Komplexní mediální pokrytí pro IKEA

case study ikear
Skupina NEWTON Media monitoruje mediální pokrytí na lokální, národní i mezinárodní úrovni, aby svým klientům mohla poskytnout jejich komplexní mediální obraz “MediaNet dokáže shromáždit, interpretovat a konzultovat mediální pokrytí naší společnosti v mnoha státech i jazycích. Díky tomu jsme pochopili, jak srozumitelně komunikovat s našimi zákazníky.” Igor Stefanac, manažer firemní komunikace pro společnost IKEA Jihovýchodní Evropa

Skupina NEWTON Media monitoruje mediální pokrytí na lokální, národní i mezinárodní úrovni, aby svým klientům mohla poskytnout jejich komplexní mediální obraz

“MediaNet dokáže shromáždit, interpretovat a konzultovat mediální pokrytí naší společnosti v mnoha státech i jazycích. Díky tomu jsme pochopili, jak srozumitelně komunikovat s našimi zákazníky.”

Igor Stefanac, manažer firemní komunikace pro společnost IKEA Jihovýchodní Evropa

 

MediaNet, člen skupiny NEWTON Media Group, je zodpovědný za mediální monitoring pro společnost IKEA Jihovýchodní Evropa.

Pobočka se sídlem v Chorvatsku sleduje jednak lokální a národní zdroje a jednak mezinárodní tituly dostupné v regionu. Tým tak poskytuje společnosti IKEA průběžné a detailní rozbory veškerého dění na mediální scéně Srbska, Chorvatska i Slovinska.

MediaNet využívá ve svých reportech sady kvantitativních a kvalitativních srovnání, které umožňují společnosti IKEA vyhodnotit její mediální pokrytí pomocí metrik dosahu, frekvence a „příležitosti být viděn“. IKEA pak může tyto informace využít k přesnému změření vlivu komunikační strategie na to, jak je společnost IKEA vnímána.

Analýza pro jednotlivé země v reálném čase

Výstupy společnosti MediaNet jsou rozděleny podle jednotlivých zemí. To umožňuje společnosti IKEA analyzovat výkonnost na každém konkrétním trhu zvlášť a zároveň porovnávat jednotlivé země podle stejných měřítek – oboje přitom probíhá v reálném čase. Díky tomu IKEA snadno zjistí, kde si její mediální aktivity vedou ve vztahu k dosavadním trendům a mezinárodnímu průměru lépe nebo hůře.

Naše reporty nabízejí i podrobný pohled na korelaci mezi úrovní mediální aktivity a její kvalitou – analyzujeme hodnotové vyznění, abychom zjistili vztah mezi mechanismy, které přispívají k pozitivnímu nebo negativnímu vnímání značky a jejích aktivit.

Výzkum hodnotového vyznění mediálních aktivit pokrývá celou řadu témat, a to jak na firemní, tak i na spotřebitelské úrovni. Společnost IKEA čerpá z obrovského množství informací a dat, díky kterým může efektivně řídit jednak každodenní mediální agendu, a jednak dlouhodobé strategické cíle.

Spolupráce MediaNetu se společností IKEA je dokonalým příkladem toho, jak řešení pro monitoring a analýzu médií fungují napříč různými státy i jazyky.

Chcete-li se dozvědět více o spolupráci MediaNetu (člen skupiny NEWTON Media Group) a společnosti IKEA nebo vás zajímá, jakým způsobem bychom vám mohli být prospěšní, neváhejte nás kontaktovat.

Čtěte také

A business woman reading newspaper while working in the office
Blog

Úvod do monitoringu médií: Jak sledování médií může změnit vaše podnikání

V dnešním digitálně propojeném světě je monitoring médií nezbytným nástrojem pro každého, kdo chce účinně spravovat svou značku a vztahy s veřejností. Nezáleží na tom, zda jste malá start-up firma nebo velká nadnárodní korporace; sledování toho, co se o vás říká v médiích, může mít obrovský dopad na vaši firemní strategii a veřejný obraz.

telefon kresba

Jdeme na to!