Miroslav Konvalina posílil tým expertů NEWTON Media

Společnosti NEWTON Media, a. s., se podařilo získat do svých řad další z výrazných PR osobností. Z pozice šéfa tiskového odboru Ministerstva spravedlnosti přišel do společnosti Miroslav Konvalina, novinář a PR manažer, který se 25 let pohybuje ve veřejném prostoru, médiích, státní správě a diplomacii.

Nová akvizice zapadá do celkového záměru NEWTON Media, jehož cílem je poskytovat klientům komplexní služby od monitoringu médií přes analýzy až ke konkrétním doporučením a návazným PR službám. Globální CEO NEWTON Media Petra Mašínová k tomu řekla: „Mirek Konvalina se zkušeností rozhlasového zahraničního zpravodaje i z veřejné diplomacie a PR k nám přichází právě včas v době, kdy se NEWTON Media mění. Naši klienti po nás stále častěji požadují celková řešení, nestačí jim sledovat obraz, který o nich média vytvářejí, chtějí hned praktické návrhy.“

Miroslav Konvalina strávil většinu svého profesního života v Českém rozhlase jako redaktor, vedoucí zahraniční redakce, zpravodaj v USA a nakonec také ředitel stanic ČRo 1 - Radiožurnál a Rádio Česko. Byl také šéfem tiskových útvarů čtyř ministrů na dvou ministerstvech - Ministerstvu průmyslu a obchodu a Ministerstvu spravedlnosti. Několik let také vedl Americké centrum při Velvyslanectví Spojených států v Praze. „Pamatuji si počátky NEWTONu v době, kdy jsem byl v polovině 90. let mluvčím tehdy nejpopulárnějšího politika, ministra Vladimíra Dlouhého. Tehdy, stejně jako dnes, začínali členové vlády svůj pracovní den s monitoringem médií právě od NEWTONu. Po dvaceti letech zůstává tato společnost nejrespektovanější ve svém oboru a tak je mi ctí, že se mohu podílet na jejím dalším rozvoji.“ říká nový člen týmu NEWTON Media Miroslav Konvalina.

 NEWTON Media, a. s.

NEWTON Media je největší středoevropský poskytovatel služeb mediálního monitoringu a analýz s tradicí, sahající do roku 1995. Působí v ČR, na Slovensku, v Polsku, Chorvatsku, Slovinsku, Srbsku, Bosně a Hercegovině a Makedonii. Monitoring a analýzy NEWTON Media pokrývají oblast “tradičních” médií, internetu a sociálních sítí. Společnost disponuje největším mediálním archivem ve střední Evropě, sahajícím do roku 1996. Klienti rovněž využívají služby včasného varování při krizové komunikaci, monitoring reklamy i trénink v oblasti sociálních sítí. Portfolio služeb s přidanou hodnotou zahrnuje strategické poradenství a návrhy a realizaci doporučení s cílem napomoci klientům posílit jejich konkurenceschopnost. NEWTON Media poskytuje služby s přeshraničním a vícejazyčným přesahem. Je členem mezinárodních odborných sdružení FIBEP a AMEC a sdílí mediální obsah s dalšími agenturami z celého světa.

Čtěte také

OH 04 1
Blog

Sportovci vs. média

Hlavními hvězdami mediálních přehledů se tak stávají sportovci. Slyšíme o nich v televizi, vidíme je na sociálních sítích, píše se o nich na internetu. Kdo z nich je ale ten pomyslný král mediálního prostoru? A kdo jsou jeho (nebo její) vyzyvatelé?  Nad těmito otázkami jsme taky přemýšleli. Nebylo nic snazšího než si pro odpovědi zajít do naší aplikace pro správu médií NewtonOne nové generace, ve které jsme za pár kliků našli všechna potřebná data. 

DALL·E 2024 07 24 09.34.37 A simple illustration showing a business professional wearing less formal clothing, such as a casual shirt and jeans, using a computer to monitor comp
Blog

Hlavní důvody, proč byste měli monitorovat Vaši konkurenci

Ať už jste začínající podnikatel, který právě vstupuje na trh se svým prvním produktem, nebo zavedená značka s desítkami zaměstnanců, s největší pravděpodobností máte hned několik hlavních konkurentů. A ti bojují o stejný segment trhu a stejné zákazníky jako Vy. Jak ale identifikovat, jakou konkurenci má vůbec cenu sledovat a jak se můžete poučit z toho, co o ní píší jejich zákazníci? Na to se společně podíváme v dnešním blogu.

A business woman reading newspaper while working in the office
Blog

Úvod do monitoringu médií: Jak sledování médií může změnit vaše podnikání

V dnešním digitálně propojeném světě je monitoring médií nezbytným nástrojem pro každého, kdo chce účinně spravovat svou značku a vztahy s veřejností. Nezáleží na tom, zda jste malá start-up firma nebo velká nadnárodní korporace; sledování toho, co se o vás říká v médiích, může mít obrovský dopad na vaši firemní strategii a veřejný obraz.

telefon kresba

Jdeme na to!