Marie Claire bude od listopadu vycházet v Burdě

marie claire

Novým vydavatelem tuzemské verze časopisu Marie Claire se od jeho listopadového čísla stane Burda Praha.

 

Logo Marie Claire, Zdroj: Marie Claire CZ

Po více než pěti letech přestane Sanoma Media Praha vydávat měsíčník Marie Claire. Poslední číslo vyjde v září.  Neznamená to ale definitivní konec titulu. Nově byla licence přidělena vydavatelství Burda Česká republika. „Burda převezme veškeré odpovědnosti spojené s vydáváním časopisu a prodejem inzerce od listopadového čísla roku 2013,“ napsala společnost Burda v oficiální tiskové zprávě.

„Marie Claire je perfektní značka, se kterou významně posílíme naše jedinečné portfolio exkluzivních ženských lifestylových titulů. Těšíme se, že budeme moci inspirovat sebejisté, chytré a módu milující české čtenářky Marie Claire, které jsou inteligentní a chtějí také vypadat skvěle,“ prohlásila v této souvislosti Petra Fundová, jednatelka vydavatelství Burda Praha a Burda Media 2000.

S prodaným nákladem 495 000 je Marie Claire ve Francii číslo jedna mezi ženskými luxusními měsíčníky. Celkem 72 edicí Marie Claire a jejích sesterských časopisů vychází v 34 zemích světa a měsíčně osloví více než 15 milionů žen. V Česku podle monitoringu z ABC ČR činil v květnu 2013 prodej zhruba 14.000 kusů.

Ukončení vydávání Marie Claire neovlivní portfolio Sanomy a prý zapadá do procesu rekonstrukce portfolia společnosti Sanoma Media Praha složeného z tradičních a oblíbených tuzemských značek a světově proslulých exkluzivních magazínů. Sanoma Media Praha je přesvědčena, že Marie Claire brzy nahradí nové tituly. Generální ředitelka společnosti Agnieszka Dolezych v této souvislosti prozradila: „Připravujeme několik projektů. Měsíčník Marie Claire, který chybí na polském i německém trhu, bychom chtěli vystřídat časopisy, které jsou úspěšné v sousedních zemích.“

Podle všeho Sanoma Media Praha údajně zvažuje, že v Česku začne vydávat módní magazín Glamour, který u nás zatím v lokální verzi nevychází (na rozdíl napríklad od našich německých sousedů).

 

Martin Maruniak
autor je novinář
 

 

Čtěte také

OH 04 1
Blog

Sportovci vs. média

Hlavními hvězdami mediálních přehledů se tak stávají sportovci. Slyšíme o nich v televizi, vidíme je na sociálních sítích, píše se o nich na internetu. Kdo z nich je ale ten pomyslný král mediálního prostoru? A kdo jsou jeho (nebo její) vyzyvatelé?  Nad těmito otázkami jsme taky přemýšleli. Nebylo nic snazšího než si pro odpovědi zajít do naší aplikace pro správu médií NewtonOne nové generace, ve které jsme za pár kliků našli všechna potřebná data. 

DALL·E 2024 07 24 09.34.37 A simple illustration showing a business professional wearing less formal clothing, such as a casual shirt and jeans, using a computer to monitor comp
Blog

Hlavní důvody, proč byste měli monitorovat Vaši konkurenci

Ať už jste začínající podnikatel, který právě vstupuje na trh se svým prvním produktem, nebo zavedená značka s desítkami zaměstnanců, s největší pravděpodobností máte hned několik hlavních konkurentů. A ti bojují o stejný segment trhu a stejné zákazníky jako Vy. Jak ale identifikovat, jakou konkurenci má vůbec cenu sledovat a jak se můžete poučit z toho, co o ní píší jejich zákazníci? Na to se společně podíváme v dnešním blogu.

A business woman reading newspaper while working in the office
Blog

Úvod do monitoringu médií: Jak sledování médií může změnit vaše podnikání

V dnešním digitálně propojeném světě je monitoring médií nezbytným nástrojem pro každého, kdo chce účinně spravovat svou značku a vztahy s veřejností. Nezáleží na tom, zda jste malá start-up firma nebo velká nadnárodní korporace; sledování toho, co se o vás říká v médiích, může mít obrovský dopad na vaši firemní strategii a veřejný obraz.

telefon kresba

Jdeme na to!