NEWTON Media Group obsadil další významnou pozici v mezinárodní profesní asociaci

Magda Horanska scaled

Magdalena Horánska, CEO společnosti MCA Grupa (nyní NEWTON Media SEE), člena NEWTON Media group, byla jmenována viceprezidentkou mezinárodní asociace agentur monitorujících a analyzujících média FIBEP (Fédération Internationale des Bureaux d´Extraits de Presse). Je tak již druhou zástupkyní společnosti NEWTON Media group na významné pozici v mezinárodních profesních asociacích.

Magdalena Horánska je jednou ze 7 nově zvolených viceprezidentů asociace a zároveň jedinou zástupkyní společností pokrývajících region střední a východní Evropy. Spolu s ní budou tuto funkci v příštích 4 letech vykonávat Johna Burke (USA), Oresti Patricios (Jihoafrická republika), Sophia Karakeva (Řecko), Sean Smith (Austrálie), Aseem Sood (Indie) a Christophe Dickès (Francie).

Kromě Magdaleny Horánské zastává významnou funkci v mezinárodní sféře rovněž Petra Mašínová, globální CEO NEWTON Media group, která je členkou představenstva mezinárodní asociace pro měření a vyhodnocování komunikace AMEC (Association for Measurement and Evaluation of Communication).

NEWTON Media group tímto posiluje svou expertní pozici na mezinárodním poli v oblasti Media Intelligence. V rámci činnosti obou asociací se NEWTON Media group aktivně podílí na sdílení odborných zkušeností a na formulaci mezinárodních standardů v oblasti mediálního monitoringu a analýz a měření efektivity komunikace. Jedním z aktuálních témat je rovněž snaha zjednodušit a zprůhlednit systém vybírání licenčních poplatků v rámci Evropské unie.

Čtěte také

OH 04 1
Blog

Sportovci vs. média

Hlavními hvězdami mediálních přehledů se tak stávají sportovci. Slyšíme o nich v televizi, vidíme je na sociálních sítích, píše se o nich na internetu. Kdo z nich je ale ten pomyslný král mediálního prostoru? A kdo jsou jeho (nebo její) vyzyvatelé?  Nad těmito otázkami jsme taky přemýšleli. Nebylo nic snazšího než si pro odpovědi zajít do naší aplikace pro správu médií NewtonOne nové generace, ve které jsme za pár kliků našli všechna potřebná data. 

DALL·E 2024 07 24 09.34.37 A simple illustration showing a business professional wearing less formal clothing, such as a casual shirt and jeans, using a computer to monitor comp
Blog

Hlavní důvody, proč byste měli monitorovat Vaši konkurenci

Ať už jste začínající podnikatel, který právě vstupuje na trh se svým prvním produktem, nebo zavedená značka s desítkami zaměstnanců, s největší pravděpodobností máte hned několik hlavních konkurentů. A ti bojují o stejný segment trhu a stejné zákazníky jako Vy. Jak ale identifikovat, jakou konkurenci má vůbec cenu sledovat a jak se můžete poučit z toho, co o ní píší jejich zákazníci? Na to se společně podíváme v dnešním blogu.

A business woman reading newspaper while working in the office
Blog

Úvod do monitoringu médií: Jak sledování médií může změnit vaše podnikání

V dnešním digitálně propojeném světě je monitoring médií nezbytným nástrojem pro každého, kdo chce účinně spravovat svou značku a vztahy s veřejností. Nezáleží na tom, zda jste malá start-up firma nebo velká nadnárodní korporace; sledování toho, co se o vás říká v médiích, může mít obrovský dopad na vaši firemní strategii a veřejný obraz.

telefon kresba

Jdeme na to!