Kam na Facebook pro levné letenky?

letenky

Serverů, které upozorňují na akční nabídky letenek, je spousta a pracující smrtelník může jen těžko pravidelně sledovat všechny najednou. Naštěstí většina z nich používá pro šíření výhodných nabídek i své Facebookové stránky. Pro všechny cestovatele se tak Facebook stává skvělým místem, kde rychle natrefit na výhodnou nabídku. Vzhledem k rychlosti, s jakou jsou letenky za nejlepší ceny vyprodané, je zásadní dobře se orientovat v tom, kde na Facebooku nabídky hledat. Podívali jsme se na aktivitu zprostředkovatelů akčních letenek na Facebooku během července a zpracovali jsme stručný přehled toho, které servery se zaměřují častěji na jaké destinace a kde najdete nejlevnější letenky.

letenky_infograph.png 

 

Hlavní kritérium: cena
Nabídky na nejlevnější letenky (v ceně do dvou tisíc korun za zpáteční letenku) nejvíce publikovaly na svůj Facebook servery Zaleť si.cz, Cestujlevne.com a Akční letenky. Ti, pro které je hlavním kritériem cena, tedy nejspíše natrefí na ty nejlevnější letenky právě tady.

Hlavní kritérium: destinace
Jednotlivé destinace jsou na Facebookových stránkách zprostředkovatelů zastoupeny různě. Například ten, kdo se chystá k moři, s největší pravděpodobností narazí na letenky na stránce Akční letenky, Cestujlevne.com nebo Zaletsi.cz. Do přímořských letovisek v Evropě i v exotických zemích posílají své facebookové fanoušky nejčastěji Akční letenky, které za červenec 2015 publikovaly téměř padesát takových nabídek.
Pro ty, kteří plánují dovolenou v evropských nebo severoamerických metropolích, je užitečné sledovat na Facebooku Akční letenky, Zaletsi.cz nebo Cestujlevne.com. Tyto stránky odkazují na výhodné letenky do těchto oblastí častěji než ostatní, dohromady publikovaly za červenec téměř šedesát nabídek.
Cestovatelé mířící do vzdálenějších oblastí (Čína, Japonsko, Jižní Amerika, Afrika, Blízký východ) určitě neprohloupí, pokud budou sledovat stránky Akční letenky, Cestujzadara.cz nebo LevneLetenky.org. Tyto stránky totiž upozorňují na výhodné letenky do zmíněných destinací nejčastěji, za červenec dohromady sdílely celých sedmdesát takových nabídek.

Hlavní kritérium: odlet z ČR
Velké množství výhodných nabídek se vztahuje na letenky z letišť mimo Českou republiku, například z Německa, Rakouska nebo Polska. Ti cestovatelé, kteří se do okolních zemí na letiště trmácet nechtějí, najdou letenky s odletem z ČR nejčastěji na Facebooku Fly4free.cz a Zaleťsi.cz, které nabízí většinu letů s odletem z Prahy. Hodně nabídek na letenky z ČR publikují také stránky Cestujzadara.cz a Levneletenky.org.

graf.png

MEDIAINFO

MEDIAINFO
Magazín NEWTON Media, a.s.

Čtěte také

OH 04 1
Blog

Sportovci vs. média

Hlavními hvězdami mediálních přehledů se tak stávají sportovci. Slyšíme o nich v televizi, vidíme je na sociálních sítích, píše se o nich na internetu. Kdo z nich je ale ten pomyslný král mediálního prostoru? A kdo jsou jeho (nebo její) vyzyvatelé?  Nad těmito otázkami jsme taky přemýšleli. Nebylo nic snazšího než si pro odpovědi zajít do naší aplikace pro správu médií NewtonOne nové generace, ve které jsme za pár kliků našli všechna potřebná data. 

DALL·E 2024 07 24 09.34.37 A simple illustration showing a business professional wearing less formal clothing, such as a casual shirt and jeans, using a computer to monitor comp
Blog

Hlavní důvody, proč byste měli monitorovat Vaši konkurenci

Ať už jste začínající podnikatel, který právě vstupuje na trh se svým prvním produktem, nebo zavedená značka s desítkami zaměstnanců, s největší pravděpodobností máte hned několik hlavních konkurentů. A ti bojují o stejný segment trhu a stejné zákazníky jako Vy. Jak ale identifikovat, jakou konkurenci má vůbec cenu sledovat a jak se můžete poučit z toho, co o ní píší jejich zákazníci? Na to se společně podíváme v dnešním blogu.

A business woman reading newspaper while working in the office
Blog

Úvod do monitoringu médií: Jak sledování médií může změnit vaše podnikání

V dnešním digitálně propojeném světě je monitoring médií nezbytným nástrojem pro každého, kdo chce účinně spravovat svou značku a vztahy s veřejností. Nezáleží na tom, zda jste malá start-up firma nebo velká nadnárodní korporace; sledování toho, co se o vás říká v médiích, může mít obrovský dopad na vaši firemní strategii a veřejný obraz.

telefon kresba

Jdeme na to!