Internetová bezpečnost v médiích

ICT infografika nahled

Digitální gramotnost se dnes týká snad každého z nás a zahrnuje i bezpečné chování na internetu. Díky naší analýze si uděláte obrázek, jak se internetové bezpečnosti věnují tradiční média a prozkoumáte, jak se o ní mluví na sociální sítích.

V tradičních a sociálních médiích se internetová bezpečnost, co do počtu zmínek, objevu poměrně stejně často. Diskuze pokrývá rady pro rodiče dětí, příspěvky o jednotlivých projektech na podporu internetové bezpečnosti nebo obecné rady k aplikacím a problémům. Kyberbezpečnost se také řeší v souvislosti workshopů, seminářů a přednášek. Zjistili jsme, že v tomto směru zcela opomíjenou cílovou skupinou zůstávají senioři. Za sedm měsíců byl publikován pouze jeden článek, který se setkal s velmi negativním přijetím.

Kde uživatelé řeší nejčastěji internetovou bezpečnost?

Zvyšte povědomí o vaší značce

Zapojte se do některého z projektů věnujících se internetové bezpečnosti a získáte další příležitost pro komunikaci. V tradičních i sociálních médiích za sledované období byly nejvíce exponované projekty SaferInternet a Kraje pro bezpečný internet. Staňte se opinion makerem a odborným mluvčím problematiky v mediálním prostoru nebo se zaměřte na CSR aktivity orientované na osvětu v oblasti internetové bezpečnosti.

Publicita projektů zaměřených na internetovou bezpečnost

 

Antiviry, sentiment a medializace

Samostatnou kapitolu v oblasti internetové bezpečnosti představují antivirové programy. Ty se probírají více ve vztahu s ochranou mobilních telefonů než počítačů. Hlavním zdrojem zmínek o jednotlivých značkách antivirů jsou internetová fóra, kde uživatelé debatují o konkrétních problémech a doporučeních. Druhým zdrojem relevantních zmínek jsou recenze např. na Google Play. V případě Facebooku nebo diskuzí pod články nacházíme pouze osamocené zmínky. Nejčastěji zmiňovanými značkami jsou Avast, ESET a AVG.

Podívejte se na infografiku „Antiviry v tradičních a sociálních médiích“ a odhalíte další zajímavé souvislosti.

Chcete se dozvědět více?

Celou analýzu „Internetová bezpečnost v médiích“ si můžete stáhnout po kliknutí.

Připravíme mediální analýzu i pro vaše klíčová témata. Optimalizujte komunikaci své značky. Napište nám na kampan@newtonmedia.cz a naši analytici vám připraví mediální analýzu na míru a najdou nové komunikační příležitosti.

Čtěte také

OH 04 1
Blog

Sportovci vs. média

Hlavními hvězdami mediálních přehledů se tak stávají sportovci. Slyšíme o nich v televizi, vidíme je na sociálních sítích, píše se o nich na internetu. Kdo z nich je ale ten pomyslný král mediálního prostoru? A kdo jsou jeho (nebo její) vyzyvatelé?  Nad těmito otázkami jsme taky přemýšleli. Nebylo nic snazšího než si pro odpovědi zajít do naší aplikace pro správu médií NewtonOne nové generace, ve které jsme za pár kliků našli všechna potřebná data. 

DALL·E 2024 07 24 09.34.37 A simple illustration showing a business professional wearing less formal clothing, such as a casual shirt and jeans, using a computer to monitor comp
Blog

Hlavní důvody, proč byste měli monitorovat Vaši konkurenci

Ať už jste začínající podnikatel, který právě vstupuje na trh se svým prvním produktem, nebo zavedená značka s desítkami zaměstnanců, s největší pravděpodobností máte hned několik hlavních konkurentů. A ti bojují o stejný segment trhu a stejné zákazníky jako Vy. Jak ale identifikovat, jakou konkurenci má vůbec cenu sledovat a jak se můžete poučit z toho, co o ní píší jejich zákazníci? Na to se společně podíváme v dnešním blogu.

A business woman reading newspaper while working in the office
Blog

Úvod do monitoringu médií: Jak sledování médií může změnit vaše podnikání

V dnešním digitálně propojeném světě je monitoring médií nezbytným nástrojem pro každého, kdo chce účinně spravovat svou značku a vztahy s veřejností. Nezáleží na tom, zda jste malá start-up firma nebo velká nadnárodní korporace; sledování toho, co se o vás říká v médiích, může mít obrovský dopad na vaši firemní strategii a veřejný obraz.

telefon kresba

Jdeme na to!