceno jako zdařilé jak po organizační tak i programové stránce.

„Závěrem bych chtěl poděkovat Tomášovi Beránkovi a Adamu Hazdrovi za perfektní organizaci, účastníkům za cenné připomínky k projektům a v neposlední řadě společnosti NEWTON Media, která celou akci vzala pod svá křídla,“ dodal Štěpán Mejzlík, provozovatel english – online.cz.

NEWTON Media, a. s., je nadnárodní středoevropskou společností monitorující mediální trh. V elektronické podobě dodává plný obsah zpráv z tisku, zpravodajských pořadů televizních a rozhlasových stanic, agenturního zpravodajství a internetu. NEWTON Media, a. s., vlastní archiv plných znění zpráv, který sahá až do roku 1993. Společnost poskytuje klasický monitoring, monitoring reklamy, on-line monitoring internetu, mediální analýzy, oborové výběry, zprávy včasného varování, sleduje sociální sítě. Produkty a služby společnosti jsou vždy maximálně přizpůsobeny požadavkům jednotlivých klientů. Softwarové aplikace včetně uživatelských rozhraní a speciální vyhledávací technologie umožňují klientům pohodlně a efektivně pracovat s informacemi a tvořit tak vlastní přidanou hodnotu.

Čtěte také

šerm (2)
Blog

Do zbraně! Newton zahajuje spolupráci s Českým šermířským svazem

Spojujeme síly s Českým šermířským svazem, prestižní národní sportovní organizací, která se pyšní bohatou historií a řadou úspěchů na mezinárodní scéně. Partnerství přinese inovativní přístupy v oblasti mediálního monitoringu a strategického plánování, které pomohou šermířům efektivněji řídit svou mediální prezentaci a optimalizovat své sportovní aktivity. Společně tak budeme podporovat jak profesionální růst špičkových sportovců, tak i rozvoj mladých talentů.

search
Blog

Funkce vyhledávání: Jak dostat maximum informací z NewtonOne nové generace

I když se snažíme, aby byla práce s naší aplikací NewtonOne nové generace co nejjednodušší, občas se stane, že její uživatelé potřebují poradit. Dnes se proto společně blíže podíváme na zřejmě nejvyužívanější funkci aplikace, a tou je funkce vyhledávání. V tomto článku Vám poradíme, jak s vyhledáváním co nejefektivněji pracovat, abyste z NewtonOne nové generace získali maximum užitečných informací s co nejvyšším přínosem pro Vaši práci. Tak jdeme na to!

Obr koláž titulky
Blog

ESG v médiích: případ olympijských her

Koncept ESG je v posledních letech v médiích skloňován stále častěji. Oproti roku 2019, kdy se v českých médiích termín teprve pomalu představoval, narostlo finanční zhodnocení medializace (tzv. AVE) u zkratky ESG v roce 2023 až na neuvěřitelných 700 mil. Kč. Tento obrovský nárůst publicity je výsledkem nově vzniklé povinnosti firem reportovat podle CSRD směrnice (Corporate Sustainability Reporting Directive), ale také rostoucího zájmu koncových zákazníků, pro které se ESG stává atraktivním tématem.

Proč váš startup potřebuje monitoring médií
Blog

4 důvody, proč Váš startup potřebuje monitoring médií 

Když vstupujete na trh s novou firmou, je tady hned několik kroků, které musíte podniknout. Kromě samotných úkonů, které musíte udělat, aby Vaše firma mohla vůbec začít fungovat, byste se měli zaměřit i na propagaci své práce. Ale jak to udělat, abyste získali maximální užitek i bez celého marketingového týmu?  

trendy
Blog

Jak využít trendujících témat pro posílení Vašeho brandu? 

Každý den produkují firmy i jednotlivci nepřeberné množství obsahu s jediným cílem – získat nového zákazníka. Je proto čím dál těžší zaujmout a přitáhnout pozornost čtenáře, o jehož pozornost bojuje hned několik konkurenčních firem. Jak ale dosáhnout toho, aby zrovna Váš obsah vystupoval nad ostatní? Pojďme se na to společně podívat.

Jana Barakova CEO
Blog

Ohlédnutí Jany Barákové: 6 měsíců ve funkci CEO Newton Media

Někomu se půl roku může zdát jako dlouhá doba, ale pro Janu Barákovou vše uběhlo v rychlém tempu. Od ledna 2024, kdy byla jmenována na pozici ředitelky Newton Media, musela totiž čelit nejedné výzvě. Zajímalo nás, jak toto období plné změn vnímá a jak se se svou novou rolí sžila. Sedli jsme si proto společně ke krátkému rozhovoru, který Vám exkluzivně přinášíme na stránkách tohoto blogu.

telefon kresba

Jdeme na to!