(zatím juniorní) Vývojář nebo Vývojářka

Jak jsi z našeho webu už pravděpodobně zjistil/a, vyvíjíme aplikace pro monitoring všech medií, které si dokážeš představit.
Našim klientům přinášíme v reálném čase přístup ke všemu, co se kde šustne s využitím umělé inteligence v oblasti NLP.
?‍? Vyvíjíme agilně s vlastní upravenou metodikou čerpající ze Scrumu a kromě AI jsou našimi hlavními technologiemi .NET, VueJS, Angular, MS Azure, SQL a Elastic Search.

Potřebujeme od tebe zkušenosti z některé z výše uvedených technologií a nebo zkušenost s webovými aplikacemi, zbytek Tě rádi naučíme.

? Pracovat s námi můžeš odkudkoliv na světě i při studiu.
Protože nějaký čas bude trvat, než se s naší aplikací seznámíš, je pro nás důležitá dlouhodobá spolupráce.

? Nabízíme Ti 200,- a více za hodinu tvého času a skvělé kolegy včetně šéfa, od kterých je co se naučit. ?

Pokud máš zájem, ozvi se a doraz se k nám podívat.

Za Newton, Veronika a kluci z Vývoje

Vývojáři v Newton Media
Už tě vyhlížíme 🙂

Čtěte také

OH 04 1
Blog

Sportovci vs. média

Hlavními hvězdami mediálních přehledů se tak stávají sportovci. Slyšíme o nich v televizi, vidíme je na sociálních sítích, píše se o nich na internetu. Kdo z nich je ale ten pomyslný král mediálního prostoru? A kdo jsou jeho (nebo její) vyzyvatelé?  Nad těmito otázkami jsme taky přemýšleli. Nebylo nic snazšího než si pro odpovědi zajít do naší aplikace pro správu médií NewtonOne nové generace, ve které jsme za pár kliků našli všechna potřebná data. 

DALL·E 2024 07 24 09.34.37 A simple illustration showing a business professional wearing less formal clothing, such as a casual shirt and jeans, using a computer to monitor comp
Blog

Hlavní důvody, proč byste měli monitorovat Vaši konkurenci

Ať už jste začínající podnikatel, který právě vstupuje na trh se svým prvním produktem, nebo zavedená značka s desítkami zaměstnanců, s největší pravděpodobností máte hned několik hlavních konkurentů. A ti bojují o stejný segment trhu a stejné zákazníky jako Vy. Jak ale identifikovat, jakou konkurenci má vůbec cenu sledovat a jak se můžete poučit z toho, co o ní píší jejich zákazníci? Na to se společně podíváme v dnešním blogu.

A business woman reading newspaper while working in the office
Blog

Úvod do monitoringu médií: Jak sledování médií může změnit vaše podnikání

V dnešním digitálně propojeném světě je monitoring médií nezbytným nástrojem pro každého, kdo chce účinně spravovat svou značku a vztahy s veřejností. Nezáleží na tom, zda jste malá start-up firma nebo velká nadnárodní korporace; sledování toho, co se o vás říká v médiích, může mít obrovský dopad na vaši firemní strategii a veřejný obraz.

telefon kresba

Jdeme na to!