Medializace Milostivého léta 2022, včetně lidí, institucí a firem s tím spojených. 

Milostive leto LI 1

Rok 2022 se nám chýlí ke konci a i letos byla příležitost oddlužit se během Milostivého léta. Podívali jsme se do našeho archivu na její medializaci, včetně lidí, institucí a firem s tím spojených. Kdo byl nejvíce viděn a slyšen v médiích v souvislosti s touto akcí? 

Největší šanci zviditelnit se měli poslanci Patrik Nacher (ANO)Marek Výborný (KDU-ČSL). Je to zasloužené, protože právě oni jsou spoluautory právních norem, které akci umožnily. 

Mezi oba poslance se vklínil Marian Jurečka. Ministr práce a sociálních věcí totiž pracoval na návrhu zákona, jenž by umožnil využít Milostivého léta nejen fyzickým osobám, ale také firmám, které mají dluh na pojistném u České správy sociálního zabezpečení. 

Zajímavý výsledek měl duel mezi hlavními propagátory Milostivého léta z nestátního sektoru. Prezident Institutu prevence a řešení předlužení Radek Hábl měl téměř stejný potenciál oslovit veřejnost jako Daniel Hůle z Člověka v tísni. 

Oběma se dařilo komunikovat přes důležitá zpravodajská média. Zatímco Daniel Hůle dostával opakovaně prostor na ČT24 a CNN Prima News, vyjádření Radka Hábla přinášely tak vlivné weby jako iDNES.cz a seznamzpravy.cz. Navíc oba poměrně často hovořili na ČRo Radiožurnál. 

Hodnoty uvedené v grafech vyjadřují zásah, který měly mediální výstupy v populaci České republiky starší 15 let. 

Čtěte také

1x2
Blog

Sportovci vs. média

Kdo vyjde z mediálního klání jako vítěz?

Rok 2024 je skutečně nabitý sportovními událostmi. Sotva jsme se vzpamatovali z nezapomenutelného hokejového šampionátu, hned tu máme fotbalové EURO. A další velký sportovní svátek začíná zanedlouho ve Francii…

A business woman reading newspaper while working in the office
Blog

Úvod do monitoringu médií: Jak sledování médií může změnit vaše podnikání

V dnešním digitálně propojeném světě je monitoring médií nezbytným nástrojem pro každého, kdo chce účinně spravovat svou značku a vztahy s veřejností. Nezáleží na tom, zda jste malá start-up firma nebo velká nadnárodní korporace; sledování toho, co se o vás říká v médiích, může mít obrovský dopad na vaši firemní strategii a veřejný obraz.

telefon kresba

Jdeme na to!