Pod vlivem: Influencer vs Ambasador – kdo pomůže vaší firmě být vidět?

11

Obsah workshopu:

– představení Influencerů (proč jsou populární a je jich čím dál víc)

– rozdělení influencerů do generací z byznys pohledu

– proč mít influencera je dobré / špatně

– rozdíl mezi influencerem a ambasadorem

– kde by měl kdo komunikovat a proč

– proč je dobré vybudovat si interního ambasadora

– ukázky komunikace u nás

– ukázky inspirace komunikace ve světě

– na co si dát pozor v komunikaci

– jak může ambasador / influencer pomoc v krizové komunikaci!

Lektor: Jonáš Čumrik

Pokud neznáte Jonáše vy, budou ho znát vaše děti a to pod přezdívkou Johny Machette. Dnes o sobě tvrdí, že je influencer v důchodu a v současné době pracuje jako idea maker brandu katz83. V roce 2013 udělal své první video, které se ten rok stalo nejpopulárnějším na českém YTBE a dnes má přes 19,9 mil views. Kromě vytváření obsahu na platformu YTBE byl také tvůrcem obsahu pro Instagram a Twitter a to nejen pro svůj soukromý profil. Na vzniku kampaní spolupracoval s firmami jako: O2, Coca-Cola, Albatros, Zoot, Maybelline a další. 

Datum: pátek 10. prosince 2021 od 10:00 hodin
Doba trvání: cca 90 minut
Kapacita je omezená.
Uzávěrka přihlášek: 8. prosince 2021
Cena: 900,-Kč (bez DPH)


Registrace na online workshop

Po registraci Vám na e-mail dorazí podklady k zaplacení.

Čtěte také

JB
Blog

Rok 2024: Ohlédnutí Jany Barákové

Milí klienti, partneři a kolegové,  leden je pro mne, a nejspíš i pro většinu z vás, symbolem nového začátku. Nový diář, nový fiskální rok, nové plány, nová předsevzetí. Je to čas

obrázek (9)
Blog

Jak změřit úspěšnost PR kampaní v roce 2025 

Public relations (PR) hrají klíčovou roli při budování pozitivního obrazu značky – ať už jde o jednotlivce, firmy nebo instituce. Utvářejí vztahy s veřejností s cílem zlepšit vnímání dané značky u cílové skupiny. V dnešní době však PR specialisté nemusí všechno zvládat sami – existuje celá řada nástrojů, které jim mohou práci výrazně usnadnit. Pojďme se na ně společně podívat!

BLOG Mediální shrnutí roku
Blog

#newtoninsights: TOP 5 zpráv roku 2024

Začátek nového roku vždy přináší jedinečnou příležitost zpomalit, ohlédnout se a zhodnotit uplynulých dvanáct měsíců. Je to čas bilancování – chvíle, kdy si připomínáme klíčové momenty, úspěchy i výzvy, které nás provázely. A nejinak je tomu i v případě zpráv a událostí, které proběhly v mediálním prostoru.

BLOG Car of the Year
Blog

Car of the Year 2025: Porovnání mediálních dat 3 finalistů

Prestižní anketa Car of the Year je zpět a s ní i dlouho očekávaný seznam sedmi finalistů pro rok 2025. Který model se stane králem automobilového světa?

Podívali jsme se blíže na mediální data 3 nominovaných finalistů, abychom podle vlastní sady kritérií určili, které z aut získá nejvíce bodů.

BLOG ISAAC
Blog

Představujeme Vám Isaaca® – AI asistenta nové generace

Stejně jako Isaac Newton přispěl svými objevy k vědecké revoluci, i my v Newton Media měníme způsob práce
s mediálními daty díky nejmodernějším technologiím.
Naším cílem je přinášet inovace
a posouvat hranice, a proto přicházíme s revolučním řešením na českém trhu – s Vaším novým parťákem pro analýzu dat: Isaacem.

telefon kresba

Jdeme na to!