Pod vlivem: Influencer vs Ambasador – kdo pomůže vaší firmě být vidět?

11

Obsah workshopu:

– představení Influencerů (proč jsou populární a je jich čím dál víc)

– rozdělení influencerů do generací z byznys pohledu

– proč mít influencera je dobré / špatně

– rozdíl mezi influencerem a ambasadorem

– kde by měl kdo komunikovat a proč

– proč je dobré vybudovat si interního ambasadora

– ukázky komunikace u nás

– ukázky inspirace komunikace ve světě

– na co si dát pozor v komunikaci

– jak může ambasador / influencer pomoc v krizové komunikaci!

Lektor: Jonáš Čumrik

Pokud neznáte Jonáše vy, budou ho znát vaše děti a to pod přezdívkou Johny Machette. Dnes o sobě tvrdí, že je influencer v důchodu a v současné době pracuje jako idea maker brandu katz83. V roce 2013 udělal své první video, které se ten rok stalo nejpopulárnějším na českém YTBE a dnes má přes 19,9 mil views. Kromě vytváření obsahu na platformu YTBE byl také tvůrcem obsahu pro Instagram a Twitter a to nejen pro svůj soukromý profil. Na vzniku kampaní spolupracoval s firmami jako: O2, Coca-Cola, Albatros, Zoot, Maybelline a další. 

Datum: pátek 10. prosince 2021 od 10:00 hodin
Doba trvání: cca 90 minut
Kapacita je omezená.
Uzávěrka přihlášek: 8. prosince 2021
Cena: 900,-Kč (bez DPH)


Registrace na online workshop

Po registraci Vám na e-mail dorazí podklady k zaplacení.

Čtěte také

OH 04 1
Blog

Sportovci vs. média

Hlavními hvězdami mediálních přehledů se tak stávají sportovci. Slyšíme o nich v televizi, vidíme je na sociálních sítích, píše se o nich na internetu. Kdo z nich je ale ten pomyslný král mediálního prostoru? A kdo jsou jeho (nebo její) vyzyvatelé?  Nad těmito otázkami jsme taky přemýšleli. Nebylo nic snazšího než si pro odpovědi zajít do naší aplikace pro správu médií NewtonOne nové generace, ve které jsme za pár kliků našli všechna potřebná data. 

DALL·E 2024 07 24 09.34.37 A simple illustration showing a business professional wearing less formal clothing, such as a casual shirt and jeans, using a computer to monitor comp
Blog

Hlavní důvody, proč byste měli monitorovat Vaši konkurenci

Ať už jste začínající podnikatel, který právě vstupuje na trh se svým prvním produktem, nebo zavedená značka s desítkami zaměstnanců, s největší pravděpodobností máte hned několik hlavních konkurentů. A ti bojují o stejný segment trhu a stejné zákazníky jako Vy. Jak ale identifikovat, jakou konkurenci má vůbec cenu sledovat a jak se můžete poučit z toho, co o ní píší jejich zákazníci? Na to se společně podíváme v dnešním blogu.

A business woman reading newspaper while working in the office
Blog

Úvod do monitoringu médií: Jak sledování médií může změnit vaše podnikání

V dnešním digitálně propojeném světě je monitoring médií nezbytným nástrojem pro každého, kdo chce účinně spravovat svou značku a vztahy s veřejností. Nezáleží na tom, zda jste malá start-up firma nebo velká nadnárodní korporace; sledování toho, co se o vás říká v médiích, může mít obrovský dopad na vaši firemní strategii a veřejný obraz.

telefon kresba

Jdeme na to!