NEWTON Media expanduje na Balkán

MCAlogo

Spojením MCA Grupa a NEWTON Media posílí produktová nabídka, know-how a klientský záběr ve střední a jihovýchodní Evropě.

Praha, 1. 10. 2014. – Společnost NEWTON Media, a. s., lídr středoevropského trhu monitoringu a analýz médií, oznámila akvizici skupiny MCA Grupa, d.o.o., dominantního hráče v tomto oboru na trhu jihovýchodní Evropy. Kontrakt byl uzavřen podepsáním transakčních smluv 30. září 2014 v slovinské Lublani.

Česká společnost NEWTON Media pokračuje v mezinárodním rozšiřování své působnosti. Po úspěšných akvizicích v minulých letech v Polsku a na Slovensku zaměřila svoji pozornost na balkánský poloostrov. Od společnosti PRISTOP skupina d.o.o. odkoupila jejich 51,49% podíl ve společnosti MCA Grupa. Ta se řadí mezi přední poskytovatele monitoringu a analýz médií v jihovýchodní Evropě.

“Skupina MCA Grupa je rozsahem tržeb bezmála tak velká jako NEWTON Media. Spojením vzájemně posílíme naše technologické zázemí i produktové know-how. Spolupráce nám umožní těžit ze synergických efektů a ze silného postavení na trhu, rozšířit nabídku produktů a služeb a oslovit další významné skupiny zákazníků napříč regionem. Propojením obou společností vznikne silnější mezinárodní síť profesionálů, která přinese ještě kvalitnější služby našim stávajícím i budoucím klientům,” uvedl Petr Herian, předseda představenstva NEWTON Media, a.s.. Společnost tak chce být lépe připravena reagovat na měnící se potřeby zákazníků a poskytovat služby šité na míru pro podporu jejich konkurenceschopnosti napříč evropskými trhy.

Základní informace:

MCA Grupa d.o.o.

Skupina MCA Grupa se sídlem v slovinské Lublani působí v zemích bývalé Jugoslávie – ve Slovinsku, Chorvatsku, Bosně a Hercegovině, Srbsku a Makedonii a pokrývá oblast s více než 20 miliony obyvatel. Své služby nabízí MCA také v Albánii, Kosovu a Černé Hoře ve spolupráci s místními partnery. MCA Grupa pokrývá svým monitoringem regionální média, tištěná a online média, sociální sítě, blogy, fóra, diskuze, a také televizní a rozhlasové vysílání. Archiv společnosti zachycuje deset let online i off-line mediálních zpráv a výstupů. Obdobně jako NEWTON je i MCA členem mezinárodních sdružení FIBEP a AMEC. Roční tržby skupiny se pohybují v řádu 145 mil. Kč.

Čtěte také

google_alerts_blog
Blog

Google Alerts vs. monitoring médií: vyplatí se placené nástroje? 

Často se nám stává, že se potenciální zákazníci ptají na otázku: Proč bychom si měli platit monitoring médií, když můžeme zdarma využívat vyhledávač nebo rovnou Google Alerts? Nedostaneme z nich stejné výsledky? Jednoduchá odpověď zní: Ne, nedostanete. A v tomto článku vysvětlíme proč.

event_summer
Blog

Letní sezóna v plném proudu: Jak mít přehled o medializaci vaší akce bez starostí

Léto je sice pro některé obdobím odpočinku, ale jiným právě začíná hlavní sezóna. Pro pořadatele festivalů, kulturních a sportovních akcí, ale například i zoo a aquaparky právě začíná vrchol sezony. Pokud i pro vaši práci nastává ta nejdůležitější část roku, pak jsme tady pro vás – pohlídáme vaše mediální data, abyste měli v létě o starost méně.

auto prepisy blog
Blog

Automatické přepisy během chvíle: nově v N1NG

Naše aplikace NewtonOne NG pro správu monitoringu médií se neustále vyvíjí – a teď přichází s funkcí, která výrazně zjednoduší práci všem, kdo pracují se zvukovými záznamy nebo videi. Nově najdete v platformě modul Automatické přepisy.

blog startupy
Blog

Business Intelligence v praxi: startupy a malé firmy

Malé firmy a startupy musí často pracovat s omezenými zdroji a informacemi. Přesto je právě rychlý a přesný přehled o datech klíčem k úspěchu. Business Intelligence (BI) nástroje umožňují shromažďovat, analyzovat a vizualizovat data z různých zdrojů, čímž poskytují cenné informace, které podporují strategické rozhodování a zvyšují efektivitu procesů. Namísto spoléhání se na intuici tak mohou činit rozhodnutí založená na datech.

telefon kresba

Jdeme na to!