Komplexní mediální pokrytí pro IKEA

case study ikear
Skupina NEWTON Media monitoruje mediální pokrytí na lokální, národní i mezinárodní úrovni, aby svým klientům mohla poskytnout jejich komplexní mediální obraz “MediaNet dokáže shromáždit, interpretovat a konzultovat mediální pokrytí naší společnosti v mnoha státech i jazycích. Díky tomu jsme pochopili, jak srozumitelně komunikovat s našimi zákazníky.” Igor Stefanac, manažer firemní komunikace pro společnost IKEA Jihovýchodní Evropa

Skupina NEWTON Media monitoruje mediální pokrytí na lokální, národní i mezinárodní úrovni, aby svým klientům mohla poskytnout jejich komplexní mediální obraz

“MediaNet dokáže shromáždit, interpretovat a konzultovat mediální pokrytí naší společnosti v mnoha státech i jazycích. Díky tomu jsme pochopili, jak srozumitelně komunikovat s našimi zákazníky.”

Igor Stefanac, manažer firemní komunikace pro společnost IKEA Jihovýchodní Evropa

 

MediaNet, člen skupiny NEWTON Media Group, je zodpovědný za mediální monitoring pro společnost IKEA Jihovýchodní Evropa.

Pobočka se sídlem v Chorvatsku sleduje jednak lokální a národní zdroje a jednak mezinárodní tituly dostupné v regionu. Tým tak poskytuje společnosti IKEA průběžné a detailní rozbory veškerého dění na mediální scéně Srbska, Chorvatska i Slovinska.

MediaNet využívá ve svých reportech sady kvantitativních a kvalitativních srovnání, které umožňují společnosti IKEA vyhodnotit její mediální pokrytí pomocí metrik dosahu, frekvence a „příležitosti být viděn“. IKEA pak může tyto informace využít k přesnému změření vlivu komunikační strategie na to, jak je společnost IKEA vnímána.

Analýza pro jednotlivé země v reálném čase

Výstupy společnosti MediaNet jsou rozděleny podle jednotlivých zemí. To umožňuje společnosti IKEA analyzovat výkonnost na každém konkrétním trhu zvlášť a zároveň porovnávat jednotlivé země podle stejných měřítek – oboje přitom probíhá v reálném čase. Díky tomu IKEA snadno zjistí, kde si její mediální aktivity vedou ve vztahu k dosavadním trendům a mezinárodnímu průměru lépe nebo hůře.

Naše reporty nabízejí i podrobný pohled na korelaci mezi úrovní mediální aktivity a její kvalitou – analyzujeme hodnotové vyznění, abychom zjistili vztah mezi mechanismy, které přispívají k pozitivnímu nebo negativnímu vnímání značky a jejích aktivit.

Výzkum hodnotového vyznění mediálních aktivit pokrývá celou řadu témat, a to jak na firemní, tak i na spotřebitelské úrovni. Společnost IKEA čerpá z obrovského množství informací a dat, díky kterým může efektivně řídit jednak každodenní mediální agendu, a jednak dlouhodobé strategické cíle.

Spolupráce MediaNetu se společností IKEA je dokonalým příkladem toho, jak řešení pro monitoring a analýzu médií fungují napříč různými státy i jazyky.

Chcete-li se dozvědět více o spolupráci MediaNetu (člen skupiny NEWTON Media Group) a společnosti IKEA nebo vás zajímá, jakým způsobem bychom vám mohli být prospěšní, neváhejte nás kontaktovat.

Čtěte také

google_alerts_blog
Blog

Google Alerts vs. monitoring médií: vyplatí se placené nástroje? 

Často se nám stává, že se potenciální zákazníci ptají na otázku: Proč bychom si měli platit monitoring médií, když můžeme zdarma využívat vyhledávač nebo rovnou Google Alerts? Nedostaneme z nich stejné výsledky? Jednoduchá odpověď zní: Ne, nedostanete. A v tomto článku vysvětlíme proč.

event_summer
Blog

Letní sezóna v plném proudu: Jak mít přehled o medializaci vaší akce bez starostí

Léto je sice pro některé obdobím odpočinku, ale jiným právě začíná hlavní sezóna. Pro pořadatele festivalů, kulturních a sportovních akcí, ale například i zoo a aquaparky právě začíná vrchol sezony. Pokud i pro vaši práci nastává ta nejdůležitější část roku, pak jsme tady pro vás – pohlídáme vaše mediální data, abyste měli v létě o starost méně.

auto prepisy blog
Blog

Automatické přepisy během chvíle: nově v N1NG

Naše aplikace NewtonOne NG pro správu monitoringu médií se neustále vyvíjí – a teď přichází s funkcí, která výrazně zjednoduší práci všem, kdo pracují se zvukovými záznamy nebo videi. Nově najdete v platformě modul Automatické přepisy.

blog startupy
Blog

Business Intelligence v praxi: startupy a malé firmy

Malé firmy a startupy musí často pracovat s omezenými zdroji a informacemi. Přesto je právě rychlý a přesný přehled o datech klíčem k úspěchu. Business Intelligence (BI) nástroje umožňují shromažďovat, analyzovat a vizualizovat data z různých zdrojů, čímž poskytují cenné informace, které podporují strategické rozhodování a zvyšují efektivitu procesů. Namísto spoléhání se na intuici tak mohou činit rozhodnutí založená na datech.

telefon kresba

Jdeme na to!