Ve středu 23. 9. 2009 se uskutečnilo ekonomické fórum Zlaté koruny pod názvem „Krize jako šance na změnu?“ Na fóru diskutovali přední politici, ekonomové a podnikatelé o tom, jak vyřešit potíže způsobené krizí a následnou recesí. Na fóru vystoupili ministr financí Eduard Janota, předseda ODS Mirek Topolánek, bývalý ministr financí Miroslav Kalousek, viceguvernéři ČNB Miroslav Singer a Mojmír Hampl, expremiér Miloš Zeman a mnoho dalších významných hostů. Za společnost NEWTON Media, a. s., prezentovala v odpolední části fóra Věra Čarná výsledky mediální analýzy na téma Krize a její odraz v médiích. Návštěvníci fóra měli možnost seznámit se s produkty a službami společnosti.
Blog
Sportovci vs. média
Hlavními hvězdami mediálních přehledů se tak stávají sportovci. Slyšíme o nich v televizi, vidíme je na sociálních sítích, píše se o nich na internetu. Kdo z nich je ale ten pomyslný král mediálního prostoru? A kdo jsou jeho (nebo její) vyzyvatelé? Nad těmito otázkami jsme taky přemýšleli. Nebylo nic snazšího než si pro odpovědi zajít do naší aplikace pro správu médií NewtonOne nové generace, ve které jsme za pár kliků našli všechna potřebná data.