Nejpoužívanější hashtagy na českém Instagramu v roce 2018

phone 1235721 1920
Experti komunikace na Instagramu se musí smířit s tím, že neexistuje spolehlivý přehled nejhledanějších (nejsledovanějších) hashtagů. Instagram podobná data prostě neposkytuje.

Hledáte ale nejpoužívanější hashtagy na českém Instagramu v roce 2018? Už je nehledejte a podívejte se na jejich přehled, který pro vás připravili naši analytici médií.

TOP 50 nejpoužívanějších hashtagů na českém Instagramu v roce 2018

TOP 50 nejpoužívanějších hashtagů na českém Instagramu v roce 2018

Wordcloud nejpoužívanějších hashtagů na českém Instagramu v roce 2018

 

Wordcloud nejpoužívanějších hashtagů na českém Instagramu v roce 2018Využíváte Instagram pro svůj byznys? Zajímá vás, jak na něm efektivně komunikovat a nakopnout tak své podnikání? Napište na ► social@newtonmedia.cz a domluvte si své individuální školení komunikace v sociálních médiích nebo si nechte provést analýzu komunikace vaší značky.

Social media team
 
 

 

Čtěte také

OH 04 1
Blog

Sportovci vs. média

Hlavními hvězdami mediálních přehledů se tak stávají sportovci. Slyšíme o nich v televizi, vidíme je na sociálních sítích, píše se o nich na internetu. Kdo z nich je ale ten pomyslný král mediálního prostoru? A kdo jsou jeho (nebo její) vyzyvatelé?  Nad těmito otázkami jsme taky přemýšleli. Nebylo nic snazšího než si pro odpovědi zajít do naší aplikace pro správu médií NewtonOne nové generace, ve které jsme za pár kliků našli všechna potřebná data. 

DALL·E 2024 07 24 09.34.37 A simple illustration showing a business professional wearing less formal clothing, such as a casual shirt and jeans, using a computer to monitor comp
Blog

Hlavní důvody, proč byste měli monitorovat Vaši konkurenci

Ať už jste začínající podnikatel, který právě vstupuje na trh se svým prvním produktem, nebo zavedená značka s desítkami zaměstnanců, s největší pravděpodobností máte hned několik hlavních konkurentů. A ti bojují o stejný segment trhu a stejné zákazníky jako Vy. Jak ale identifikovat, jakou konkurenci má vůbec cenu sledovat a jak se můžete poučit z toho, co o ní píší jejich zákazníci? Na to se společně podíváme v dnešním blogu.

A business woman reading newspaper while working in the office
Blog

Úvod do monitoringu médií: Jak sledování médií může změnit vaše podnikání

V dnešním digitálně propojeném světě je monitoring médií nezbytným nástrojem pro každého, kdo chce účinně spravovat svou značku a vztahy s veřejností. Nezáleží na tom, zda jste malá start-up firma nebo velká nadnárodní korporace; sledování toho, co se o vás říká v médiích, může mít obrovský dopad na vaši firemní strategii a veřejný obraz.

telefon kresba

Jdeme na to!